De belofte waargemaakt.

De printer was precies waarna we opzoek waren,bij 123 inkt gevonden.besteld en de andere dag,keurig verpakt ontvangen,werkt naar behoren,prima!

Goed en voordelig

Originele Canon cardridges waren hier het scherpst geprijsd. Snel geleverd.

Goede producten.

Zeer snelle verzending. De producten zijn allemaal naar wens. Er is 1 minpuntje, de doos waarin de bestelde artikelen zaten was helemaal kapot. Gelukkig is er niets uitgevallen. Misschien is het handig om eventueel plakband te gebruiken om de doos te verstevigen.(zeker met zware artikelen).

late leveringen en geen of slechte communicatie hierover

Al veel jaren tevreden klant. Nu laatste twee keer erg late leveringen en slechte communicatie. Ik begrijp dat pakketdiensten het druk hebben door Corona, maar de communicatie vanuit 123inkt.nl als er vertraging is, kan een stuk beter. Laatste keer bleek er de volgende morgen helemaal niets verzonden en geen mail. Na lang in de wacht gestaan te hebben (>10 minuten) bleek er een product niet voorradig en daarom was er niets verstuurd. Welk product was niet bekend bij de klantenservice. Ik had veel producten besteld. De rest had wel verstuurd kunnen worden. Waarom dit niet gedaan is is onbekend. De volgende dag kreeg ik een melding dat het nu wel verzonden was en dat DPD het de volgende dag zou bezorgen. Om 18.00 uur kreeg ik van DPD bericht dat ze volgende dag zou leveren. De keer daarvoor was het pakket niet opgehaald door Post NL en was het ook vertraagd. Wel een mail maar de informatie in de mail klopte niet. Op een ingestuurde klacht kreeg ik geen reactie.

Bestelde producten werden snel geleverd zoals beloofd. Goed verpakt en in prima staat.

cartridge retour na printer defect

Normaal schrijf ik niet snel een revieuw, of alleen als ik iets te klagen heb, maar deze schrijf ik voor een hele dikke duim voor 123inkt.nl Ik kocht enkele maanden geleden cartridges voor mijn printer. De printer ging snel daarna defect, dus ik dacht zonde van het geld. Ik belde 123inkt om te vragen of ik de inkt terug kon sturen als ik een nieuwe printer bestelde bij 123inkt 123inkt: wat jammer van je printer, stuur je inkt maar kostenloos op, dan krijg je van ons je geld terug! En wat ook nog geweldig is, is dat ze aan mijn nummer meteen zien wie ik ben, wat mijn laatste bestelling is etc. Echt fantastisch

Gisteravond gebeld, volgende dag nieuwe inktpatronen in huis. Andere retour mogen sturen. Ze hebben mij uitgelegd hoe ik de printer moest herstellen. Niet meer automatisch laten updaten. Via website van hun. Met filmpje en duidelijke tekst erbij. Heel makkelijk te doen. Een pluim ook daarvoor. En ook nog een sorry kaart erbij, en een klein flesje witte wijn om het te vieren. 123 inkt bedankt!!!

mijn ervaring is goed

ik ben tevreden

Dit is de eerste keer dat ik bij 123.nl een bestelling heb gedaan en het was top , de volgende dag heb ik het al ontvangen zoals het beloofd heeft. En ook de leuke attentie!

Sorry, ik kan me niets meer van mijn bestelling herinneren. Maar meestal is dit Oké.

Ik kan me niets meer van mijn laatste bestelling herinneren. Maar meestal is dit Oké.

Snelle levering!

Voor de eerste keer besteld bij 123inkt, volgende dag de cartridges in huis. Nette prijs, duidelijk overzicht van de bestelling en levering.

Top service! Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prettige ervaring bij 123inkt. Heb hier al vaker bestellingen geplaatst en eigenlijk gaat het altijd wel goed! Producten zijn altijd erg goed verpakt en snel in huis!

Goed service

Bestelling op de aangegeven tijd geleverd, goede service.

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Goede snelle levering en makkelijk te bestellen. Zeer goede kwaliteit.

Afhandeling klacht zeer matig.

Twee printers met cartridges van 123inkt accepteerden de cartridge ineens niet meer. Na contact met 123inkt twee nieuwe cartridges gekregen met het verzoek de “kapotte” retour te sturen. Er zat een factuur bij de nieuwe cartridges, hoefde echter niet betaald te worden, er zou een credit factuur gemaakt worden zodra de oude cartridges waren ontvangen. Cartridges opgestuurd, een paar weken geen reactie behalve dan een herinnering dat de rekening betaald moest worden. Contact gezocht, ze wilden het verzendbewijs zien. Foto opgestuurd. Daarna reactie van 123inkt dat de credit factuur zou volgen. Weer niets vernomen. Nog maar een e-mail gestuurd, ze wilden het verzendbewijs graag zien..... . Weer foto opgestuurd. En uiteindelijk kwam het bericht dat “er een credit op een ander nummer was gezet”. Het lijkt erop dat na ongeveer 4-5 weken en na veel tijd gestopt te hebben in contact (als je belt sta je zo 10 minuten in de wacht) eea is opgelost. We zullen zien.....

Goede voorraad, snelle levering!

Vrijwel altijd als ik iets zoek is het te vinden en snel in thuis, super!

Ik ben pas klant. Mijn eerste ervaringen zijn zeer positief.

Zie boven

prima apparaat, volgens afspraak geleverd

Prima printer, volgens afspraak geleverd. Handleiding om te installeren uitstekend, gebruikshandleiding wat mij betreft summier.

Bestelling prima

Mijn bestelling werd prompt en correct uitgevoerd. :-)

snelle levering, redelijke geprijsd, kwalitatief goed artikel

blijkt uit bovenstaande omschrijving

prima service

Goede service en snelle afhandeling van de order.

Er wordt gelet goed op gelet dat de klant het voor hem/haar beste product krijgt

Bestelde merk inkt cartriges en wer vrij snel gebeld dat ik ook, goedkopere, niet-merk kon kiezen. Dat was heel attent

Correcte afhandeling van mijn bestelling met een presentje toe.

Goed, leuk, correct en verzekerd mijn volgende wederom bij 123inkt te plaatsen.

Snel en netjes bezorgd alles was in orde.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.