puik

100% okay

Snelle, zorgvuldige levering en service

Vooraf, tijdens en na de levering een prima service. Snelle en zorgvuldige levering

gewoon goed

Ik kies altijd voor de merk-artikelen; het huismerk geeft geen goed resultaat.

Top, snelle service

Top, snelle service

Ik ben tevreden, Snel geleverd en product ook goed. Geen beschadigen enz. Voor het eerst bij jullie besteld.raad het ook aan mijn vrienden aan.

Heel vlot in levering!

Heel vlot in de levering!

Geweldige service en leuk gratis cadeau

Ik bestelde een kleine liniaal die supersnel werd geleverd. In de doos kreeg ik ook een leuk cadeau, een pen en correctietape die waarschijnlijk meer kosten dan de liniaal;) Het was een leuke verrassing - bedankt !!

een vlotte levering

matig

heb een Brother printer kreeg bij de bestelling advies het huis merk te kopen, had gelijk ook nog 2 sets gekocht , (grote fout geweest) nou nee het huismerk is waardeloos, steeds strepen er in vooral bij blauwe kleur hij print de kleuren niet goed uit ?? ik bestel voortaan de originelen

Genoeg keuze in producten

Hoefde niet lang te zoeken tot ik de juiste inkt voor mijn printer had gevonden. Zowel merk of eigen merk genoeg in voorraad en had mijn bestelling de volgende dag in huis

Snelle levering en TOP service

Al jarenlang bestel ik tot volle tevredenheid huismerk cartridges bij 123inkt. Bij de laatste bestelling bleek 1 cartridge te lekken nadat ik deze in de printer had geplaatst. Mailtje gestuurd en de volgende dag al een nieuwe cartridge in huis. TOP service dus. Compliment waard.

Top!!

Inkt toner gekocht....deze werkte niet in de printer!! Contact gehad met 123inkt..hebben toen een oplossing gestuurd.....maar had moeite om te installeren....technische is bij mij thuis geweest en oplost...zonder enige kosten TOP SERVICE...WAAR VIND JE DIT??? BIJ...123INKT NATUURLIJK.... TOP BEDANKT!!

negatief

Het stalken om een review is erg hinderlijk en is voor mij een drempel om weer te bestellen

Levering snel, opdringerige verkoper die eigen merk wil verkopen

Producten snel geleverd. Na plaatsten bestelling gebeld door een medewerker verkoop die opdringerig het eigen merk van 123inkt wou verkopen.

veel keus, goede prijzen, snelle levering

Overzichtelijke website met voldoende keus en goede aanbiedingen

Huismerk Cartridges voor Brother

Als je huismerk cartridges van 123 voor een brother printer aanschaft geeft na enkele malen te zijn gebruikt de waarschuwing dat de cartridge niet wordt gevonden en vraagt om een stevige herinsteking, Dit heb ik regelmatig gedaan maar helpt totaal niet. De cartridge is dan nog bijna helemaal vol. Heb contact opgenomen met 123 inkt en het probleem voorgelegd. Hier hadden zij ook geen antwoord op en hebben mij kosteloos een nieuwe cartridge toegestuurd. Dus de service is uitstekend.

Prima webshop snelle levering

Prima webshop snelle levering producten voldoen aan de verwachting. Alleen jammer dat ze na elke bestelling vragen om een beoordeling en als je die niet invult je steeds weer omnibus een mailtje krijgt met de vraag deze in te vullen.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden over mijn eerste kontakt met 123inkt.

Ik had wel over U gehoord maar daar was het ook bij gebleven. Deze eerste ervaring met U zal in de toekomst ongetwijfeld een vervolg krijgen.

goed adres

goed geregeld

geweldige service

alles goed en op tijd geleverd

Niet wat ik had besteld.

Ik bestelde een ti rekenmachine ik heb een plus ontvangen en ik kan er niks op downloaden, wat de normale ti-rekenmachine wel kan.

Slechte service!!

Slechte "service", ik bestel hier nooit meer en ik raad iedereen ook af om hier een bestelling te plaatsen. Ik heb cartridges besteld voor mijn printer die volgens hun website zou passen, eindstand bleek dus dat niet het geval te zijn, vervolgens contact opgenomen met hun klanten "service" en werd verteld dat ik kosteloos omgeruild kon worden en eindstand krijg ik alsnog dood leuk een factuur binnen om restant te betalen omdat de andere cartridges wel passen maar wel duurder waren. Dit slaat helemaal nergens op. Hun maken een fout en klant moet alsnog betalen, belachelijk dit.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.