Een zeer brede assortiment.

Top producten met een top service!

Makkelijk om te bestellen. En snelle levering.

Snelle en correcte levering

Vandaag besteld morgen in huis.

Snel geleverd en goede verzorging er om heen.

De nazorg wordt gewaardeerd. De kleine relatiegeschenken in de vorm van pennen en correctielint zijn kleine gebaren maar maken de ervaring bovenmaats.

Snel, simpel, goed, goede prijs

Doos eigen printpapier. Niets nieuws of mooi aan. Wel snel, goed geleverd. Niets mis mee.

Prima geregeld.

Op voorraad wat ik nodig had. Keuze uit merk en eigenmerk stickers en de volgende dag in huis. Top!

Super tevreden.

Snelle levering. Exact wat ik besteld heb, ook ontvangen. Erg belangrijk. Goed verpakt en een paar leuke attenties.

Snelle levering en goede producten

Ik bestel sinds 2017 al mijn printer benodigdheden. Nooit enige discussie en altijd zeer correct afgehandeld. Service en levertijd altijd conform afspraak.

Vertraagde levering, slechte communicatie en lange wachttijden

Wij zijn zakelijk klant bij 123inkt.nl en bestellen kantoorartikelen bij 123inkt.nl Laatste order heeft 123inkt het behoorlijk verziekt. Wij hebben voor een belangrijke order producten besteld. Deze zijn ontzettend vertraagd, niet door PostNL, maar door 123inkt zelf. Helaas geen communicatie vanuit 123inkt ontvangen dat de order vertraagd is, wij moesten hier na 2 dagen zelf achteraan. Vervolgens 45min telefonisch in de wacht om erachter te komen dat ze het ontzettend druk hebben en niks kunnen zeggen over wanneer de order wordt verzonden. Ook een goed bedoelde 'wij kunnen helaas niet toveren' is het laatste waar je op zit te wachten. Na 3 dagen nog geen verzendbevestiging ontvangen en geen verdere communicatie...

Fiasco!!

Aanschaf Canon pixma 3150 printer. Zwarte cartridge al leeg na 4 vel A4 gewone tekst zonder foto, s etc. Kreeg ik de mededeling dat de bijgeleverde cartridges maar voor 1/3 gevuld waren. Dat houdt dus in dat een volle cartridge maar 12 vel A4 bedrukken en dan leeg is? Sorry, maar daar gelooft niemand in. Is dit het bekende afschuifsysteem?? Dit naar aanleiding van herhaalde foutcode melding P10 welke bleek dat dit aangeeft dat de cartridge leeg was! En ik zelf moest bellen naar Canon, overigens zonder oplossing van Canon, half uur in de wacht en geen oplossing, welke ik uiteindelijk zelf heb ontdekt! Dus geen goede service!

Very Very BAD

DO NOT WASTE YOUR MONEY AND TIME .It is a very bad and weak company. My product was not delivered. They did not accept my compensation. They have not returned my money so now ... they treated me very badly.

Gewoon goed.

De deskjet die ik had besteld werd de volgende dag al geleverd en ik ben er erg blij mee. Was de enige webwinkel die mij deze kon leveren en ook de prijs viel mee.

123inkt helpt je met je probleem

Weer eens cartridges besteld bij 123inkt. Blijkt vervolgens de zwarte dubbele letters te printen. 123inkt heeft er alles aan gedaan om me te helpen, zelf toen bleek dat het niet aan de cartridges lag. Wederom een topervaring met dit bedrijf, die maar weer eens bewijzen dat ondanks (eerlijk = eerlijk) een wat achterhaalde website, je toch kan blijven groeien door van je klanten ambassadeurs te maken. Chapeau!

Inktpatroon niet geaccepteerd door canonprinter

Ik heb een CLI-521GY met chip van het huismerk 123inkt gekocht maar mijn canon MG6250 geeft aan dat een verkeerde inktpatroon is geplaatst en werkt niet meer met deze inktpatroon. Overigens de eerste keer dat dit gebeurt. Andere 123inktpatronen met chip doen het wel.

Email en service

Service is alleen voor particulieren, als je iets als bedrijf koopt heb je geen garantie en wordt je feitelijk belazerd. En de mails....de continue stroom aan mails.... Ughhhhh....

Beter milieu begint bij jezelf.

Ik heb meerdere keren eerder op 123inkt en 1234led besteld. Ben erg te spreken over de service en snelle levering van beide websites, maar toch geef ik een lage score. Waar ik met name deze review over schrijf is de hoeveelheid promotiemateriaal dat bij de bestellingen wordt bijgevoegd. Voor exposure voor jullie business begrijp ik dit helemaal, maar erg milieubewust is dit niet. Meeste van dit promotiemateriaal verdwijnt in mijn geval direct in de afvalbak, en nog steeds zit ik met een hele stapel promotiemateriaal waar ik geen raad mee weet. Ik hoop dat jullie ook in zien dat dit geen bijdrage levert aan een beter milieu. Ik hoop als klant dat jullie hier iets aan willen/kunnen veranderen.

Laagste prijsgarantie niets waard bij 123 inkt.

Prijs van een inktcartridge is bij 123 inkt hetzelfde als bij PrintAbout. Deze laatste rekent echter geen verzendkosten waardoor de prijs €4,95 goedkoper is. 123 Inkt wil daarin niet of maar een fractie van in tegemoet komen. Ondanks dat ik regelmatig besteld heb voor mij geen 123 Inkt meer.

snel en goed

Zeer tevreden.

Makkelijke

Makkelijke en vlot geregeld

Snel en netjes geleverd

Netjes geleverd

helemaal ok

helemaal ok

Had liever een (voordeel)bundel gekocht dan losse producten

Voor mijn HP printer gebruik ik graag originele cartridges. Ik heb vier losse gekocht, voor elke kleur een. Ik weet dat er voordeelbundels bestaan. Beetje jammer dat 123inkt die niet aanbiedt, want cartridges zijn prijzig genoeg! Verder prima snelle levering, en altijd een kleine attentie bij het product in de doos. Leuk!

Perfect!!

Alles volgens verwachting van mij als klant, belangrijk voor een bedrijf is te voldoen aan de verwachtingen van de klant, dit is door 123inkt volledig uitgevoerd van bestelling t/m levering.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.