doen wat ze beloven

Prima overzicht op de site en keurig op tijd bezorgd

Goede printer zeker aan te raden, wel iets aan de dure kant

probleemloos bestellen, vlotte afwikkeling

Voor het eerst een bestelling gedaan. Ik ben tevreden over jullie product. Dit wordt een blijvertje!

is prima

alles prima ontvangen

Zeer slechte service

Een nieuwe DYmo labelwriter gekocht bij 123 inkt, deze werkt niet , op eigen kosten retour gestuurd met de daarbij behorende bonnen. Gelijk een (tel) reactie met de hoogste verwaardiging waarom deze printer retour komt. Later weer een bericht dat hij "zoek" zou zijn. Na een aantal weken nog steeds geen printer, de verzendbewijzen nagezocht, afleveradres, data en tijd. Nu blijkt hij in één keer terecht. Hij wordt nu opgestuurd. Gelijk weer uitgepakt, maar de printer werkt nog niet, niets aan gedaan. Met tussenkomst van een andere leverancier van Dymo hebben we hem zelf kunnen repareren. Gelukkig maken we zo.n service nergens mee, vreselijk gewoon.

Prima service !

Snelle en accurate dienstverlening. Meer dan dat wil je niet !

Top oplossingen bij dit bedrijf!

Ik had a4 insteekhoezen besteld die "clear" zijn, dus dat je er helder doorheen kunt kijken. Die bleken niet op voorraad. 123inkt heeft toen de generfde variant gestuurd. Helaas kon ik die voor deze klus niet gebruiken, maar dat konden zij niet weten. Ik mailde dat ik clear had willen hebben, waarna bleek dat ze deze oplossing hadden bedacht. Vervolgens werd de aankoopsom teruggeboekt, zonder dat ik daar om vroeg, en ik mag de generfde exemplaren houden. Dat vind ik top geregeld! Dank!

Loze beloftes, slechte communicate

Voor 23:59 besteld, morgen in huis. -De communicatie komt al trager op gang dan dat. -Leverdatum blijkt pas over 2 maand te zijn. -Maakt je een afspraak over een vervangend artikel, vergeten zij het te verwerken....dus levertijd nog steeds pas over 2 maand. Kortom, als je iets met spoed wil bestellen, dan eerst bellen. Indien niet mogelijk? een ander adresje kiezen.

Klantvriendelijkheid, snelheid, deskundigheid, alledrie super!

Na problemen met mijn Brother werd ik door de klantenservice van Brother (na diverse malen heen en weer te zijn verbonden) doorverwezen naar 123inkt want ik had geen originele Brother cartridge gebruikt. Dus ook garantie vervallen... Gelukkig werd ik bij 123inkt direct deskundig begeleid. Het bleek na enkele testen een defecte toner te zijn. Twee dagen later had ik al de nieuwe toner in huis plus een doos om de defecte terug te sturen, en een smakelijke attentie. Uiteindelijk hoefde ik zelfs mijn extra bestelde toner niet te betalen. Voor mij is 123inkt de beste webwinkel van Nederland. Sharon, bedankt!

Heb door omstandigheden een tijdje de printer niet gebruikt en hierdoor waren de printkoppen uitgedroogd. Ik belde 123inkt op om advies en kreeg gewoon een set nieuwe toners opgestuurd!

Slechte kwaliteiten!!

Voor de 2e keer in paniek inkt moeten bestellen via 123inkt, en wederom is er iets aan de printer kapot. Daarnaast waren er beloftes gedaan tijdens het telefoongesprek over de kwaliteit, prijs & extra's maar deze allemaal niet waargemaakt!!

Slecht klant laten wachten en misleidende voorraad

Super slecht op de website bidden ze een bon printer aan waar bij staat in voorraat vandaag besteld morgen in huis. Mooie worden maar wat krijg je de volgende dag helaas u printer is niet leverbaar (gaat om 433 euro) dus meld je annuleer de orde en stort aub zsm mijn geld terug zodat ik verder kan zoeken. Maar dan laat 123inkt je gewoon nu dus al 4 dagen wachten op je euries en melden volgende week zal het terug worden geboekt. Ik vind dit dus misleidende reclame en zo lang wachten op je eigen geld is niet van deze tijd dus voor mij geen 123inkt meer...

Epson ET-7700, printer met gebruiksaanwijzing

Ik heb vorig jaar augustus de Epson ET-7700 gekocht en was aanvankelijk zeer tevreden. Maar sinds enkele maanden lekt hij zwarte inkt en begint het printen met zwarte vegen over het papier. 123 inkt verwijst naar de importeur en ik heb hierop meerdere malen via email contact met deze gehad maar men legt de oorzaak bij verkeerd papier of bij het verkeerde tekst- of tekenprogramma ?!. Heel vreemd als je onder dezelfde condities met een eerdere Epson printer (XP-750) nooit dergelijke klachten gehad hebt. Inmiddels contact gehad van een meer ervaren medewerker die adviseerde meerdere malen achter elkaar het 'kop reinigen' programma uit te voeren. Dit was succesvol. Ook bleek dat deze printer zeer regelmatig gebruikt moet worden om dergelijke problemen te voorkomen en dat had ik toch niet begrepen toen ik tot aanschaf overging ruim een jaar geleden.

Fijne website

Goede service, snelle levering.

Snel en makkelijk.

aangenaam verrast door prompte levering.

keurige afhandeling en een paar leuke presentjes.

Voel me belazerd

Ik heb dringend 2 patronen nodig. Keuze op de site na je winkelwagen dat je voor 23.59 uur besteld en betaald met ideal je je pakje de volgende dag mag verwachten. Ochtend van 01-12-2021 zelf gebeld, antwoord ja sorry is druk wegens black friday, heeft u mail over gehad. Dat ze niet kunnen leveren dat wordt pas na bestelling en betaling van euro 4,95 bezorgkosten aan je kenbaar gemaakt. Waarom niet de kans gunnen dat de klant naar leverancier gaat die wel redelijk zijn leverings termijn nakomt ??? 123 Inkt ?? Niet meer !!!!!!!

Snelle levering, goed verzorgd, leuke verrassingen!

Zie boven: Snelle levering. Keurig verzorgd. Leuke verrassingen als bijlage!

Op juist tijdstip ontvangen

Al jaren tevreden over alles

Snelle levering en klantvriendelijk.

Goede prijsstelling en snelle levering.

Vertrouwd

Super geregeld, besteld en op tijd geleverd

Produkt voldoet prima aan mijn verwachting

Snelle levering en ik ben zeer tevreden

Had problemen met huismerkcartridges in mijn Epson-printer. Opmerking over het niet gebruiken van originele Epson-cartridges blokkeerden steeds vaker het kunnen printen. Na overleg met Epson en 123inkt.nl kreeg in aankoopkosten retour. Bedankt. Zo hoort service en garantie te zijn.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.