Kansloze klantenservice en nu dus ook het bedrijf

Als je iets besteld mag je hopen dat je het ooit nog goed komt ontvangt, als het bij 123inkt fout gaat dan mag de klant het zelf oplossen! je bestel een set toners en 1 van de 4 is iets heel anders dat er niet bij hoort, vervolgens gaan ze een nieuwe onderdeel sturen en krijg je weer de verkeerde + verzendkosten daarna gaan ze ongevraagd voor een derde keer iets turen terwijl je al schriftelijk hebt aangegeven dat je niets meer wilt ontvangen, voor alle keren wordt jezelf op pad gestuurd naar een pickuppoint terwijl 123inkt de fouten blijft maken als je daar een opmerking over maakt krijg je als antwoord dat het toch maar een kilometer afstand is om het weg te brengen!! kansloos bedrijf We zijn hier vanaf het begin al klant en hebben denk ik ondertussen wel 1000 toners besteld en nu de laatste maanden is het echt klaar en dat maakt ze helemaal niets uit ook.. heb contact gehad met de botte niet communicerende medewerkers van de klantenservice .. gelukkig werken ze niet hier.. vanaf nu na al die jaren een grote ex klant!!!! succes verder 123inkt..

VEERSCHRIKKELIJK

Op maandag 06 september 2021 een bestelling geplaatst voor twee artikelen die waren gepresenteerd als ‘Direct leverbaar, verder stond tijdens het bestellen aangeven dat deze artikelen de volgende dag zouden worden geleverd. Deze artikelen heb ik nooit ontvangen, uiteindelijk heb ik mijn order geannuleerd op 19 september 2021. Twee weken lang heb ik elke dag contact gehad met de klantenservice, de manier waarmee de klachten worden behandeld is VERSCHRIKKELIJK. De klantenservice hield me twee weken lang aan het lijntje door zich te verschuilen achter leveranciers en collega’s. Uiteindelijk is er niemand geweest die mij niet heeft voorgelogen. Er zijn meerdere beloftes gedaan die niet zijn nagekomen, ik heb dagenlang zitten wachten op de artikelen omdat mij elke keer werd verteld; ‘ze worden vandaag geleverd’. Er wordt geen waarde gehecht aan de vertrouwensband met de klant. Op de webshop staat nog steeds ‘Direct leverbaar’ bij de desbetreffende artikelen, dit is dus onjuiste informatie. - Artikelnummer: 47270 - Artikelnummer: 247408 Tijdens een van de telefoongesprekken is mij verteld dat het gaat om dropship-artikelen, deze artikelen worden dus verzonden vanuit een andere leverancier. Dit staat verder ook niet vermeld op de website, de levertijd die er bij staat is onjuist. Inmiddels is de tweede serie neppe beloftes alweer een feit; op 19 september heb ik mijn order geannuleerd en toen is mij verteld dat ik het geld binnen 2-4 werkdagen op mijn rekening gestort krijg. Inmiddels zijn we 4 werkdagen verder en heb ik (uiteraard) niks ontvangen. Contact opgenomen en er is (uiteraard) weer iets misgegaan heb ik begrepen. De volgende belofte is dat het geld volgende week wordt teruggestort, dit is eigenlijk gewoon lachwekkend. Wordt vervolgd…

Prima en snelle service!

De geleverde cartridge bleek er een met een defect te zijn; na contact gezocht te hebben is er gratis een vervangend exemplaar opgestuurd, deze werd de volgende dag al geleverd!

De service laat te wensen over

Het is al meerdere keren voorgekomen dat er niet meegedacht wordt in oplossingen, maar dat ze star zijn in hun houding. Heel jammer, want dat is niet echt servicegericht en nodigt niet uit tot toekomstige aankopen! Deze ochtend had ik een bestelling gedaan (nog 1x het voordeel van de twijfel) en toen ik zo'n 3 kwartier later belde met de klantenservice om een aanvulling door te geven, was dat alleen mogelijk als ik nogmaals de verzendkosten zou betalen! Het was al ingepakt werd mij gezegd. Dat kan, maar dan alsnog zou je coulant kunnen zijn en het zonder verzendkosten kunnen versturen. Klantgericht i.p.v. zoek het lekker uit. Nu geen voordeel van de twijfel meer. Heel erg jammer, gemiste kans!

