Portokosten van retourzending zelf moeten betalen??

Niet van deze tijd, dat je zelf de portokosten van een retourzending moet betalen. De klantenservice meldde dat alleen retouren van hun huismerk worden vergoed. SLECHTE service en niet van deze tijd.

Bestelling geplaatst en niet geleverd!

Op zaterdag een bestelling geplaatst en verder niets meer vernomen. Hierop navraag gedaan over de status. Een collega had contact op moeten nemen, maar niets gecommuniceerd. Hierop vertraagt spullen elders gekocht.

Zeer goede oplossing

Ongeveer een maand geleden een pak fotopapier besteld. Zeer snel geleverd maar aan de buitenkant van het pak was niets te zien. dus niet meteen gemeld. na een paar weken een afdruk geprint er er bleek een papierfout in te zitten. dit gemeld te hebben hebben ze een nieuw pak papier opgestuurd zonder kosten en het oude pak mocht ik houden waar ook nog een paar goede vellen in zat. zeer content met deze oplossing.

Werkelijk verschrikkelijk

20 oktober bestelling gedaan en omdat ik wederverkoper ben krijg ik niets geleverd!! Per iDeal betaald en op heden nog geen geld retour ontvangen! Schandalig. n.b. de bestelling was gewoon voor eigen gebruik! Triest

xx

xx

Was prima verzorgd

Prima geregeld

Goed en snel.

Handig dat je type printer kan opslaan. Jammer dat kleuren inkt die ik nodig heb tijdelijk niet leverbaar is. Zou graag weten wat tijdelijk is. Verder prima zaak

uitstekend

Uitstekend!

SERVICE met hoofdletters

Had problemen met de kwaliteit van kleurenafdrukken van mijn Brother printer. Gebruik de toners van het 123inkt huismerk en dacht zelf dat één van de toners dit probleem veroorzaakte. Contact opgenomen met de klantenservice, na eerst enkele ondersteunende mailtjes met gerichte tips over reiniging van bepaalde inwendige onderdelen wat niet tot het gewenste resultaat leidde is de statuspagina van mijn printer beoordeeld. Hieruit bleek dat 2 toners niet goed functioneerden. Ondanks dat deze al langere tijd geleden waren geleverd werden deze gratis beschikbaar gesteld en het probleem was opgelost. Ik vind dit echte service! Ook het mini flesje wijn wat als goedmakertje bijgesloten zat bij de nieuwe toners vond ik een attent gebaar.

Keurig verzorgd en zeer snelle levering. Beslist een aanrader.

Vlotte bezorging.

Veel ervaring heb ik niet. Ik heb n.l nog maar een keer iets besteld. Maar die was prima.

Supersnelle bezorging

Mijn pakket kwam supersnel binnen en het was goed verpakt!!

Bestelling is vlot verlopen.

Prima eerste ervaring met 123inkt.nl

Klantenservice is niet van deze tijd, dra-ma-tisch slecht

Printer gekocht die niet naar behoren werkt maar omdat er één print mee gemaakt is wordt deze niet meer teruggenomen. Klantenservice (hun zelfbenoemde ''experts') schijnt niet te begrijpen dat het niets te maken heeft met de toner dat printer scheef print. Men probeert het af te schuiven op de fabrikant. 123Inkt schendt hiermee de regels. Een consument mag een product zien en uitproberen als dat de enige mogelijkheid is om te bepalen of deze naar behoren functioneert. Ook is de verkoper verantwoordelijk voor het afhandelen van klachten, niet de fabrikant. Ik was al járen een goede en trouwe klant maar zo word je hier dus vervolgens behandeld hier... Verzending Verzonden in twee losse dozen, reuze prettig voor milieu en de klant. Klantenservice Zoals eerder beschreven: als je eenmaal een klacht hebt geeft men in feite niet thuis. Men komt met oplossingen die geen oplossingen zijn. Léést niet wat nu het probleem is met het apparaat. Schuift af op fabrikant. En houdt zich niet aan de regels die in Nederland gelden voor retouren van goederen die niet voldoen. Als 123Inkt deze regels niet kent kan ik ze wel een link naar een overheidssite sturen waarin deze worden uitgelegd, ik vermoed niet dat men interesse heeft zich te verbeteren op dit punt. Met hun gevleugelde uitspraak: "waardevermindering van 100%" maar wel vragen om producten te retouren met elk plakbandje en stukje plastic intact, rara wat er met die defecte producten gebeurt, toch zeker niet ergens gewoon weer verkopen? Het is leuk hoor: zo'n 'beste webwinkel award' kopen, maar het betekent helemaal niets. Zorg gewoon dat je je klanten netjes crediteert bij ondeugdelijke producten.

heel goed

Alles is keurig verlopen. Netjes verpakt. En snelle afwikkeling.

prima levering en service

Klantenservice altijd erg behulpzaam en snelle reactie

Top kwaliteit en Snel geleverd

top kwaliteit kassarollen en vooral een snelle levering!

Eerste bestelling, matig

1e keer dat ik iets bestel bij 123, te weten 4 cartridges. Ook nog eens direct betaald. Nu blijkt er 1 cartridge niet op voorraad te zijn??? Lijkt mij als iets niet op voorraad is dat je het ook niet kan bestellen.

levering in snelheid en kwaliteit, evenals de goederen, prima!!

niets dan positief over verzending/bezorging en kwaliteit goederen.

Snelle levering en goed verpakt

snel en betrouwbaar

buitengewone snelheid en advies. Proberen wel achteraf te informeren dat het eigen merk ook goed is.

Garantie op cartridges

Na 2 mailtjes over en weer kreeg ik 2 inktcartridges voor een HP printer ( eigen merk 123inkt) helemaal gratis ter vervanging voor 2 andere die niet meer goed werkten. Binnen 1 dag was het geregeld, chapeau. Jos Santegoets

na een half jaar geeft mijn printer aan..incompatibele printcardriges

Ik heb een half jaar geleden voor mijn HP Printer een zwart en een kleuren cartrigdes besteld bij 123inkt en mijn printer gaf al aan dat de cardriges ineens niet meer geschikt zijn dus ik kon niet printen. Na plaatsen van deze review is er meteen actie ondernomen door het bedrijf en alles is keurig opgelost. Top

Al jaren klant. Voor printers, cartridges en papier. Niets dan lof.

De website is heel prettig in gebruik. Mijn vorige bestellingen blijven staan, zodat ik niet elke keer in het woud van cartridges hoef te zoeken. Als ik eens hulp nodig heb, dan word ik telefonisch snel en vriendelijk en deskundig geholpen. Petje af.

Snel antwoord op e-mail, directe oplossing. Top!

Na een geplaatste bestelling bij 123inkt meldde DHL per mail dat het pakketje: 'in de brievenbus' was bezorgd. Daar lag echter geen pakketje in. Na een mail hierover aan de klantenservice 123inkt kreeg ik direct antwoord met excuus en werd direct een nieuwe bestelling (zonder kosten) in werking gezet! Geen discussie of het pakketje nu wel of niet in de brievenbus lag. Super service! Na ontvangst van het nieuwe pakketje bleek overigens dat dat echt niet in een brievenbus paste. mw. A. van der Stroom

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.