Filter

En prima service.

Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Boven mijn werkblad hangen twee ledbuizen, kleur 4000 cool white. Ik vond de lichtopbrengst niet geweldig. Op zoek naar 6500 white. Bouwmarkten in de regio bezocht zonder resultaat, Ik vond 123led.nl. Beetje terughoudend zou dat wel goed komen over de post. En ja een dag na bestelling twee buizen keurig geleverd uitstekend verpakt. Super en ik heb licht op mijn werkplek.

Groot aanbod voor een scherpe prijs

123LED.nl biedt een groot aanbod aan verlichting voor een scherpe prijs. Artikelen zijn eenvoudig te bestellen en worden netjes op de afgeproken datum geleverd, altijd incl. een leuke attentie !

prettig, snel, prijs/kwaliteit in balans

geheel volgens wens

Goede LED dimmer

Goede LED dimmer

Levensechte kaarsen maar afstandsbediening doet het niet.

Prachtige wax kaarsen die ook echt lijken als ze "branden". Helaas doet de afstandsbediening het niet goed, ook niet nadat batterij is verwisseld.

Is geleverd volgens afspraak

Aanrader

Super snelle levering en goed verpakt heel erg tevreden

Geen goede ervaring

Afgelopen weekend heb ik geprobeerd een Google Nest mini bij 123led te bestellen met de optie om achteraf te betalen. Want ja, met creditcard betalen was niet mogelijk en ik wil er wel zeker van zijn dat ik het product ontvang voordat ik een betaling doe. Gisteren kreeg ik een telefoon met de mededeling dat achteraf betalen voor "smart" producten niet mogelijk is en of ik het vooraf kan betalen. Ik heb toen de bestelling maar geannuleerd. Vreemde manier van zaken doen want als die optie er niet was geweest, had ik ook niet besteld bij hun. Tip: wellicht aangeven bij welke producten het niet mogelijk is om de optie achteraf betalen te selecteren. Scheelt weer een telefoontje en een boze (bijna) klant.

Snelle levering, goede lampen

Levering snel en correct. lampjes doen het goed

Snel besteld, binnen 24 uur in huis en het werkt allemaal goed

Was een soepele ervaring, en de 123 huismerkproducten (led dimmer) werken ook goed

Snel en kwaliteit

De led-spots doen het prima! En ze waren snel geleverd. Ook waren ze niet duur.

goed kwaliteit

goed kwaliteit en netjes ingepakt soms met kleine surprise erbij.

Goede kwaliteit

Snelle levering van goede kwaliteit tegen een lage prijs.

alles volgens verwachting

Nogmaals alles is gegaan zoals beloofd

Geweldig product

Lampen besteld met schemer schakelaar en ik ben heel tevreden met het resultaat perfect in 1 woord.

Ruime assortiment en vlotte levering tegen concurrerende prijzen.

Buiten een ruim assortiment zijn de producten van hoogwaardige kwaliteit. Prijs/ kwaliteit verhouding is prima!

Goeie lampen

Snelle levering. Keurig kleine verpakking en goed product.

Prima winkel

Ik koop al mijn lampen bij 123led.nl. Prima winkel, ben nog nooit teleurgesteld.

Zeer goede service!!!

Er was een onderdeel stuk van onze aankoop,naar vragen van bewijs van het onderdeel wat stuk was ,dit gedaan hebbende door het doorsturen van foto’s van het defect, werd het nieuwe product super snel een dag later aan huis afgeleverd geweldige service dank hier voor!,

prima service

Ook een retour was geen probleem. Verzendkosten retour waren wel hoog.

Ik ben zeer tevreden.

Vlotte levering, netjes verpakt, produkt precies zoals verwacht, kortom alleen maar pluspunten ik ben er blij mee.

Juiste product Snelle levering Vriendelijk contact

geleverd wat besteld is

Het is niet eenvoudig op de site precies te vinden wat je zoekt. Welke LED variant de traditionele lamp kan vervangen met maten en licht sterkte. Maar eenmaal gevonden past het allemaal prima.

snel geleverd

snelle levering, leds waren wel iets feller als de originele gloeilampjes. maar het is wel een aangename verbetering

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK