Waardeloos, van het kastje naar de muur...

Ik heb bij 123inkt.nl een Canon printer gekocht: i-Sensys MF269dw. De kwaliteit van de print is slecht. Grijze letters, matige uitlijning (en nu ook nog stippen). Direct gemeld bij de klantenservice met retourverzoek. Klantenservice verwijst door naar Canon omdat (...) "probleem zich voordoet met de toner die bij de printer geleverd is en niet met een nieuw bestelde toner. Dit soort meldingen lopen altijd via de fabrikant. Om deze reden vragen wij u dan ook om alsnog contact op te nemen met Canon. De printer kunnen wij om deze reden ook niet omruilen." Canon gebeld: "Het ligt zeker niet aan onze toner. Het is een nieuwe printer, neemt u contact op met 123inkt.nl." Zo zit ik nu dus al weer een week met een printer die niet goed werkt.

uitstekende klantvriendelijkheid

Leveren een goed product en goede ondersteuning als je problemen hebt met afdrukkwaliteit. In mijn geval mochtik de cartridge zelfs omruilen, maar dit bleek per saldo niet nodig omdat de oorzaak van de vage afdruk niet aan de cartridge lag maar aan instellingen in de tekstverwerker.

inderdaad beste website en klantenservice

Voor mij beslist 5 sterren. Al vele jaren bestel ik inkt cadridges, nog niet de overige producten die ze inmiddels leveren. Slechts éénmaal 'n probleempje gehad met een cadridge en de volgende dag al in huis, zodat kon ik blijven printen. Deze Beste Websites tonen steeds vaker aan dat ze beter, sneller, goedkoper, efficiënter functioneren dan winkels en met veel meer keuze en voorraad. Prima website bovendien.

Cardridge was niet goed, even gemaild en 1 dag later een nieuwe! Klasse service!

TOP SERVICE!!

Ik had zelf per ongeluk de verkeerde printcartridge gevraagd, de geboden oplossing was echt heel netjes, dat is pas echt klantenservice!! Hier bestel ik graag weer!

wat een prima service

Heb zelf iets verkeerd gedaan met het verwisselen van de cartridge en toch kreeg ik een nieuwe toegestuurd incl. een flesje wijn. Ben echt verrast door zo'n goede service

Dringen eigen merk op

Ze bellen je partner en halen hem over eigen merk te nemen. Als je terugstuurt met afspraak de oorspronkelijke bestelling op te sturen wordt je achtervolgt door aanmaningen. Met uiteindelijk resultaat dat ze nog recht denken te hebben op 3 euro. Ik heb het opgegeven en 3 euro betaald maar bestel daar NOOIT meer. Na mailtje wel de 3 euro met excuses teruggestort gekregen. Maar al met al heb ik er veel werk aan gehad om mijn originele HP cartridges te ontvangen die ik oorspronkelijk besteld had en te zorgen dat de creditnota goed verwerkt werd.

Uitstekende ervaring na de zoveelste bestelling en levering

Ondanks Corona en Pasen mijn bestelling binnen 3 dagen geleverd.

Ondanks Corona goede en snelle service

Ik ben al jaren klant bij 123inkt.nl en tot op heden alleen maar goede service en snelle bezorging op 1 bestelling tijdens corona, sinterklaas en sinterklaas en kerst periode. Toen was het bij de PTT een gekkenhuis en kon zelfs 123inkt niet de volgende dag leveren. Werd hiervan wel steeds op de hoogte gebracht. Nu na al heel veel cartridge met inkt en toner van eigen merk gehad en bij de laatste zending was 1 toner die geen goed contact maakte met mijn printer. 123Inkt hierover gebeld en er werd direct een nieuwe toner de volgende dag geleverd met daarbij zelfs een leuke attentie in de vorm van een flesje wijn. 123Inkt.nl ga zo door, ik heb er het volste vertrouwen in.

Verkopen 123inkt huis die storing geven

123inkt cartridges voor Canon MB5150 door 123inkt geadviseerd. Deze geven echter een foutmelding B504. Storing is niet op te heffen en blijft zelfs bestaan na gebruik orginele Canon cartridges. 123inkt onttrekt zich van zijn verantwoordelijkheid. Ik koop hier nooit meer.

Ik ben zeer tevreden over de service.

De printer die ik had gekocht bleek toch niet op voorraad. Vervolgens werd mij een andere iets duurdere printer aangeboden en geleverd. Dat is gewoon goeie service! Dat zie je niet vaak meer.

Voor 23.59 besteld ergens over een week geleverd.

Laatste tijd halen ze deze belofte echt verre van. Ook het op rekening bestellen wordt steeds meer aan banden gelegd. Klinkt als een zinkend schip constructie. En owja ze geven postnl standaard de schuld van de trage leveringen maar ze versturen zslf ook pas naar een paar werkdagen.

Prima prijzen, maar enorm opdringerig

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik binnen 10 minuten gebeld om te vragen waarom ik niet voor hun huismerk inkt kies. Persoonlijk vind ik dit geen service, maar opdringerig gedrag.

In 1 woord top niet enkel 123inkt maar ook 123 levering ....

1 van de beste shops qua product en dienstbaarheid.

Had problemen met inktcartridge.probleem prima opgelost.

Mijn probleem werd telefonisch zeer goed opgelost.Ik kreeg kosteloos nieuwe inktcartridges.

Printer waar de garantie al verlopen was gekregen.

Na het registreren bij Hp was de garantie al verlopen, dit gemaild naar 123inkt maar geen antwoord gekregen.

Fantastisch.

Super snelle levering en ook een duidelijke omschrijving van de artikelen die ik nodig had!

Heb heel goede ervaring

Goed verzorgd, op tijd geleverd en een extra zakje voor de oude cartridges en pennen om in te leveren!!

Snelle verzending, goed verpakt. Als altijd uitstekende

Snel en netjes geleverd

Netjes en goed

mooie printer werkt goed.

na bestelling snel bezorgd.

Heel goed contact

Heel snelle leverig

Goede ervaringen

Het was goed geregeld binnen een dag had ik het al thuis

Het was prima

Het was mijn eerste keer dat ik inkt catridges bij u bestelde, ten eerste door de goede ervaring van de familie en ten tweede door de lockdown. En dat is prima bevallen. Want ondanks de waarschuwing op uw site dat het wel eens wat later bezorgd kon worden door de drukte bij de pakket bezorgers had ik het toch de volgende dag binnen.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.