Zeer snelle procedure

Een top bedrijf

H heb hij BV VHF cv g BV heb b bxbox. V

Juiste verwerking van de order en op tijd geleverd.

Top site gevonden wat ik zocht

Mijn bestelling werd snel bezorgd. De kleine kaarsen en waxinelichtjes gingen op tijd aan en uit.

Geen last meer van geknipper

Werden gek van het geknipper van de led-spots in onze keuken. Met de dimbare led-spots van het eigen merk is dat eindelijk voorbij (en ze verbruiken ook nog eens minder stroom, bij een even hoge lichtopbrengst!)

Prima goed en niet te duur

Prima ruime keuze op tijd thuis bezorgd prima geprijst

Snelle levering en goede kwaliteit van de goederen.

Goede kwaliteit van de led verlichting.

Top product !

Led tl buizen besteld ter vervanging van traditionele buizen. Zeer snelle levering, goed verpakt en goede prijs/kwaliteit!

Vlugge verzending

Voldoet helamaal aan mijn wens

Ik was al jaren op zoek naar mogelijkheid om dimbare halogeenlamp om te bouwen voor dimbare leds met led dimmer. Na informatie op website te hebben gelezen heb ik direct dimbare leds en dimmer besteld. Werd volgende dag geleverd en was precies wat ik bedoelde

Precies wat ik nodig had en perfect geleverd

Het product voldoed ruimschoots, aan de verwachtingen.

Prachtige lamp

Super lamp

Goed ensnelle levering

Mooie lampjes

Fijn snel geleverd

Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering

Vandaag besteld morgen al in huis

Ruime sortering, snel geleverd.

De website is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk te bestellen, je wordt goed op de hoogte gehouden en de levering is snel.

Snelle levering.

Solarverlichting voor buiten gekocht, snel geleverd en mooi licht. Tevreden klant.

Volgens verwachting .

Nog altijd niet geleverd

Betaal- en levercondities kloppen niet op de website; levering blijft nog altijd uit ná overmaken volledige bedrag. Daarna zou er in het magazijn 'gezocht' worden naar betreffende artikelen welke binnen gekomen zouden moeten zijn. Lang verhaal kort, nog altijd niks ontvangen!

Snel en netjes afgeleverd

Zeer prettig

Niks op aan te merken.

Fijne site. Bestellen ging makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Het was de dag erna al in huis!! Super. De lichtjesboom is helaas wat wankeler dan we voor dat geld hadden verwacht.. Maar verder is hij mooi!!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK