Irritant telefoontje na bestelling HP inkt

Ik heb 3 originele HP inkt patronen besteld. Prompt werd ik gebeld of ik niet over wilde stappen op hun huismerk. Tijdens het bestellen wordt je al met dikke rode letters er op gewezen. Als je dan toch originele HP's bestelt dan doe je dat bewust. Het is dan erg irritant dat je een opdringerige verkoper aan de lijn krijgt. Ik heb nu de neiging om de volgende keer elders inkt te kopen.

Fantastisch!

Mijn complimenten voor de geweldige en snelle reactie. De toner van jullie eigen merk blijkt net zo goed als de merk versie van € 45 duurder. Ik zou het iedereen aanraden, top!!

Snel geleverd tegen een eerlijke prijs

Mijn enige minpunt is dat ik eerder dezelfde product heb gekocht maar dat met de kleur Burgundy. Helaas zijn deze mappen ju alleen verkrijgbaar in het zwaart. Geen kritiek op 123Inkt, de fabrikant maakt ze nu alleen in het zwart. Als ik Burgundy had kunnen kopen, kreeg ie 5 sterren.

snelle service

Snelle levering , ik zou het een ander aanbevelen.

geen reactie

altijd op tijd en de juiste spullen

ik gebruik 123inkt.nl zowel zakelijk als prive

Slechte ervaring klantenservice en garantie

De labelprinter werkte niet naar behoren. Derhalve contact opgenomen met de klantenservice van 123inkt. Kreeg een ongeïnteresseerde dame aan de lijn. Gaf meteen aan dat ik zelf naar Brother moest bellen. Nadat ik haar e.e.a. over het consumentenrecht uitgelegd draaide ze een beetje bij, ze zou het intern overleggen. Na diverse mails kwam 123inkt toch weer met hetzelfde advies.... Neemt u zelf maar contact op met Brother. Waardeloze service van 123inkt! Als er iets mis is met het product, mag je het als klant zelf oplossen.

Niet nakomen afspraak en slechte service!!

123inkt adverteert met vandaag besteld morgen geleverd, klopt absoluut niet altijd! Hierdoor in de problemen gekomen omdat ik de printer nodig had. Klanten”service” 123inkt reageerde ongeïnteresseerd en absoluut niet klantvriendelijk. Nu een week later ontvang ik een e-mail of ik tevreden ben over 123 inkt. Naar eerlijkheid beantwoord dat ik niet tevreden ben! Krijg ik een e-mail terug met bedankt dat je tevreden bent, bizar!

Zeer tevreden!

Fijne communicatie, snelle verzending.

top

Goed te woord gestaan aan de telefoon. Geholpen d.m.v. datzelfde telefoon gesprek. Het bestelde de volgende dag in huis. keurig verpakt.

Beter dan gedacht

Snelle aflevering , goede service, groot assortiment

Goede en snelle service

Snelle en goede levering.!

altijd geweldig

Ik koop voor de derde keer en ben erg tevreden. Ik raad het zeker aan.

Simpelweg heel goed

Alles klopte gewoon zoals verwacht; geen gedoe. Zo hoort het dus!

Prima kwaliteit, redelijke prijs en op tijd

123inkt.nl doet wat het belooft. Geleverde producten hebben een prima kwaliteit, de prijs is redelijk en levering is altijd op tijd.

Bezorging verliep vlot en artikel werkt goed

Super snelle bezorging. De volgende dag al bezorgd. Artikel werkt super goed. Ben er blij mee.

Perfecte service

Ik had een probleem met mijn laserprinter. Nieuwe drum gekocht maar de prints bleven slecht. Met een nieuwe toner werkte alles weer perfect. 2 telefoontjes, 1 mail en na een paar uur was het hele probleem opgelost! En dat ook nog eens ‘s avonds!

Snelle goede levering.

Duidelijke website met goede beschrijving en aanbevelingen. Snelle bezorging.

klantvriendelijk en behulpzaam

Steeds weer goede ervaringen met 123inkt. Ruim assortiment. Zeer snelle respons als er navraag wordt gedaan en wanneer nodig wordt eea heel snel opgelost. Altijd prettig en correct mailcontact.

Super snelle levering

Zoals altijd was ook deze keer mijn pakketje keurig netjes de volgende dag binnen. Dit zorgt ervoor dat mijn werk ongelimiteerd door kan gaan, en een legen printer niet lang een blokkade op mijn pad is.

Helaas werden bij mij bepaalde huismerk cartridges door de printer geweigerd. Via de klantenservice kostenloos nieuwe huismerk cartridges ontvangen die het wel deden.

geweldig geduldig contact gehad met de klantenservice

Spullen verkopen via de website is niet moeilijk ..... Maar een lastige klant te helpen met een printer die het niet doet... Niet je geduld verliezen, goede tips en vooral duidelijke tips geven dat vind je zelden bij een klantenservice. Toen mijn printer het weer deed had ik een grote smile op m mijn gezicht en dit heeft de klantenservice veroorzaakt.

Geweldige goede service

Ik het niet tevreden zijn over een product is het zonder moeite kosteloos omgeruild. In een minimaal tijdsbestek. Wat beloofd wordt, wordt ook uitgevoerd!! Alle lof voor dit bedrijf.

Topppp

Precies zoals verwacht en mooie kwaliteit

Fijn contact en uitstekende service!

Ik had een set markers gekocht, waarvan helaas bij het uitproberen bleek dat enkele markers niet correct waren wat betreft de kleur (vermoedelijk productiefout). De klantenservice (bedankt Christianne!) heeft hierop alles gedaan om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen. Kortom, een ontzettend fijne ervaring - ik raad jullie dan ook van harte aan!

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.