super

Product goed en goedkoop. Dank u

De benodigde materialen werden snel geleverd.

Was verrast door de snelle service.

goede servis

veel keuze in artikels snelle levering goed verpakt

goed produkt

Veel te late levering

Zondag ruim optijd besteld en kreeg door dat het maandag geleverd zou worden en dat is pas woensdag middag geworden. Als ik dat had geweten dan had ik het elders zelf opgehaald.

Goede produkten, super service

Onlangs nieuwe toner besteld voor onze Samsung printer. Vrijdagavond nieuwe toner geplaatst, maar werd niet door printer herkend. Emailtje gezonden naar 123Inkt en op zaterdagochtend meteen een reactie. Foto gezonden van foutbericht op printer. Zondag door een medewerker van 123Inkt gebeld, die mij prima door een reset heeft geleid. Probleem opgelost, nota bene op zondag! Klasse.

Absoluut aan te bevelen !!

Super service ! Goed product. Altijd n kleine verrasing erbij. En nu de verpakking super makkelijk. Toppie

Bedriegerij

email met 10% korting aanbieding. wordt slechts - in tegenstelling tot email - op een deel verstrekt. telefonisch een half uur aan het lijntje gehouden, daarna weet klantenservice niet goed antwoord te geven, weer wachten De beste webshop? Ik heb betere ervaringen met webshopbedrijven die zich geen beste webshop noemen

Ongelooflijk...

Dymo 4XL printer besteld, na 3 weken werkt deze niet meer. Aangegeven bij klantenservice, die zegt dit vaker gebeurt met het 123inkt Huismerk label?? Ze stellen voor me het origineel Dymo label te sturen om te zien of het dan verholpen is. Het probleem blijkt niet verholpen, maar ik krijg aansluitend een factuur deze labels nog te betalen?! En wat de defecte printer betreft moet ik maar contact opnemen met Dymo... Ben voor verschillende bedrijven in de ecommerce adviseur en deed alles met 123inkt, maar dat is nu uit en voorbij. Wat een verschil met de service van Coolblue.

Geweldige service!

Onlangs heeft HP een update doorgevoerd waardoor mijn cartridges van 123 inkt niet meer bruikbaar waren. Ik heb contact opgenomen met 123 inkt en alles is zeer netjes opgelost. Top service

Goede ervaring

Uitgebreid assortimenten van de producten met een goede uitleg. Prijs/kwaliteit is aantrekkelijk, en levering gebeurt snel en volgens aangegeven op de site..

Na een wat moeizame start door mijn irritatie opgelopen door chat contact , (had beter kunnen bellen) Word het probleem goed opgelost , waar voor mijn dank . bij mij werkt de combinatie 123 inkt met mijn HP printer niet goed , in het begin wel , maar later niet . waarom weet ik niet , maar eerlijk gezegd wil ik het niet uit zoeken ook , de printer word kleinzakelijk gebruikt en het is storend als je hem nodig hebt. gelukkig levert 123 inkt ook de originele cartridges. het prijs verschil blijft aantrekkelijk, maar in dit geval is voor mij betrouwbaarheid , belangrijker.

Snel en goed geleverd!

Snel, duidelijk. Duidelijke factuur mee en als extra 2 pennen met correctiepen

Snelle levering. Duidelijke factuur. Als extra, zomaar 2 balpennen en een correctiepen meegestuurd gekregen. Top. Bedankt!

Goeie vlotte levering

Waarde voor je geld kan niet beter

Problemen worden snel en correct afgehandeld

Nadat ik een toner had ontvangen welke problemen gaf werd deze snel en kosteloos vervangen door een nieuw exemplaar. Ik ben zeer te spreken over het correct afhandelen van de defecte toner.

Telefoon accu probleem

Accu gekocht, maar laadde niet op. Na telefoontje zonder meer kunnen retourneren.

Slechte ervaringen

Service is steeds minder aan het worden. Ik ben sinds 2014 klant bij 123inkt en andere van hun websites en ze stonden bekend om snelle levering en service zonder gedoe. Echter nu 3x achter elkaar een negatieve ervaring gehad; - Het categoriesysteem op de website is echt ouderwets, je kunt niet filteren op bijvoorbeeld labelprinters maar je moet dingen per merk bekijken. Vervolgens kun je niet bijvoorbeeld eens op prijs sorteren zonder dat je eerst een filter aanklikt. Hierover heb ik gebeld en dan krijg je een rare reactie dat dit is hoe hun werken. Nou zo onhandig werken dus de rest van de websites in Nederland niet. - Paar weken later bestel ik iets wat ik graag de volgende dag in huis wil hebben dus ik betaal extra om het via PostNL pakketpost te laten verzenden sturen ze het op met PostNL briefpost waardoor ik het pas 2 werkdagen later kreeg omdat PostNL briefpost minder vlot is dan de pakketpost. Vind dat ook hypocriet wat ze hebben juist zo'n verhaal dat ze transparant zijn over verzendkosten en het niet gratis doen zoals veel andere site omdat je dan verkapte verzendkosten hebt maar dan wel een klant laten betalen voor een pakket en het als veel goedkoper briefpakket versturen. - Nu recent een pakket product besteld op rekening met een account wat al sinds 2014 actief is. Ging zonder problemen dus ik denk mooi dat pakket heb ik morgen nog in huis. Krijg ik daarna een mailtje dat ik toch vooraf moet betalen. Op zich kan dat maar geef dit dan aan tijdens het bestelproces. Ik heb vervolgens gemaild dat ik dit niet klantvriendelijk vond en dat daardoor mijn pakketje vertraagd was en daar wordt gewoon helemaal niet meer op gereageerd. 123inkt lijkt een beetje last te hebben van waar grote bedrijven vaker last van hebben. Namelijk dat processen inmiddels zo zijn geautomatiseerd dat het moeilijk is om hierin nog wat aan te passen of te veranderen wat dan zorgt voor klantonvriendelijke situaties.

Snel verzonden, goed geleverd

Posca stiften in een dag goed ontvangen, netjes verpakt.

kunnen veel bedrijven wat van leren

Zoals gewoonlijk was de levering weer keurig op tijd. (snel). helaas een klein foutje gemaakt in het verzameltraject. 1 telefoontje met een vriendelijke dame (mag je dat nog zeggen?) en er werd een oplossing geboden. binnen 24 uur juiste artikel op de mat. geweldig!!!

Prima ook als er een keer een cartridge stuk is

Goed, snel en betrouwbaar. Bestel al een aantal jaren bij 123 inkt. Nu een keer een niet goed werkende cartridge gehad. Dat is keurig opgelost door de klantenservice. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Dankjewel!

Top levering precies volgens afspraak

Fijne ervaring bestel hier vaker top

aflevering van bestelde product zeer slecht

product zou door PostNL afgeleverd worden op afhaalpunt van mijn keuze. Op de dag van aflevering bericht dat het een dag later zou worden, maar op dezelfde dag 's avonds toch bericht dat het product was afgeleverd - zonder overleg - op een ander afhaaladres op 15 km afstand! Kostte de volgende dag moeite, rijkosten, tijd en ook ergernis om het product in huis te krijgen. Dit is uiteraard een onbeschofte nalatigheid van de bezorger PostNL, maar 123inkt blijft verantwoordelijk voor een correcte afhandeling.

Alles ging goed

Grote doos binnen met soep. Dat scheelde wel even in prijs met de super. Bedankt.

Goede info en snelle bezorging

Persoonlijk nooit via 123inkt.nl besteld, maar als ik weer cartridges nodig ben, dan zeker via 123inkt.nl

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.