Alleen voor eindgebruikers

Ze houden een rare policy erop na, als je ooit een printer besteld hebt kan je geen tweede bestellen omdat ze je dan al wederverkoper zien. Moet je een paar dagen op je geld wachten en wordt de bestelling geannuleerd. Vorige week een zending binnengekregen van een aantal dozen met papier en was zo slecht verpakt dat bijna alle pakken gescheurd zijn en het fotopapier verkreukeld was....... 123 toners gebruikt in een HP printer en zijn gaan lekken, printer weg kunnen gooien!

Vlug en Goed

Snelle levering, wat ik nodig had kreeg ik! Wat ik wilde bestelen bood 1,2,3 mij een goedkoper alternatief aan, ben erg tevreden!

geen

regelmatig bestellingen geplaatst en wordt naar tevredenheid afgehandeld.

Goed en vertrouwd

Goed en vertrouwd Snelle service

Wij zijn tevreden over de snelle levering en de conditie van het product!

Wij zijn bijzonder tevreden!

Onbetrouwbaar en knullig

Maken niet waar wat ze beloven en als je dan de Teamleider hierover spreekt wuift hij alles weg. Niet hier kopen, slechte kwaliteit, slechte service en een arrogante houding.

Prima producten tegen scherpe prijs

Snel gevonden wat ik zocht tegen een goede prijs. Snel in huis.

Verpakking liet dit keer te wensen over

Het printerpapier is uitstekend! Ook de prijsstelling is prima. Maar het was een zware bestelling en die had degelijker verpakt moeten zijn, want nu was die op verschillende plekken gescheurd. Gelukkig was het papier daar nog net niet door beschadigd. In eerste instantie werd mijn melding daarover niet echt opgepakt, maar na een opmerking daarover werd gezegd dat daar in het vervolg meer aandacht aan besteed zou worden.

123inkt SLECHTE SERVICE

Ik had per mail een kortingscode van 10% gekregen, maar die was ik kwijt. Ik bellen met 123inkt en die vertelde me dat ik in de opmerkingen bij de bestellingen dat er bij mocht zetten en dan zou het worden geregeld. Na bestelling wordt ik gebeld door een medewerkster dat de korting niet door kan gaan omdat die niet op labelprinters wordt gegeven. Ik zei dat ik er al vanuit ging dat ik die korting zou krijgen, maar mevrouw zei dat ze dat niet kon doen. Ik uitte mij ontevredenheid en heb gevraagd om de order dan te annuleren. Deze werd ook direct geannuleerd. Ik heb daarna gevraagd om mijn hele account te annuleren omdat ik geen klant wens te zijn van 123inkt. en dit ging ze ook regelen. Ook aangegeven dat ik vaste klant ben en dat ik dit jaar nog een hele hoop ga bestellen vanwege de lancering van mijn nieuwe website. Mevrouw interesseerde het allemaal niet. ZEER SLECHTE SERVICE. ZO KAN JE JE (VASTE) KLANTEN GEWOON NIET BEHANDELEN!

Met recht de beste webwinkel!

Terwijl ik na vele pogingen om mijn canon printer weer te laten doen wat hij moet doen (printen in de juiste afmeting), heb ik telefonisch contact gezocht met 123inkt. Ik werd bijzonder vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en we zijn samen tot een oplossing gekomen. Dit is met recht ouderwets service verlenen!!

Eerste kennismaking was gelijk heel goed. Een aantal wat afwijkende batterijen besteld die niet helemaal 100% functioneerden. Maar ik had geen verpakkingen bewaard of iets dergelijks en gelijk alles geplaatst, maar na enkele dagen kwam ik erachter dat de helft niet goed meer functioneerde. Via een mail van klantenservice waar werd gevraagd naar mijn ervaring had ik dit gemeld (anders had ik niks gemeld), en per omgaande werd zonder enige vorm van discussie het nieuwe aantal opgestuurd. Het gaat niet om het bedrag, want dat is heel gering, maar het gaat gewoon om de houding van het bedrijf, en dat vindt ik meer dan een pluim waard.

Correcte levering en goede prijs

Product op tijd geleverd en alles conform afspraak

Super service!

Snelle levering, hele goede service!

snel en op tijd geleverd

klein probleem met de bestelling prima opgelost met de fabriekant

Duidelijke website, snelle levering, keurig verpakt.

Zakelijk een doos 123Inkt huismerk toners aangeschaft. Een leuk presentje en extra pennen in de doos. Snelle levering, goed verpakt. Wij zijn zeer tevreden.

niet goed ook niet slecht

Alleen sommigen printers accepteren geen huismerk toners (cartridge) ik had een nieuwe printer via 123inkt opgestuurd gekregen omdat mijn andere canon printer begon inkt te lekken en omdat er gezegd werd een printer gaat maar 4 A 5 jaar mee zou dat de oorzaak zijn ???!!! Lekkere verdiensten elke 4 jaar een andere printer kopen Die opgestuurd kreeg daar zat een fax bij ?? niet te geloven . Maar we zoeken verder nu voor kleinere printer en niet eentje die bijna net zo groot als een tafelmodel koelkast en zonder fax

Huismerk cartridge veroorzaakt defecte printerkop

Eind juni een bestelling gedaan voor onze HP officejet 8620 printer. Ruim anderhalf jaar naar volle tevredenheid in gebruik. Gezien een negatieve ervaring in het verleden met huismerk cartridges bestellen wij eigenlijk altijd de originele versies. Nu werden wij na bestelling teruggebeld door 123inkt. Enthousiaste kerel die graag wilde weten waarom wij voor originele versies gingen. Aangegeven slechte ervaringen te hebben met huismerk (kapotte printerkop). Wat als ik u de garantie geef dat bij een defect na gebruik huismerk wij de schade vergoeden? Voor mijn gevoel geen reden meer om het dan niet alsnog te proberen. Kreeg immers meer inkt voor dezelfde prijs. Na vervanging van de originele zwarte cartridge door een huismerk versie kwam er na 1 dag ineens de melding dat de printerkop niet meer herkend werd. Direct geschakeld met 123inkt. Eerste vraag, hoe oud is de printer? Verbaasd over deze reactie wist ik al hoe laat het was. Allemaal mooie verkooppraatjes. De printermelding doorgestuurd, op verzoek de kop gereinigd, printer reset uitgevoerd en contact gehad met HP. Lang verhaal kort, printer wederom kapot door inzet cartridge. Of het nou aan de beveiliging van HP ligt of aan iets wat in de cartidge zit waardoor de kop niet meer goed werkt. Huismerk veroorzaakt aantoonbaar problemen en 123INKT neemt geen verantwoordelijkheid en verkoopt loze beloftes om over de rug van haar klanten geld te verdienen.

ik hoef niet verder te zoeken.

Ik zocht een simpel plastic cd doosje met inlay. Zoeken zoeken en nog eens zoeken. Totdat ik bij 123inkt.nl terecht kwam, ik was klaar met zoeken. ik had 100 st plastic cd doosjes met inlay voor een zeer voordelige prijs. Ik was echt blij dat ik deze bij 123inkt.nl had gevonden. bestelling is snel geleverd en netjes in een doos verpakt. Ga zo door.

Betaalbaar en vlotte levering

In een woord GOED !!

Dit is mijn eerste bestelling bij 123. Mijn bestelling is naar tevredenheid afgehandeld en bezorgd. Wat beter kan is de Website, een druktemaker waarbij je beslist wakker moet blijven om niet iets verkeerds te bestellen. Een totaal " A4 tje " bom vol bedrukt en wat onrustig gekleurd. ( als voorbeeld ). met vriendelijke groet : R.H.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.