prima verzorgd

op tijd afgeleverd en in goede staat

Slecht

Ik koop nooit meer iets bij 123 inkt.nl, Ik zat een week zonder printer vanwege hun slechte werk. Ik bestelde eerst een cartridge, deze kwam er kapot uit, misschien was mijn printer kapot, dus ik bestelde een printer en ze leverden hem 3 dagen later.

Huismerk cartridges weggegooid geld.

Al jaren voor mijn HP printers originele inkt besteld bij 123inkt. Altijd goed verlopen tot laatste levering. Bij bestelling van originele inktcartridges werd ik prompt gebeld door een medewerker met de vraag waarom ik geen huismerk inkt wilde bestellen. Uitgelegd, nieuwe printer, garantie etc. Was volgens medewerker allemaal niet erg want nu zaten in hun cartridges ook originele chipsets en dit mocht nu ook van HP. Na veel twijfels mijnerzijds heb ik me toch laten overhalen. NB HP alle kleuren 912XL vier stuks. Bij levering zit er een brief bij waarin een uitleg staat om automatisch firmware-update uit te schakelen. (Dat was niet ter sprake gekomen in het telefoongesprek en kon niet bij deze printer!!!)) Omdat geel het eerste op was deze cartridge vervangen. Deze lekte al bij het uitpakken, maar ok kan toeval zijn. Pas enkele weken later wil ik twee andere kleuren vervangen met als resultaat de boodschap dat het geen originele cartridges zijn en dus wordt de printer geblokkeerd. (Daar had HP inmiddels door een update voor gezorgd!) Dit wordt overigens bij een andere leverancier keurig gemeld. Niet bij 123INKT. Dus eens, maar nooit meer. Na bovenstaande review werd contact met mij opgenomen. E.e.a. nogmaals kunnen uitleggen en aangegeven dat mogelijke problemen met de huismerk inkt t.g.v. updates van de printerfabrikanten ook op de site vermeld zouden kunnen worden. Cliënten kunnen dan overigens nog zelf kiezen. De (probleem)cartridges konden overigens tegen meerprijs worden omgeruild.

Huismerk kwaliteit

Ik ben klant vanaf 2014 en bestel normaal gesproken originele Canon cartridges. Ik heb in het begin wel eens huismerk cartridges gehad maar dat was een teleurstellende ervaring. Bij de laatste bestelling werd ik door iemand van 123 gebeld met de vraag waarom ik originele bestelde want het huismerk was inmiddels door gebruik van andere inkt net zo goed als de originele. Ik heb toen 1 huismerk en 1 originele zwarte cartridge besteld een ben opnieuw teleurgesteld in de kwaliteit van het huismerk. Prints zijn streperig en niet scherp en ook na 2x cleaning en 1x deep cleaning geen verbetering. Ik krijg nu de aanbieding om de cartridge als garantie om te ruilen voor een andere huismerk cartridge, maar ik zit niet op werk (en met een nog bijna volle cartridge vieze handen) te wachten. Ik voer hem wel af als chemisch afval en beschouw dit als leergeld…

Vreemde vraag waarom ik had gekozen voor originele cartridges en niet voor het huismerk.

Al jaren koop ik mijn inkt bij 123. Bij mijn laatste bestelling is er een poging gedaan mij te bellen. Dat lukte niet omdat ik een geheim nummer heb. Na ontvangst van een mail van 123 werd mij gevraagd mijn telefoonnummer bekend te maken, zodat ik gebeld kon worden. De verkoper per mail duidelijk gemaakt dat ik niet gebeld kan worden, maar dat communiceren per mail mogelijk is. Ik vreesde dat er iets mis was met mijn bestelling, maar dat was niet zo. De verkoper stuurde mij vervolgens een mail, waarin ik moest uitleggen waarom ik originele cartridges en niet het huismerk van 123 koop. Wat een onbegrijpelijke en klantonvriendelijke actie van de verkoper!

