zeer goede service

in de corona tijd winkels dicht, via klanten service een brotner C 223 BK besteld volgende dag in huis , en kon weer copie.s maken

Mijn eerste ervaring met uw organisatie was prima, ook al omdat ik iets niet goed gedaan had

Uitstekend.

De services is goed en duidelijk

123 Inkt levert vrij snel de service. En is altijd fijn als je wat artikelen bij krijgt, al is dat niet nodig. Daarnaast even ze ook als het product niet voorradig is een goed alternatief. En wordt door de koerier op juiste tijd aangemeld wanneer ze komen.

Duo verpakking inkt gaf problemen na 1 telefoontje en mail werd meteen naar een oplossing gezocht aardige medewerkers. Kan de oude retour sturen en krijg 2 nieuwe. Echt klantvriendelijk

De toner werkte niet goed; na 1 telefoontje vervangen!

Omdat de toner extra strepen gaf Inkt123 gebeld. De medewerker luisterde geduldig. Was erg vriendelijk. Binnen 1 dag werd de toner omgeruild. Top service

Slechte garantie en hulp nadat e manden oude printer niet meer printe

Een noieuwe printer gekocht bij 123 inkt en na dat de eerste cartridge leeg was zwart vervagen voor nieuwe van huismerk 123 (printer was toen (3mnd) en toen deed de zwarte niets geen inkt nog extra gereingt maar nog steeds niets gebeld kreeg nieuwe zwarte maar ook deze deed niets moest weer maar reinigen tot 3 keer toe gedaan maar nog niets. Moest zelf maar contact met Epson op nemen kreeg te horen dat het aan het huismerk lag moest minimaal 6 keer reinigen dan moest hij het weer doen en dat klopte maar dat grapje kost mij 3 kleuren+ een zwarte cartridge dus ongeveer 5t euro en wat krijg een klein beetje korting en daar moet je nog om vragen. Laatste keer dat ik hier wat gekocht heb ga weer terug naar mijn vorige leverancier beter service die had alles vergoed.

Duizelingwekkend snelle levering...

Vrijdagmiddag 15u een printer besteld. Uurtje later een telefoontje van een zeer behulpzame en meedenkende medewerker, of ik er misschien ook nog inkt bij wilde bestellen?. Ja, dat was ik inderdaad vergeten. Meteen geregeld zonder bijkomende verzendkosten. Zaterdagochtend 11u....ding dong.....wat?? Dat is wel erg snel! 12u alles geïnstalleerd en het eerste printje rolt met prachtige kwaliteit de printer uit. Dit is fijn zaken doen!

Fantastische service !!

10 dagen geleden 2 inktcardridges (eigen merk) besteld en gisteren de cardridge proberen te vervangen. Wat bleek? De verkeerde besteld, eigen schuld, dikke bult dacht ik nog. Toch maar even gebeld met de klantenservice. Vandaag 2 nieuwe in de brievenbus zonder dat ik de andere hoef te retourneren en dan ook nog zonder extra kosten. Ik zeg dus ...... TOP BEDRIJF

zeer slechte

Helaas wacht ik nu al 5 dagen het product niet binnen, volgens de website voor 23.59 uur besteld morgen in huis. Zelfs na een telefoontje (45 min in de wacht) en de medewerker die heeft benadrukt dat het pakketje de deur al uit was blijkt volgens de track&trace en PostNL dat het pakketje nog niet is gebracht door 123inkt Jammer dat ze zo met klanten om gaan. zeer slechte klanten service onprofessioneel.

Huismerk cartridge sloopt mijn printer

Ik heb een set 123 inkt huismerk cartridges gekocht voor mij HP Printer. NOOIT MOETEN DOEN !!! Nadat ik ze in mijn printer geplaatst heb komt er een foutmelding. Foutmelding is niet meer weg te krijgen. Bellen met HP, blijkt mijn printerkop beschadigd door deze cartridges. 123 print komt niet met een oplossing maar blijven beweren dat de fout niet bij hun ligt. Ondeugelijke troep verkopen en geen verantwoording nemen. Nooit meer !

WAARDELOOS!!!

Op donderdag 11-2 een pakket besteld met inktcartridges en papier en direct betaald. Zou worden verstuurd door Post.nl. Zij stonden vanmorgen voor de deur van ons appartementencomplex maar: NIETS ONTVANGEN. Tot nu toe goede ervaring met 123inkt, maar dit was de LAATSTE KEER. Ík moet er de hele week op wachten "vanwege problemen bij post.nl", Post.nl zijn vlgs mij een stelletje boeven. Moet ik alsnog mijn advocaat inschakelen om mijn geld terug te krijgen... WAARDELOOS mensen, niets bestellen hier.

super bedrijf

Als nieuwe klant heb ik een papier versnipperaar besteld en na 3 dagen gekregen, helaas was al bij het uitpakken te zien dat er iets afgebroken was, en na installeren gebeurde er niets, dus maar even bellen Met een vriendelijke mevrouw, advies even foto maken en door sturen, en hup na 3 dagen een nieuwe in huis , in een woord GEWELDIG, ik kan niets anders zeggen Prima service en het na komen van een afspraak. zal zeker klant blijven en verder aanbevelen

Zeggen pakketje weg gebracht te hebben, is niet zo

Helaas wacht ik nu al enkele dagen op een product wat binnen 24 uur leverbaar is volgens de website. Zelfs na een telefoontje en de medewerker die heeft benadrukt dat het pakketje de deur al uit was blijkt volgens de track&trace en PostNL dat het pakketje nog niet is gebracht door 123inkt Jammer dat ze de klant zo aan het lijntje houden en aangeven een product op voorraad te hebben terwijl dit niet zo is. 1e bestelling ooit, ook meteen de laatste.

