Filtre

Perfecte service

Ik had een probleem met mijn laserprinter. Nieuwe drum gekocht maar de prints bleven slecht. Met een nieuwe toner werkte alles weer perfect. 2 telefoontjes, 1 mail en na een paar uur was het hele probleem opgelost! En dat ook nog eens ‘s avonds!

Snelle goede levering.

Duidelijke website met goede beschrijving en aanbevelingen. Snelle bezorging.

klantvriendelijk en behulpzaam

Steeds weer goede ervaringen met 123inkt. Ruim assortiment. Zeer snelle respons als er navraag wordt gedaan en wanneer nodig wordt eea heel snel opgelost. Altijd prettig en correct mailcontact.

Super snelle levering

Zoals altijd was ook deze keer mijn pakketje keurig netjes de volgende dag binnen. Dit zorgt ervoor dat mijn werk ongelimiteerd door kan gaan, en een legen printer niet lang een blokkade op mijn pad is.

Helaas werden bij mij bepaalde huismerk cartridges door de printer geweigerd. Via de klantenservice kostenloos nieuwe huismerk cartridges ontvangen die het wel deden.

geweldig geduldig contact gehad met de klantenservice

Spullen verkopen via de website is niet moeilijk ..... Maar een lastige klant te helpen met een printer die het niet doet... Niet je geduld verliezen, goede tips en vooral duidelijke tips geven dat vind je zelden bij een klantenservice. Toen mijn printer het weer deed had ik een grote smile op m mijn gezicht en dit heeft de klantenservice veroorzaakt.

Geweldige goede service

Ik het niet tevreden zijn over een product is het zonder moeite kosteloos omgeruild. In een minimaal tijdsbestek. Wat beloofd wordt, wordt ook uitgevoerd!! Alle lof voor dit bedrijf.

Topppp

Precies zoals verwacht en mooie kwaliteit

Fijn contact en uitstekende service!

Ik had een set markers gekocht, waarvan helaas bij het uitproberen bleek dat enkele markers niet correct waren wat betreft de kleur (vermoedelijk productiefout). De klantenservice (bedankt Christianne!) heeft hierop alles gedaan om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen. Kortom, een ontzettend fijne ervaring - ik raad jullie dan ook van harte aan!

123 en klaar is kees

Makkelijk bestellen,duidelijke en overzichtelijke website.Communicatie per mail en ook telefonisch prettig en duidelijk.Snelle levering.Producten van goede kwaliteit en scherp geprijsd.

Oké

Rare praktijken

Cartridges besteld bij 123Inkt. Dezelfde avond krijg ik een mail waarin staat dat ze geprobeerd hebben me te bellen zonder succes (klopt, ik was aan het werk) en dat ik moet terugbellen omdat mijn bestelling anders vertraging zal oplopen. Ervan uitgaande dat er een probleem is, heb ik meteen teruggebeld. Blijkt het te zijn omdat ze me hun huismerk willen aansmeren i.p.v. het A-merk dat ik besteld heb. Uitgelegd dat dit een bewuste keuze is, maar daar nam mevrouw geen genoegen mee. Ze wilde uitleg waarom. Ik snap best dat 123Inkt graag producten wil uitlichten waar ze meer marge op maken, maar dit zijn toch geen praktijken? Vooral het dreigen met vertraging in de bestelling. Als ik lastiggevallen wil worden door opdringerige verkopers, ga ik wel naar een fysieke winkel.

Geweldige reactie

Door mijn fout pakketje door post.nl retour gestuurd . Contact opgenomen met 123 klantenservice . Probleem uitgelegd en door de klantenservice snel en voor mij goed opgelost . Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen . Dat is KLANTENSERVICE wat met hoofdletters geschreven mag worden. Nogmaals bedankt. Jan van den Biggelaar

was zeer goed

bestelling was goed

Levering, prijs en kwaliteit prima

De inkt van het huismerk is prima. En veel goedkoper dan de inkt van HP. Levering was meteen de volgende dag

Altijd prettig om hier te bestellen.

Zoals altijd tevreden.

Prima afgehandeld, bestelling volgende dag in huis.

Prima afgehandeld, bestelling volgende dag in huis.

3 maanden later vallen ze je lastig om een review te schrijven

DRIE maanden NA mijn bestelling sturen ze ineens tig mailtjes om een review achter te laten. Waardeloze actie. Dit terwijl bestelproces en product gewoon prima waren. Jammer 123, gemiste kans op een positieve review!

Toppie

Snel geregeld en was binnen de volgende dag :)

Uitstekend klantservice & snel geleverd

Ik heb helaas mijn printer beschadigd en ik had snel een nieuwe printer nodig. Het was even moeilijk te beslissen welke printer moest ik kiezen. Gelukkig met de hulp van de klantenservice was dat snel opgelost en de dag daarna was printer gewoon thuisbezorgd! Uitstekend ervaring!

Nieuw inktpatroon gouden jubileumpen

Ik was erg blij met jullie zending!! Het bestelde inktpatroon zit nu in een gouden jubileum-pen, toegekend in 1997, welke nu weer functioneert. Daarnaast zat er bij de zending "prettig materiaal" hetgeen ik ooit nog best wel eens nodig zal hebben. Om het kort te houden, dankjewel!! Ik kom zeker, indien nodig, bij jullie terug!! Met vriendelijke groet, Arnoud

Gewoon goed geregeld

Snel geregeld en goed advies, netjes gebeld dat de toner van het huismerk veel meer pagina's biedt. Dat vind ik nu een goed advies.

Top bedrijf!

Wij doen hier al paar jaar zakelijk bestellen en wij zijn erg tevreden! Breed assortiment, je kan hier vrijwel alles vinden van schoonmaak tot kantoorartikelen. Service via tel & mail gaat altijd vlekkeloos! de medewerkers zijn behulpzaam en meedenkend, ook de retourtjes /ruilingen zijn zo voor je geregeld! Inkt123 bedankt voor de goede service!

Slecht

Na aanschaf originele HP 912XL Kleuren en Zwart voor mijn nieuwe HP Officejet Pro 8022e hebben deze maar 4 weken gewerkt waren nog 90% vol maar kreeg melding plaats originele cartridges. Na telefonische overleg met HP service dienst omdat ik dacht dat het aan de nieuwe printer lag heeft deze mijn computer overgenomen en hij kwam tot de conclusie dat dit nagevulde cartridges waren en dus niet werken ook melde hij dat zij dat vaker deden en er mee bezig zijn. Vind dit oplichters praktijken. Wel service van HP gehad daar deze kosteloos nieuwe cartridges heeft opgestuurd. Ik koop nooit meer iets bij deze partij.

Perfecte service

Per ongeluk verkeerd type cartridge aangevinkt in een bestelling. Na ontvangst retouraanvraag gedaan. De volgende ochtend al een antwoord. "Terugsturen kost meer dan het product, maakt u er maar een ander blij mee. Het bedrag staat in uw account als tegoed voor een volgende bestelling." Dat is nu echte service! Top!

56 Nieuw Walden

Nederhorst den berg 1394 PC