Super producten, behulpzame medewerkers

Na een kapotte levering super geholpen door gratis nieuwe producten te leveren. Over het algemeen snelle levering en top producten, ook het huismerk!

Zo stom geweest huismerkcartridges te kopen, geen normale print meer gezien

Gezien het prijsverschil toch maar één keer de tot in den treure gepromote huismerkcartridges voor mijn HP printer besteld. Wat een ellende. Tekst valt halverwege regel weg, foto’s zien er niet uit: kleuren compleet anders, banen over foto, ene gedeelte veel lichter dan andere. Ik snap echt niet hoe dit bedrijf 'website van het jaar' kan worden met zulke rommel.

bestelproces simpel betalen eenvoudig levertijd kort

Goed maar geen gratis verzending

Mijn ervaringen met bestellingen zijn goed maar ik vind het een slecht zaak dat er niet boven een bepaald bedrag geen verzendkosten moeten worden betaald zoals elke andere webshop wel doen.

Alles liep zoals het gewenst was.

Voor het eerst 123 inkt en het verliep allemaal prima.

Helemaal tevreden

Netjes weer afgeleverd, twee boxen met daarin de plastic boxen met deksel. Formaat is goed, dus levering geslaagd. Ik weet niet of ik nog meer van deze boxen moet hebben, maar mocht dat zo zijn... klop ik weer bij jullie aan. Dan weten jullie dat vast ;)

Uitstekende verwerking en bezorging van de bestelling

Snelle levering van bestelling

Makkelijk bestellen snelle levering

Voldoende info om een keuze te maken. Snelle levering

Makkelijke bestelling +snelle levering.

Makkelijk zoeken in het assortiment originelen met daarnaast de optie voor een kwalitatief goed huismerk inkt cartridges. Deze zijn prijs gunstiger en bovendien hebben ze een grotere inhoud ,twee maal voordeel dus naast probleemloos functioneren van de printer.

Goede verzorging

Komt volgens bestelling op tijd.

Erg goede ervaring, vlotte levering en goede artikelen!

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen binnen, tevens een leuk presentje gekregen.

Inkt en een printer vormt bij mij om een of andere reden een kwetsbare combinatie: het lekt, het vlekt enz. Sinds ik gebruik maak van de diensten van 123inkt geen problemen meer.

rechterhand weet niet wat de linkerhand doet ( klantenservice versus administratie)

klacht op vier 123-inkt toners ( brother TN243-BK) compatible . gaven storing in de printer. Zelf uit coulance maar aangegeven: stuur maar 2 originele Brother toners, dan retourneren we de vier 123 inkt toners. helaas is dat niet zo goed gelukt, ( het retourneren van vier 123 inkttoners door ons is prima verlopen, maar wederom 123 inkttoner geleverd gekregen, ook zelfs nog facturen daarvoor) en tot slot na ontvangst van de factuur ( voor de originele 2 Brother toner cartridges) ook nog aanmaningen vanuit de administratie., terwijl 2 originele Brother toner cartridges goedkoper zijn dan vier 123inkt toners.......

Ik werd nagebeld of ik wel hun zut wilde

Ik bestel nieuwe toner voor mijn printer. Vervolgens werd mijn bestelling on hold gehouden totdat iemand van 123 inkt mij telefonisch sprak (ik dacht, er is iets met de bestelling), want hij wilde me hun huismerk aansmeren. Op dat soort praktijken zit ik niet te wachten. Ik bestel, jullie leveren, geen gezeik. Dus, ik zoek mijn toner de volgende keer wel ergens anders

Bestelling keurig en op tijd geleverd

Het zou niet bijzonder moeten zijn maar de prijs/kwaliteitverhouding is prima, het bestellen eenvoudig en de uitvoering correct en op tijd.

zeer goede service en snelgeleverd

volgende keer WEER 123INKT

Netjes afgeleverd

Keurig en netjes geleverd

nvt

geweldig

top

net, snel, duidelijk

heel tevreden klant

uitstekend verpakt, verzonden en bezorgt.

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.