Mooi, functioneel product

Ik heb de Ledpanelen online besteld. De volgende dag waren ze in huis. Ik heb ze nu hangen. Ze zijn mooi qua uiterlijk en geven goed licht. Ik ben tevreden.

Alles naar verwachting

Goede en zeer snelle service Is echt aan te raden

Goede service en een snelle levering.

Een zeer goede ervaring. We komen zeker nog wel vaker hier bestellen.

Goede kwaliteit buiten led verlichting, snelle levering

Bestellen gaat er eenvoudig, goede omschrijving van het product. Praktijk blijkt het ook nog te kloppen! Kwaliteit hoeft niet duur te zijn!

Supersnel geleverd, voor een scherpe prijs.

'S middags besteld, en al de volgende dag in huis. Mooie ledpaneeltjes voor in onze spuitcabine. Mooi daglicht, zonder dat je de ledlampjes ziet zitten. Blij mee!

Snel bezorgd, product zoals beschreven.

conform verwachtingen

Makkelijke site, snel besteld en geleverd volgens aankondiging. Klasse.

Exact het product dat ik nodig had, de volgende dag al geleverd!

Eenvoudig het juiste product gevonden voor een nette prijs en snel geleverd.

Had 12 led lampen besteld en na het doorgeven van mijn bestelling zag ik pas dat bij mijn aantallen ook een actie was met extra korting. Dit per mail gemeld en kreeg het verschil tussen mijn bestelling en de actie als tegoed gestoord op mijn account. Het was mijn eigen fout maar heel goed opgelost. In een woord top

Prima !

Snelle levering, goed verpakt en prima product

ruime keuze in ledzaklantaarns

Zaklantaarn van mijn keuze was op voorraad en twee dagen later in mijn bezit, prima

Bestelling was goed verpakt alles zag er netjes uit

Ik zal hier in de toekomst vaker bestellen.

Snel

Snel geleverd Zeer tevreden

Snel en correct bezorgd

Artikel werkt naar behoren.

Snelle levering en goede prijzen

Meer dan prima. Goede prijzen en snelle levering

Super mooi licht en degelijk

Prachtige lampjes en ook nog degelijk materiaal. Super .

Artikelen worden snel geleverd. Retour zenden was ook makkelijk en werd goed en snel afgehandeld.

Super snel geleverd en mooie website

Al heel veel besteld hier en altijd alles naar wens. Website is duidelijk en overzichtelijk, producten snel geleverd. Ga zo door :)

Vlot geleverd en in goede staat, precies de lampen die ik nodig had

Van hetzelfde

prima plafonndlampen met een goede prijs/kwaliteit

Ik heb de Cosmo plafondlampen gekocht voor in de hal, en ben er erg blij mee. Ik vind ze erg mooi voor de prijs die ik er voor heb betaald. Ophangen ging gemakkelijk. Ik kan ze zeker aanraden.

Goede en snelle levering

Makkelijk zoeken naar het juiste onderdeel en het bestellen gaat vlot

Prima, juiste en snelle levering

Geweldige service,

De bezorgdienst was veel eerder dan het afgesproken tijdvak langs geweest om mijn pakket af te leveren. Ik was nog niet thuis. De bezorger, zo bleek later, had de bestelling direct retour gezonden naar 123led. Telefonisch de klantenservice het probleem uitgelegd. De vriendelijke medewerker (van een andere afdeling zelfs) heeft geregeld dat het pakket alsnog de volgende dag bij mij bezorgd werd. Geweldige service!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK