uitstekend

Snel en buitengewoon goed

Slecht

Levering zou volgende dag plaatsvinden maar heeft niet plaatsgevonden.

Keurig op tijd afgeleverd

Keurig op tijd afgeleverd, Nemen jullie ook lege cartridges retour?

Uitstekende service na toner defect!

Mijn laserprinter wilde niets meer afdrukken. Na enig puzzelwerk ontdekte ik dat op de toner een paar kartels waren afgebroken, waarschijnlijk omdat een meedraaiend onderdeel in de tonercartridge was vastgelopen. Na een mail aan de klantenservice keurig een nieuwe toner ontvangen en een retourcode voor de defecte toner. Klasse! De printer werkt weer als vanouds.

Niet luisteren naar wens van de klant.=

Bij 123Inkt hebben wij een pallet kopieerpapier besteld. De bevestigingsmail gaf aan dat zij de volgende dag de pallet zouden bezorgen. Ik heb gelijk (binnen 2 minuten) contact gezocht met de medewerkster en dringend gevraagd of ze de pallet niet de volgende dag, maar de dag erop wilden bezorgen. De medewerkster zou dit doorgeven aan de leverancier. Tot mijn stomme verbazing en grote ergernis is de pallet toch de volgende dag bezorgd! Wat is dit voor communicatie en toezegging? Nu heeft mijn collega in zijn eentje de boel moeten regelen, terwijl we het de dag erop met meerdere mensen hadden kunnen doen. Luisteren is soms erg moeilijk blijkbaar. Jammer, dit had een hoop ergernis kunnen schelen....

dramatisch

HP cartridge besteld, direct gebeld of ik niet huismerk wilde hebben. Nee, gezien de problemen daarmee in het verleden. Dat was volgens ***** verleden tijd, de problemen van destijds waren allemaal opgelost en 100% zeker dat het alleen goedkoper was. Toch maar laten omzetten naar huismerk ... de HP printer accepteert ze echter niet. Buiten het feit dat je eerst 2 plastic dingen moet verwijderen, wat bij de originele niet hoeft, geeft de printer aan dat er iets mee aan de hand is. Resultaat; vingers onder de niet te verwijderen inkt, kan geen foto's voor een klant printen (ook nog een hele grote klant!), sta al ruim 20 minuten in de wacht en i.p.v. 6 inmiddels nog steeds 3 wachtenden voor mij.

vriendelijk en behulpzaam

Ik had voor het eerst een bestelling gemaakt bij 123 en de verkeerde cartridges nummer besteld, gelukkig opgelost voor de verzendingen verzonden werd door een heel behulpzaam medewerker. ik had heel veel problemen met mijn HP inkjet printer en nu werkt het allemaal prima, na re-installatie van de printer software, nieuwe inkt cartridges nieuwe super dubbel A papier werkt alles naar behoren.

Prima, elke keer weer

Goede kwaliteit van de producten, snelle levering, lage prijzen, retourenveloppen voor gratis terugsturen van lege inktcartridges, en dan ook nog een extraatje bij de levering vandaag van 2 pennen en een correctieroller. Wat wil je nog meer als klant? Klasse, 123inkt! Ik was en blijf klant!

Perfect geregeld

Al diverse jaren goede ervaring met 123inkt Vrij recent een probleem met afdrukken. Met 123inkt gecommuniceerd per mail. Op hun aanwijzing een 2-tal testpagina’s geprint en retour gemaild en uiteindelijk zeer netjes afgehandeld. Aan deze zeer correcte service en afhandeling kan menig bedrijf vandaag de dag een voorbeeld nemen.

Gewoon Goed

Besteld. In voorraad. (direct) Verzonden. (snel) Ontvangen. Wat wil een mens nog meer ?.

Altijd top service!

Vlotte levering, ruime assortiment en correcte afhandeling van de betaling. Meerdere webwinkels kunnen aan dit bedrijf en voorbeeld nemen.

Goed product

Gebruik 123 inkt al jaren op mijn werk

Huismerk inktcartridge geeft geen indicatie

Jammer dat het huidige huismerk inktcartridge als vervanging van hp geen indicatie geeft. Het gummetje is waarschijnlijk symbolisch toegevoegd; werkt dus ook niet.

Snelle levering. Prima service!

Snelle levering. Prima service!

Super product

Hey product is super niet te duur maar werkt mooi heel blij mee ga hem zeker vaker bestellen beveel dit zeker aan j

Voor herhaling vatbaar

op voorraad, snel geleverd, goed verpakt en een nette prijs voor deze toner

Super zeer tevreden

Hele goede zaak met een zeer goede service zeker aan te bevelen.

Hier vind je eenvoudig de juiste toner die vervolgens snel wordt geleverd.

Goede prijs/kwaliteitverhouding!

Een vertrouwd adres voor inktpatronen

Uitstekend advies gekregen bij het kiezen van de geschikte 123 Inktpatronen ipv de HP's. Daarop besteld, het werd ultrasnel geleverd en alles paste perfect.. Thanks! Maurice - Maastricht

super service na dat de nieuwe cartridge niet herkend werd

ik heb iets meer als 2 jaar geleden hier een laserprinter gekocht en er alvast een reserve cartridge bij besteld. Nadat ik de originele cartridge moest vervangen werd de nieuwe niet herkend. Na een berichtje naar de service balie kreeg ik zelfs later in dezelfde avond een berichtje, service werd meteen in gang gezet en twee dagen later de nieuwe cartridge zonder problemen kunnen instaleren. In de doos een retour ticket. Geweldige en supersnelle service dus!

toppie

prima contact, perfecte levering, goede prijs en kwaliteit.

Goede prijs, snel geleverd.

Op internet prijzen vergeleken en 123inkt kwam er als beste uit. Ook de levering was ik tevreden over. 123inkt blijft voorlopig op de lijst van voorkeur-leverancier staan.

prima , snel en accuraat geleverd

goede en snelle levering van de bestelde artikelen

Hoewel ik niet gevraagd had om EXTRA's zoals 2 balpoints + Notitie- blokje , kan ik deze wèl gebruiken , danwel aan een ander doorgeven. De kleur inkt , geel , had ik hard nodig. Kon deze niet meer krijgen , bijv. bij Mediamarkt . In de nabije toekomst zal ik een VOLLEDIGE set van Printerinkt bestellen.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.