Filtre

Prima producten en snelle service

Snelle en complete bezorging

Goed en voor een schappelijke prijs

Nu de plank volledig misgeslagen!

Ik had voor de zoveelste keer een order geplaatst voor markeerstiften (12) en permanent markers (15). Bij levering zaten er slecht 5 markeerstiften in de verpakking. Triest hoe je zo een bestelling kan afleveren. Nooit eerder problemen gehad, maar nu ging het toch totaal mis! Jammer en niet nodig!

Koop al jaren cartridges en toners, nooit problemen mee gehad

Altijd het huismerk gekocht en zowel mijn oude Epson als mijn huidige Samsung vonden dat helemaal prima.

Niets te klagen over de service

Mijn bestelling werd zeer correct verwerkt en de levering vond plaats na één dag. Top!!

Duurt lang

Bestelling gedaan maar omdat er 1 ding niet op voorraad is wordt de rest niet geleverd. Is nu al 2x uitgesteld. Dit is niet wat ik gewend ben

top

gewoon goed

Prijs / kwaliteit is goed

Prijs / kwaliteit is goed

Aankoop drama

Op 10 oktober heb ik een voor mij behoorlijk dure printer besteld. Een Epson SureColor SC-P7500. Deze printer zou direct leverbaar zijn. Ik heb ook direct bij de bestelling met ideal betaald. Op 11 oktober krijg ik een mail van 123ink dat de levertijd 3-5 dagen gaat worden. Bovendien de printer niet geretourneerd kan worden. Een printer versturen die ruim 120 kg weegt is kostbaar. Dus ga ik akkoord. De volgende mail die ik krijg op 12 oktober om 9 uur s’ochtends dat de levering tussen de 2 tot 4 werkdagen tussen 9-17 uur plaats zou vinden. Dat als bij aflevering ik niet thuis ben er aanzienlijke meerkosten verbonden zouden zijn. Tot woensdag 19 oktober blijf ik in printer lockdown thuis. Op 19 oktober s’middags om 4 uur maar eens een mail gestuurd waar de printer bleef. Ik krijg een mail terug dat de printer tot woensdag geleverd kan worden. Raar mailtje om op woensdag einde middag te versturen. De volgende ochtend maar gebeld. Na ruim drie kwartier in de wacht krijg ik iemand aan de lijn. Duidelijk gemaakt dat ik niet meer bereid ben om in lockdown thuis te blijven en dat ik graag een leverings datum wil krijgen of dat het door mij betaalde bedrag teruggestort moet worden. Er wordt mij beloofd dat het uitgezocht zou worden en ik de zelfde dag nog een antwoord krijg. Niet gebeurd dus. Uiteindelijk op 25 oktober de printer geleverd. Direct een verhuisbedrijf geregeld om de pallet van 150 kg 80x150x105cm door het trapgat om hoog te takelen. Na uitpakken en neerzetten begonnen met de initialisatie procedure. Na 45 minuten houdt hij er mee op met de mededeling dat er twee van de twaalf inkt cartridges niet herkend worden. Direct gebeld met 123ink. Na 26 minuten voornamelijk in de wacht. De vraag van 123 of ik contact op wil nemen met Epson support. Een uur aan de lijn. Geen aanwijzingen gekregen die de printer aan de gang kreeg. Het verhaal is nog niet af. Nu in bezit van een printer die niet werkt. Was ik er maar niet aan begonnen.

super

Product goed en goedkoop. Dank u

De benodigde materialen werden snel geleverd.

Was verrast door de snelle service.

goede servis

veel keuze in artikels snelle levering goed verpakt

goed produkt

Veel te late levering

Zondag ruim optijd besteld en kreeg door dat het maandag geleverd zou worden en dat is pas woensdag middag geworden. Als ik dat had geweten dan had ik het elders zelf opgehaald.

Goede produkten, super service

Onlangs nieuwe toner besteld voor onze Samsung printer. Vrijdagavond nieuwe toner geplaatst, maar werd niet door printer herkend. Emailtje gezonden naar 123Inkt en op zaterdagochtend meteen een reactie. Foto gezonden van foutbericht op printer. Zondag door een medewerker van 123Inkt gebeld, die mij prima door een reset heeft geleid. Probleem opgelost, nota bene op zondag! Klasse.

Absoluut aan te bevelen !!

Super service ! Goed product. Altijd n kleine verrasing erbij. En nu de verpakking super makkelijk. Toppie

Bedriegerij

email met 10% korting aanbieding. wordt slechts - in tegenstelling tot email - op een deel verstrekt. telefonisch een half uur aan het lijntje gehouden, daarna weet klantenservice niet goed antwoord te geven, weer wachten De beste webshop? Ik heb betere ervaringen met webshopbedrijven die zich geen beste webshop noemen

Ongelooflijk...

Dymo 4XL printer besteld, na 3 weken werkt deze niet meer. Aangegeven bij klantenservice, die zegt dit vaker gebeurt met het 123inkt Huismerk label?? Ze stellen voor me het origineel Dymo label te sturen om te zien of het dan verholpen is. Het probleem blijkt niet verholpen, maar ik krijg aansluitend een factuur deze labels nog te betalen?! En wat de defecte printer betreft moet ik maar contact opnemen met Dymo... Ben voor verschillende bedrijven in de ecommerce adviseur en deed alles met 123inkt, maar dat is nu uit en voorbij. Wat een verschil met de service van Coolblue.

Geweldige service!

Onlangs heeft HP een update doorgevoerd waardoor mijn cartridges van 123 inkt niet meer bruikbaar waren. Ik heb contact opgenomen met 123 inkt en alles is zeer netjes opgelost. Top service

Goede ervaring

Uitgebreid assortimenten van de producten met een goede uitleg. Prijs/kwaliteit is aantrekkelijk, en levering gebeurt snel en volgens aangegeven op de site..

Na een wat moeizame start door mijn irritatie opgelopen door chat contact , (had beter kunnen bellen) Word het probleem goed opgelost , waar voor mijn dank . bij mij werkt de combinatie 123 inkt met mijn HP printer niet goed , in het begin wel , maar later niet . waarom weet ik niet , maar eerlijk gezegd wil ik het niet uit zoeken ook , de printer word kleinzakelijk gebruikt en het is storend als je hem nodig hebt. gelukkig levert 123 inkt ook de originele cartridges. het prijs verschil blijft aantrekkelijk, maar in dit geval is voor mij betrouwbaarheid , belangrijker.

Snel en goed geleverd!

Snel, duidelijk. Duidelijke factuur mee en als extra 2 pennen met correctiepen

Snelle levering. Duidelijke factuur. Als extra, zomaar 2 balpennen en een correctiepen meegestuurd gekregen. Top. Bedankt!

Goeie vlotte levering

Waarde voor je geld kan niet beter

Problemen worden snel en correct afgehandeld

Nadat ik een toner had ontvangen welke problemen gaf werd deze snel en kosteloos vervangen door een nieuw exemplaar. Ik ben zeer te spreken over het correct afhandelen van de defecte toner.

56 Nieuw Walden

Nederhorst den berg 1394 PC