Snelle levering, geen gezeur bij retouren

We gingen alle lampjes in huis vervangen door led. Een flinke bestelling, maar veel goedkoper dan in de lampenwinkels. Snel geleverd. Echter, waar wij geen rekening mee hadden gehouden: sommige (halogeen- of standaard-) dimmers werken niet met led-lampjes. Deze hebben we retour gemeld, geen probleem, terugsturen (wel portokosten, maar oke, wij hadden het niet helemaal goed gedaan), en binnen een paar dagen stond het retourgeld op onze rekening. Goede service! En nu nog op zoek naar nieuwe lampen/dimmers, maar de led-lampjes kopen we dan bij 123led.

Bestellen is makkelijk en snel bezorgd. Vergeleken met prijzen van gerenommeerde bouwmarkten en was bij 123led toch goedkoper.

het product bleek niet geheel geschikt voor fiets en de 123led loste het op

De set koplamp en achterlicht zijn niet compleet geschikt voor een normale fiets. ik had beter moeten kijken maar de bevestiging van het achterlicht heeft een soortgelijke sluiting als die van de koplamp. een soort af te sluiten beugel die echter nergens omheen past bij een normale fiets. De koplamp kan op het stuur maar dan houdt ook op. 123led heeft hierover contact opgenomen (voor het eerst dat een leverancier dat doet, hulde!) en samen hebben we onderkend dat de productinformatie verbeterd kan worden. Als fijne verrassing en prima service kreeg ik de helft van de aanschafkosten incl verzending terug. Echt heel goede service!

Snel en makkelijk

Er is voldoende keuze en we kregen nog een extraatje bij de bestelling, altijd leuk.

Precies wat ik zocht

Tuinverlichting doet precies wat ik in gedachte had. Wel zelf wat aanpassingen gedaan om alles aan te sluiten, maar dat was deels omdat ik het naar mijn idee heb geplaatst

Toegankelijke webside. Vlugge en correcte levering.

Voor een inmiddels wat verouderde bureaulamp zocht ik een nieuw, lastig te vinden ledlampje in plaats van de oorspronkelijke, slurpende halogeenlamp. Via de website vond ik wat ik zocht.

Echt betrouwbaar

Ik had 4 led tl bakken besteld en thuis geplaatst in de garage.een tl werkte niet .Dus heb ik gebeld en gevraagd wat ik kon doen .Het antwoord was dat ik een nieuwe kreeg op gestuurd en de kapotte tl niet terug moest sturen.Dus voor mij een betrouwbaar bedrijf,want er kan altijd wel iets niet goed zijn maar dan word het toch heel netjes afgehandeld. Top

Gelijk de dag erop geleverd

Netjes verpakt.

Op tijd geleverd. Alleen jammer dat de zuignapjes wat te klein waren. (mij verkeken)

Voordelig en ruime keus led-spots

123led heeft een ruim assortiment led-spots om oude halogeen-spots te vervangen, ook modellen die minder gangbaar zijn en die je dus niet bij de Ikea of de supermarkt vindt. De prijzen zijn goed, ook vergeleken met andere webshops. Prima klantenservice bovendien. Kortom: aanrader!

Na advies vraag eenvoudig besteld en geleverd.

Goed kwaliteit

De kerstverlichting kwam met een afstandbediening waardoor het zeer makkelijker wordt het lichtniveau te veranderen. Goede kwaliteit en snelle levering.

Zuiniger

Na mijn lampen te vervangen met de ultra efficiente lampen gebruik ik beduidend minder stroom. Ik heb alleen een fout gemaakt in lichtkleur. Kies 3000k ipv 4000k

Super snel geleverd

De volgende dag al in huis

Goed en snel thuis

Was goed de lamp Schein mooi.

Goed advies via de telefoon. Ledlampen en dimmers werken goed! Snelle bezorging..

Snelle levering, Goede kwaliteit.

Het bestelde werd snel en goed verpakt geleverd. Ook de kwaliteit beantwoordt aan de verwachtingen.

snelle levering goed verpakt

Scherpe prijzen, snelle levering

Groot assortiment voor scherpe prijs en snelle levering

tevreden

zie boven

komt beloftes na

Komt binnen binnen de gestelde levertijd en de prijzen zijn goed. Grote plus is dat je een bezorger kan kiezen (bij mij is dat geweldig want die van DHL doet maar wat ie wil en die van Postnl is goed) Ik vind alleen de website niet de duidelijkste. Maar hij werkt wel.

Goede producten voor een goede prijs en snel geleverd.

Goede producten voor een goede prijs en snel geleverd.

De bestelde lampen zijn op tijd geleverd. En ik werd goed geholpen toen ik op één plek last had van flikkerende lampjes: dat lag niet aan de lampen maar aan het feit dat er een hele oude trafo gekoppeld was aan de oude halogeenlampen.

makkelijk en snel

Ik kon het niet af knipogen, zo snel besteld en geleverd.

helemaal top !

Als ik lampen bestel, heb ik ze de volgende dag in huis, Alles is prettig geprijsd en als je een vraag hebt wordt je vriendelijk en snel geholpen. Kortweg erg tevreden en een aanrader.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK