Snel en goede bezorging

Zoals boven vermeld, snelle en goede bezorging

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Zoals gezegd ging het bestellen makkelijk en het product werd snel geleverd.

Niets te klagen!

Tevreden!

Zeer correcte aflevering

Ik zou zo gauw niet weten wat er aan moet veranderen maar het is allemaal in orde ga zo door.

Snelle, perfecte levering!

Ik heb een uitstekende ervaring met deze website! Snelle leveringen, reacties en prima producten!

Bestelling verliep zoals verwacht prima.

Inleveren lege patronen en het tegoed aangeven voor korting bij volgende bestelling is correct gegaan. Binnenkort dus weer volgende bestelling.

Snel, adequaat en goede aftersales

Cartridges eigen merk werkten niet in de printer. Zonder problemen omgeruild voor originele. Volgende dag in huis inclusief een leuke attentie. Zeer tevreden.

Voorraadgegevens kloppen niet

Printer, tonercartridges en nog wat andere zaken besteld. Alles zou volgens de webshop voorradig zijn. Morgen zou alles worden geleverd. Krijg je een mail dat je bestelling verstuurd is. Mooi maar bij nadere bestudering van de factuur ontbreekt de printer. Hierover krijg je dan een half uur later een mailtje dat de printer niet morgen maar pas over 5 weken geleverd gaat worden.... Hierover gebeld en dan vertellen ze dat de info op de webshop helaas niet up to date is.... De levertermijn van de printer is onacceptabel. De printer was op het moment van bestellen volgens de webshop op voorraad en ook nu nog staat de printer als zijnde op voorraad terwijl ik dit al enige uren geleden gemeld heb. Ik vind dit misleiding…. Verkeerde informatie leveren om zo je orders toch binnen te krijgen…. Heb meteen alles afbesteld. Order wordt niet tegengehouden door 123 maar wat wel op voorraad is word ondanks dat ik de volledige order geannuleerd heb toch uitgestuurd... Geen 123 meer voor mij....

Gewoon goed.

Xxx

Fast, good service, good quality!

The title says it all. Had a great experience in every respect with 123inkt. I already have a new shopping list that I hope to place soon!

Prima service, klaar.

De inkt van 123inkt is okay!!

Perfecte spullen voor een kleine prijs

Snel, professioneel, voordelig, efficiënt.

Een heel positieve ervaring met 123inkt.nl op meerdere vlakken. Wat ik graag zou willen, is contact met hen hebben over het ontwerp van hun website.

zeer tevreden goed gedaan

alles is goed en perfect ben er heel blij mee

Ik ben erg blij

Snel, betaalbaar en goede kwaliteit. Goede service.

Fantastische service!

Ik kreeg 1 artikel licht beschadigd binnen en 3 markers deden het niet zo goed als verwacht. Hierop heb ik contact opgenomen met 123inkt en ik heb nog nooit zo'n goede service gezien. De volgende werkdag ontving ik al een nieuwe wisser en 3 markers. Dat was al een verassing, maar met het openmaken van de doos vond ik zelfs nog een klein flesje wijn. Hoe leuk!

Het afhandeling van een erkende klacht duurt erg lang.

Het afhandeling van een erkende klacht duurt erg lang. Het vraagt steeds aandacht en tijd en dat is zeer irritant als je gewoon met je werk verder wilt. Wel een aanbeveling omdat het tot nu toe prima verliep.

Top bedrijf

De levering was snel en dat wat wilde hebben

prima servicew

wat wil u nog meer weten prima service

Super!!!

Eenvoudig te bestellen en snelle levering.

Fijn om hier een bestelling te doen

Het was mijn eerste bestelling omdat een goede kennis steeds voor mij wat mee bestelde. Maar nu Chris is overleden zal ik zelf moeten zorgen en met een beetje hulp van uw medewerker is dat prima gelukt. En zal de volgende bestelling zeker ook goed gaan. Groeten Ton.

prima printer m15a

snelle levering prima produkt

vlot bezorgd

verrassend snel

ik vond de bestelling verrassend snel bezorgd

zeer tevreden!

Hartelijk dank voor de snelle levering van de cartridges en de leuke attentie voor de eerste bestelling die ik bij u gedaan heb!

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.