rima geregeld

En lekker snel geleverd

Snel bezorgd en fijne kerst verlichting kan wit zo wel warme kleur belichting.

Snel, netjes en voordelig

Nadat ik een minder goed resultaat had bij een een andere led-leverancier heb ik bij 123led mijn bestelling gedaan. Met 123inkt had ik immers ook goede ervaring. De drie producten die ik besteld waren netjes verpakt en supersnel geleverd. Aanrader, Top!

Duidelijk website en goede communicatie

Overzichtelijke website. Producten snel kunnen vinden. Goede uitleg over het product. En eenvoudig te bestellen. De e-mail communicatie ging goed en was daardoor goed op de hoogte wanneer de levering geleverd zou worden.

Gewoon goed

Ruime keus, snelle levering

Waar voor je geld!

Snelle service, prima kwaliteit. Eenvoudig te bestellen en wat ze zeggen doen ze ook. Top!

Alles volgens verwachting

Prima lamp, snel geleverd

Led wandlamp vierkant San Diego is een mooi strak maar klein armatuur. Door het formaat is er geen ruimte voor extra bedrading en/of stekkers. Hou daar dus rekening mee. Het aansluiten gaat verder prima en veel beter dan bij de lampen die ik nu heb vervangen en deels al gevuld waren met water. Bij deze is het binnenwerk goed gescheiden van de buitenkant en het blokje met kroonsteentje kan goed worden afgesloten en gemonteerd. Heb er 'smart' lampjes van Action in, en er ontstaat een gepunt lichtbeeld op de buitenwand, met de punt bij het armatuur. Ik ben er blij mee en de kwaliteit lijkt mij prima!

Prima product en zeer snelle levering

Heb led lampjes en een dimmer besteld. Snelle levering en prettige communicatie, ook toen 'n dimmer door mij verkeerd besteld werd. Hij was snel omgewisseld en het rest bedrag keurig teruggestort gekregen. Bedrijf vind ik een aanrader

Snel, goedkoop en goed

Vlotte service

Prima kwaliteit Zeker aan te raden!!

Niets op aan te merken

Een ledstrip gekocht van het huismerk van 123led.nl en het was van een zeer goede kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs. De volgende werkdag al geleverd. Ik was er blij mee. Kortom zeer tevreden.

Snel en soepel

Makkelijk zoeken, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Geweldig goed en aan te bevelen.

Na enkele bezoekjes aan de bekende bouwmarkten waarbij niet gevonden wat er werd gezocht en na het bekijken van andere websites waar ook geen succes in hetgeen werd gezocht na enig googelen snel op de site van 123led beland en tada ja hoor, daar gevonden wat gezocht werd. Geweldig.

Om 16.30 uur een schemerschakelaar besteld, volgende dag in huis, eenvoudig te monteren werkt prima, Faire prijs.

Vanaf het online bestellen, t/m het leveren is alles perfect verlopen. Bestelling klopte,de bezorging was op het afgesproken tijdstip. In een woord PERFECT

Snelle correcte levering, prima product

Prima spullen, goede prijs

Zeer plezierige website en juiste aanbod

Scherpe prijzen, duidelijke website en levering volgens afspraak.

zie boven.

Lamp snel geleverd

De lamp is snel en goed verpakt geleverd.

xx

Makkelijk en snel.

Makkelijke keuze menu. Led snel gevonden. Besteld en snel geleverd. Super.

Levering en producten zijn prima.

Keurig verpakt en tijdig bezorgd. Prima lampen.

Wat gemakkelijk: je kunt rustig uitzoeken wat je nodig hebt en het wordt nog thuisbezorgd ook!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK