Mijn ervaring is naar tevredenheid

Leveringen zijn op tijd en goed te noemen . Tot nu toe geen problemen gehad met de aanleveringen .

Snelle bezorging

Zeer snelle levering

De volgende dag al in huis. Ook heel goed dat je de gebruikte cartridges weer terug kan sturen en je kunt kiezen voor een tegoed of dat je dit kunt doneren aan een goed doel.

Keurig op tijd en netjes afgehandeld. Nog bedankt voor de pennen. Ze schrijvenerg fijn.

Inderdaad goedkoper dan in de winkel.

snel en goedkoop geregeld

snelen goedkoop

Ik ben dik tevreden hoop de volgende keer weer zo zal zijn bedankt

zorgvuldig en snel

Zeer tevreden over service en snelheid.

Correcte en zeer snelle aflevering

Als nieuwe klant ben ik zeer tevreden met mijn eerste bestelling

meer dan geweldige service, mn in deze moeilijke tijd !!! Chapeau !!!

Tweede keer cartridges besteld / beide keren supersnelle levering hartelijk dank, hier kan een verplicht-thuiszitter iets mee !!! Liefs, Carla Peuijn

Prima.

Snelle levering, goed verpakt.

Zoals altijd weer netjes afgeleverd

Ik had weer wat inkt voor een printer nodig. Zoals vaker: bestellen bij 123inkt. Goedkoper dan de mediamarkt... En weer netjes optijd bezorgd

Alles prima verzorgd voor de beste prijzen.

Goede website, alles makkelijk te vinden. Bestelling makkelijk te plaatsen. Per telefoon bericht met goed advies. Snelle levering, goed verpakt. Lage prijzen in vergelijking met veel ander webwinkels, ook voor originele toners. Ik ben zeer tevreden.

ga zo door

De laserprinter is snel en correct bezorgd en tot volle tevredenheid van mij in het gebruik tot nu t

Prettig in gebruik en prima kwaliteit!

Mijn bestelling is helemaal prima verlopen en contact vlak voor mijn bestelling verliep ook goed! Goed bedrijf met goede prijzen....

Slechtste service ever

Niet geloven wat ze zeggen. Ze pretenderen dat de 123inkt ook in een HP printer kan, maar dat is niet het geval. Vervolgens laten ze de klant opdraaien voor de kosten die zij zelf hebben veroorzaakt. Nog nooit zulke slechte service gehad.

Snelle levering tegen een nette prijs

Ik had een transfer belt voor mijn samsun clx-3170FN besteld, die snel geleverd werd en prima werkt.

opdringerig betweterig

Aangezien ik de officiële inkt voor mijn printer bestelde werd ik gebeld door een medewerkster. Waarom ik die inkt had besteld en niet hun huismerk. Op mijn antwoord dat dat mij geadviseerd was (door mijn man...) zeiden ze dat dat wel heel slecht advies was. Ik verloor mijn geduld met deze persoon waarop zij zich snel terug trok en alsnog mijn bestelling ging uitvoeren. Eigenlijk had ik toen heel veel zin mijn bestelling te annuleren en zodoende hen veel administratieve rompslomp te bezorgen maar dat vond ik een beetje beneden mijn stand.

prima spul

vind ze gewoon goed

heldere website, prima service, snel geregeld!

uitermate tevreden.

Goed en snel.

Originele inkt patronen besteld. De volgende dag geleverd. Perfect dus.

Vriendelijk en puur contact met snelle service

Ik had cartridge nodig en na het bellen kreeg ik advies en dan bestelling geplaatst en dat was op volgende dag geleverd. Ik heb dan ook binnen de gestelde termijn betaald di is ook belangrijk.

Werkt zoals het moet

Website wat gedateerd maar werkt naar behoren. Makkelijk zoeken en bestellen.

Super snelle en betrouwbare service !

Super snelle en betrouwbare service !

In 1 woord : Fantastisch

Van order t/m levering zeer goed.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.