Verkoop prima, sevice onvoldoende

De koop van printer ging prima snel en goed geleverd. Na een paar dagen problemen met printen. Werd van het kastje naar de muur gestuurd. Na een paar boze telefoontjes de printer retour kunnen sturen, dit is alweer een week geleden, en nog niks gehoord of deze is ontvangen. De communicatie verloopt er gewoon mega slecht, als ik zo met mijn klanten omga hou ik er geen meer over. Het ergste is dat ik de printer al heb betaald, anders zou ik er geen gekocht hebben.

Boven elke verwachting

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik 123Inkt.nl een TOP bedrijf vind. Al jaren koop ik er artikelen, altijd wordt alles keurig en snel geleverd. Maar je leert bedrijven pas echt kennen als er zaken anders gaan dan gepland. Nou, ook daar onderscheidt 123Inkt.nl zich zeer positief. De klantenservice is buitengewoon vriendelijk, snel en doortastend. Gisteren en vandaag hebben ze mijn hoge verwachtingen nog eens ruim overtroffen. Een probleem ontstaan door een andere partij, werd door 123Inkt.nl keurig opgelost. Dat hoefden ze niet te doen, maar zonder met de ogen te knipperen wordt het opgelost. In een tijd dat webwinkels het druk hebben en er veel geklaagd wordt, is het mooi om een dergelijke service te ervaren. Coolblue heeft de naam, maar ik vind persoonlijk 123Inkt.nl nog klantvriendelijker.

123 vertraagd de verzending onnodig door slecht of niet lezen

Ik ben al jaren vaste klant bij 123inkt, over het algemeen heb ik nooit wat te klagen maar de laatste bestelling sloeg nergens op... - Ik had 4 artikelen besteld waarvan er 1 toch niet op voorraad was (op de website stond op het moment van bestellen dat hij "direct leverbaar" was). Dit kan de beste gebeuren natuurlijk. - Ik krijg een mail met de vraag of ik de rest alvast verstuurd wil hebben. ik heb binnen een uur gereageerd op deze mail dat het het antwoord dat ik graag had dat de artikelen zo snel mogelijk verstuurd had. In de zelfde mail gaf ik aan dat als ze het artikel konden vervangen door een artikel van 123accu (zelfde artikel maar ander merk en wel op voorraad, ook weet ik dat ze de bestellingen van de diverse 123 winkels niet combineren. maar goed in het kader van meedenken en vragen staat vrij) - De volgende dag krijg een mail met de vraag "welk artikel?" Ook hier heb ik vrij vlot op gereageerd met een link naar het artikel. krijg ik een dag later een mail terug met de opmerking dat ze geen artikelen van andere 123 winkels kunnen combineren.... pffff vraag er dan niet naar en weer de vraag naar de bekende weg, of ik de overige artikelen alvast vooruit verstuurd wilde hebben. Die vraag had ik al beantwoord.... - Vervolgens zijn we 3 dagen verder en krijg ik de vraag of het artikel dan maar wil annuleren. Laten we dat maar doen voor het geval we weer de zelfde vraag komt. - Uiteindelijk is de bestelling verzonden en krijg je de factuur.... Ik had bij mijn oorspronkelijke bestelling een bestelling van >50,- dus 2.95 verzendkosten door de annulering zit ik dus net onder de 50,- en tellen ze doodleuk een euro bij de verzending op. >Kortom door niet te lezen en niet vlot te reageren op je mails vertragen ze verzending met 3 dagen, ohja PostNL heeft al een jaar het "C" smoesje dus dat duurt langer en nu ook nog een Sneeuw excuus dat belooft wat. Uit eindelijk krijg je er nog een euro boete overheen omdat je een deel van de bestelling annuleert. Ga zo door..

Prima website, nette prijzen, razendsnel geleverd.

laserprinter gezocht en gevonden, uitgebreide informatie op de website en na bestelling in 1 dag geleverd.

Snelle levering prima kwaliteit

Na een korte zoektocht op internet snel bij 123 uitgekomen. Kleine printer genomen voor simpelere dingen thuis tijdens corona. Huiswerk kind, werk etc. Service van 123 was top. Snel geleverd en volgens verwachting.

Goed en snel geleverd.

Goede overzichtelijke website. Ik zocht een kleine prikboord en deze heb ik hier gevonden voor een prima prijs. Ben heel tevreden. Ook een kleinere bestelling geen probleem bij 123inkt.nl Snel geleverd en goed verpakt.

Alles snel en goed aangekomen.

bestellen eenvoudig. Levering vlot

Snelle levering goede producten prijs ok

Snelle levering goede producten prijs ok

ruime keuze, makkelijk bestellen en snelle aflevering!

zie hierboven

Levering na 5 dagen

Heb vanwege Corona 5 dagen moeten wachten op bestelling. En dit keer ook nog zonder gratis presentje. Jammer.

Meedenken en hulp bij printerprobleem

Onze 2e-hands kleuren-laserprinter had een probleem en ook de printermonteur had geen oplossing. 123inkt benaderd, ze dachten mee, lieten me bepaalde testjes doen om het probleem te achterhalen, ook als dat geen aankoop bij 123inkt tot gevolg had. Uiteindelijk bleek toch vervangen van de toners nodig te zijn, waarna ze een sympathiek aanbod deden en bereid waren het teveel weer terug te nemen. Voor een bedrijf dat zich vooral op het zijn van 'de goedkoopste' profileert een staaltje van service en klantenbinding!

duidelijk en overzichtelijk bestellen, daarnaast een snelle levering aan een goede prijs

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.