Uitstekende winkel

Een webwinkel die goede waar verkoopt tegen een voordelige prijs! Altijd supersnel en netjes geleverd met een leuke attentie erbij. Fijn dat we hier ook gerecyclede cartridges kunnen inleveren/kopen! Kortom: klasse webshop!

Zeer tevreden klant

Wij hebben recent voor de eerste keer een bestelling gedaan bij 123inkt.nl en zijn zeer tevreden over het verloop van de levering. Ruime keuze kantoorartikelen tegen een scherpe prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

Ongekend vertrouwen in gewone normale consument!

Ik ken geen enkele webshop die zo groot vertrouwen stelt in iemand zoals ik, een gewoon normale consument, die iets/een functionerend product koopt/wil kopen en daar ook gewoon voor betaalt en wil betalen. Uw retourbeleid terzake de onlangs gekochte papierversnipperaar is althans voor mij ongekend; zo wil toch ieder gewoon normaal weldenkend mens/consument behandeld worden! Ik krijg een nieuw apparaat en stuur het defecte apparaat retour na ontvangst van de nieuwe machine; na retourzending wordt de factuur voor het vervangende apparaat dan gecrediteerd en is er ook geen sprake van dubbele betalingen! Ik ben niet gauw overdonderd, maar nu wel. FANTASTISCH zoals U omgaat met Uw klanten!!! En voortaan zal ik alles wat ik ook maar bij U kan aankopen, ook bij U bestellen. Uiteraard zal ik Uw webshop - waar dat voor mij ook maar enigszins mogelijk is (familie/vrienden/bekenden etc.) - aanbevelen. Dat verdient U, met een rapportcijfer 10+.

Fantastische webwinkel

Ik bestel mijn printer verbruiksmedia altijd bij 123 inkt. Ik koop zowel originele onderdelen van de fabrikant als 123inkt huismerk producten. Afhankelijk van het merk printer. Onlangs had ik een huismerk toner en een drum besteld en geleverd gekregen. Toevallig ging de printer op dezelfde dag meer kuren vertonen en moesten er nog meer onderdelen vervangen worden. Ik mocht de spullen gewoon gratis retourneren, ondanks dat 1 van de onderdelen al was geopend. Dat vind ik echt een top service. Ik had verwacht dat ze een zgn. restocking fee zouden rekenen, wat ik logisch zou vinden. De huismerk producten van 123 inkt zijn naast de lagere prijs, dus ook voor de aftersales de overweging waard.

Goed gedaan

Besteld, volgende dag geleverd. Dat is zoals ik het wil

Snelle levering en goede prijs.

Een bureaustoel besteld maar kwam beschadigd binnen. Aan de doos was te zien dat dit door het vervoer kwam. Zonder gedoe werd dit probleem snel opgelost zonder gedoe. De nieuwe rugleuning kwam snel binnen.

Goed en snel

Duidelijke webshop, snelle levering en indien nodig goede service.

Altijd supersnel en kwalitatief hoogwaardig!

Bij 123Inkt is het bestelproces supermakkelijk, is de site overzichtelijk, kun je snel vinden waar jouw product is, wordt er supersnel geleverd en heb ik nooit klachten gehad in al die tien jaren dat ik ze ken. TOPbedrijf!

Wat jammer van al die spam in mijn mailbox!

Ik vind het bloedirritant dat ELKE keer als ik ergens online klant ben geweest, ik daarna een eindeloze stroom mail van de leverancier krijg. Aanbiedingen, enquêtes, debiel getetter. Hou daar nou toch eens een keer mee op! Ik heb er niet om gevraagd, en ik ervaar het als uiterst onbeschoft en opdringerig dat mijn mail adres hiervoor gebruikt wordt. Daar heb ik nooit toestemming voor gegeven.

Snelle levering van onze led buitenlamp met sensor prijd kwaliteit id erg goed

Blij met mijn laserprinter

Ik ben blij met mijn laserprinter. Eindelijk van het gedoe af van uitgedroogde inktcartridges. Na bestelling werd de printer enkele dagen later thuis afgeleverd. Installatie was geen probleem.

Altijd top!

Bestellingen en leveringen zijn altijd Top geregeld, ook de support service is zeer vriendelijk en er is altijd wel een oplossing! Ik zou zeggen niks veranderen, de kunst is om het zo top te blijven houden!

