Prima materiaal, snel en netjes afgeleverd

Ik had 2 Canson schetsboeken 160 grams papier besteld (A3 en A4). Heel goede kwaliteit, getekende mandala's komen heel goed uit. De bestelling werd goed verpakt bezorgd. Ik ben heel tevreden

uitstekende service, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle en vlotte afhandeling en goede prijs/kwaliteit.

Prima en snel

Kwam goed geleverd snel en kwam mooi ingepakt helemaal prima

Vlotte bezorging en netjes afgehandeld

Lastig retourneren

Helaas een slechte ervaring met 123inkt.nl. De bestelde Labelprinter werkt niet naar behoren stel ik bij het uitpakken vast. Ik besluit gebruik te maken van mijn wettelijk retourrecht. Dit accepteert 123inkt niet. Je moet je melden bij de fabrikant terwijl 123inkt zelf een defect artikel opstuurt.

Geweldige Service!!

Mijn printer ging kapot. Ik had nog toners op voorraad waar ik niets meer aan had vanwege overstap naar inktprinter. Mijn toners zijn retour gestuurd en heb nu keurig aankoopbedrag in mijn tegoed staan. Ik bestel zeker opnieuw bij dit bedrijf en zal ook zeker reclame maken! Topbedrijf!!

Super snelle reactie en nette levering!!

Je wordt er goed geholpen!

Slecht met eigen merk en beloften hiervan

Enige tijd geleden heb ik een bestelling gedaan bij 123inkt.nl voor originele cartridges. Dezelfde dag werd ik gebeld om toch eens de eigen merk cartridges te proberen, waarop ik nee antwoorde. De reden die ik aangaf waarom ik dit niet wilde. Dat me al vaker gezegd is dat de kwaliteit na enige tijd niet de wensen overlaat. De medewerker meneer Slappendel gaf aan, als de kwaliteit niet blijkt te zijn als die is, we de cartridges kostenloos kunnen retourneren en tegen bijbetaling uiteraard de originele dan kunnen bestellen. Na de voorwaarde gemaild te hebben ontvangen ben ik toch overstag gegaan. Nu blijkt met nog steeds volle patronen dat de kwaliteit schandalig te noemen valt. Hierover reeds een mail verstuurd naar 123inkt.nl maar sinds een week laat 123inkt.nl niks van zich horen. Zou ik na deze ervaring de huismerk cartridges adviseren, nee. blijf bij originele producten.

Super snelle reactie en levering!!

Super snelle reactie en levering!!

Slecht

Alles wat fout kon gaan. Levertijd, vervoerder, terugbetaling, dus alles fout. Staat nu bij mij op de zwarte lijst. Jammer, hat was een prima shop.

Vreselijk bedrijf

Wist ik het niet. Na herhaaldelijk veel gezeur over het achterlaten van een review, zijn ze niet blij met mijn mening. Of ik deze svp wil herzien. Nog slechter als ik al dacht. Onderstaande onverminderd van kracht. Mensen koop originele supplies svp. En als het kan bij een bedrijf dat eerlijk is over de spullen en ook over de reviews. Bestel een originele toner/drum (omdat die nergens anders leverbaar is) en jawel hoor, binnen een half uur heb ik ze weer de telefoon. Dat ik veel beter hun namaak/refill rommel kan nemen. Zeer aggressieve verkooptechniek en zeer onprettig. Lang verhaal kort: ik bestel hier alleen als het echt niet anders kan en zeker niet hun eigen merk rommel. Daarmee in het verleden al diverse printers om zeep geholpen ivm lekkages en noem maar op. Garantie van de leverancier van de printer vervalt ook meteen als ze horen dat er 123inkt rommel in gezeten heeft.

Besteld en de dag erop ontvangen in een degelijke verpakking, paar gratis pennen en zelfklevende notes erbij. Goede produkten, aanrader !

Waardeloos

Na 20 minuten aan de telefoon te hebben gehangen uiteindelijk masr opgehangen Laatste keer hier iets te hebben besteld

123inkt maakt waar wat ze beloven.

In covid-19 tijd besteld en de volgende dag in huis.

Heel slecht....

Een leveringstermijn van één week i.p.v. van de gepubliceerde levering op de volgende dag. Gewoon superslecht....

Geen lange wachttijden, keurig verpakt

Awesome Store

was goed

mijn bestelling ging vlot en ben dik tevreden

Heel goed.

Goede en snelle levering van het bestelde.

2 dagen vertraging

2 dagen vertraging met bezorgen voor een reden die ze al bij bestelling hadden kunnen doorgeven. Voor kritische bestellingen is dit gewoon niet acceptabel.

Retour zelf betalen

Het pakket is keurig afgeleverd. Het retourneren is zeer klantonvriendelijk geregeld en let op: de terugzendkosten zijn voor eigen rekening, niet gratis

Zeer tevreden met de service

Zeer tevreden met 123Inkt.nl. Een Epson printer werkte niet meer naar enkele dag gebruikt te hebben (buiten de schuld van 123inkt.nl om) en zij hebben het keurig netjes opgelost.

Fantastische service

Epson printer printte geen zwart meer. Na telefoontje kosteloos nieuwe zwarte cartridge ontvangen. Deed ook niets. Na een fijn telefoongesprek werd een set reinigingscartridges naar mij gestuurd. Wederom kosteloos! Printerkop gereinigd. En hoera, hij doet 't weer als vanouds. Zo ontzettend blij met dit bedrijf omdat ze naar een oplossing zoeken voor het probleem en het ook oplossen. Koop trouwens altijd huismerk cartridges. Zijn fantastisch qua kwaliteit en prijs.

Waardeloos

Update naar aanleiding van verzoek van 123inkt om review aan te passen: op mijn mails over onterechte aanmaningen werd niet gereageerd, maar als je op zaterdagavond een negatieve review plaats, krijg je op zondag al gelijk reactie! Of ik het verzendbewijs van de retourzending kon overleggen als bewijs dat ik de cartridge had teruggestuurd. Ik heb volstaan met aan te geven wanneer zij het pakketje in ontvangst hebben genomen. Toen was het voor 123inkt goed. Dat was dus weer extra werk voor mij, omdat zij hun werk niet goed doen. En dan nu doodleuk aan mij vragen of ik de negatieve review wil aanpassen. Schaamteloos. Na de slecht verlopen bestelling werd ik niet uitgenodigd om mijn mening te geven. Aangezien ik niks dan ellende heb gehad met 123inkt, zie ik geen reden om een hogere score te geven. Dat er een negatieve review op internet nodig is om 123inkt te laten reageren en stoppen met onterechte herinneringen is al diep triest. Waarom ze denken dat ik nu een hogere score ga geven, is mij een raadsel. De reviews zijn belangrijker dan fatsoen naar de klant.

altijd binnen 24 uur geleverd

ik ben erg tevreden over 123 inkt , bestellingen worden altijd binnen 24 uur geleverd , wat alleen raar is , is dat mijn bestelling van gisteren naar een adres is gestuurd wat ik niet had opgegeven het is wel goed gekomen omdat er toevallig iemand aanwezig was in ons magazijn , maar ik vraag me af hoe ze dat adres weten want dat hebben ze van mij nooit gehad , vorige keer hebben ze het ook niet naar dat adres gebracht , en waarom nu wel , dat is mij een vraagteken

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.