Heel goed, snel en competent

Ik bestelde een printer die de volgende dag arriveerde. Snel en efficiënt.

tevreden gebruiker

tevreden

Slechte inktpatronen

het was het proberen waard alleen jammer dat mijn printer gesloopt is door zwarte spuitende inkt en dat door heel me printer zat daar kunnen ze niet tegen proberen schoonmaken nieuwe inktpatroon gekregen maar printer was al zo beschadigd dit ook gewoon niet meer deed dus alles weer retour gestuurd met gevolg nu dure nieuwe printer kan aanschaffen voor mij geen 123 inkt meer ben er van genezen wil langer kunnen doen dan een printer met 2 jaar al kapot gaat door slechte patronen.

Nabellen om huismerk te verkopen

Na het plaatsen van een order van merk-inkt, wordt er gebeld om toch voor het huismerk te kiezen. Vanuit een commercieel oogpunt snap ik het, er zit immers meer marge op. Vanuit de klant vind ik dit echter ongepast. De argumenten zijn dun en niet te controleren, want wij van WC-eend garanderen dat ons huismerk eccht exact hetzelfde is als de merk-inkt. Juist vanwege deze "overtuigende" argumenten krijg ik argwaan. Geen fijne ervaring en ik hoop dat 123inkt met deze praktijken stopt.

Onbeschoft

Ik wil een bestelling op een adres in Nederland laten bezorgen, met een factuuradres in Spanje. Sinds 2018 is het zelfs wettelijk verplicht dat bedrijven binnen de de europese unie dit doen. Voor 123inkt blijkbaar niet, de klantenservice emailt doodleuk: 'Als webshop zijnde bepalen wij wie wij wel en niet leveren.' Ik kijk wel elders.

Zeer slechte service

Na overleg op advies van 123inkt een Brother printer aangeschaft. Deze bleek meteen na installeren zeer slecht printresultaten te boeken. Ik zal een heeeel lang en frustrerend verhaal kort houden.... I.p.v ondersteuning of enige support vanuit 123inkt werd alleen maar achter hun algemene voorwaarden verscholen en nam men geen enkele verantwoordelijkheid het probleem op te lossen. Echter zat men wel hele tijd achter de betaling aan waarvan ondertussen de betalingstermijn al verstreken was. Van de éne medewerkster kreeg ik begrip voor het uitblijven van betaling, echter kreeg ik via een andere medewerkster het bericht dat men anders toch het aanmaningstraject ging opstarten. Wederom onder de noemer "algemene voorwaarden", i.p.v. inleven in de klant zijn probleem. Na een zeer frustrerende mail wisseling met zowel 123inkt als Brother (ik werd niet eens door 123inkt telefonisch benaderd), kreeg ik eindelijk een tweedelijns service engineer van Brother aan de lijn, welke mij probleemloos snel het probleem op loste! Al bij al, 123inkt verkoopt graag, maar neemt geen enkele verantwoordelijkheid als er een probleem is!. Never nooit meer kopen wij daar nog een product, dit was de eerste en zeker laatste keer!

Cartridges besteld, maar door een update van HP konden ze niet geïnstalleerd worden. Dit gemeld bij 123inkt en we kregen dezelfde dag nog vervangende cartridges toegezonden. Contact met klantenservice was prima.

Prijsstijging

Hoezo goedkoop, heeft 123inkt óók last van CORONA tijden, waarom zijn de prijzen voor inktcartridges binnen één jaar met meer dan 24% gestegen?

Goed herpakt, mensen van 123-inkt!

Na mijn eerdere ontgoocheling (zie mijn vorige review) hebben 123inkt-mensen hun uiterste best gedaan om de bestelde printer alsnog de dag zelf te verzenden. En het is hen gelukt! De angst sloeg me nog eventjes om het hart toen ik merkte dat de verpakking al geopend was geweest. Maar ik heb de printer geïnstalleerd en die werkt prima!

Bestelling, bezorgen en service prima in orde.

Bestelling, bezorgen en service prima in orde. De website is duidelijk en overzichtelijk. Jullie hebben een groot assortiment.

Goede levering

De inkt kan beter. De kwaliteit is niet denderend maar het is goed genoeg voor thuis printjes

helemaal tevreden. Snel en correct.

Alles naar wens

Het is allemaal prima gegaan

keurig aan de telefoon en alles is keurig volgens afspraak af gewerkt zeker voor herhaling vatbaar.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.