Levering super snel

Mijn ervaring is bestellen en snel geleverd, zal zeker meer bestellen :-)

Goede en snelle servies

N.V.T.

Bleven zeuren over hun huismerk.

Werd gebeld of ik hun huismerk wilde nemen. Ik zei nee, toen kwam het gezeur en pas na de 4e keer nee werd mijn wens gerespecteerd. Bijzonder vervelend. Het geleverde (niet huismerk) product was prima in orde.

Prima snel en correcte levereing

Van Primera advies gekregen om bij 123 inkt te bestellen omdat zij de cardridge voor mijn printer niet op voorraad hadden .

Volgende dag in huis en fijn product

Irritant dat de printer bij herhaling de refills niet accepteert

Updates uitgeschakeld op de printer, toch met regelmaat een melding dat de printer de hergebruikte cartridges niet accepteert. Uiteindelijk originele cartridges moeten kopen. De service van 123inkt is prima.

Ik betaal maar door ,maar ALLEEN EEN KEER ONTVANGEN

HEEL SLECHT

Van bestelling tot levering perfect

perfect

kan niet beter

Goed en snel geleverd

Snelle service en afhandeling.

Snelle service en afhandeling.

snel en accuraat

vanuit een duidelijk artikel overzicht snel te bestellen, waarna ook een zeer accurate aflevering volgde.

Bestellen gaar snel en makkelijk

Bestellen gaat snel en makkelijk. Snelle levering. Leuke extra ‘s in de doos

Snelle service en lage prijzen

Levering was snel. Goede artikelen en een concurrerende prijs

Er zat veel teveel spullen en verpakking bij en het was veel te groot verpakt (Milieu!)

zie hierboven. Het ging om een A5 setje kunststof tabbladen, dat gemakkelijk in een envelop had gekund. Maar er kwam een grote doos, met daarin extra folders, een rol plakband en een pen, en plastic opvulkussentjes. Echt zonde!!!

duidelijke website, snelle levering

De website is duidelijk. goede prijzen. snelle levering

Product goed, 123inkt verveeld

Alles ok, product goed, snelle levering maar 123inkt is uitermate vervelden nadien. Telkens emails en afbestellen lukt niet. Meermaals email gestuurd, maar nu weer dit. Zal elders de spullen bestellen.

Product was precies wat ik verwachtte en snel geleverd. Ook prijs/kwaliteit is goed.

zeer tevreden

Snelle levering en werkt prima

Snel

Vandaag bestellen morgen in huis dat is prima

Een stoffer van de betere soort.

Makkelijk te bestellen en goed,snel afgehandeld.

Had een voorraad inkt cartridges besteld voor mijn printer van het 123inkt.nl huismerk Alles werkte prima maar toen ik na ongeveer 2 jaar er een wilde vervangen accepteerde de printer die inmiddels een update had gehad de 123inkt.nl cartridges niet meer. Na contact met hun gelijk een nieuwe set ontvangen die het weer prima doet en de oude set kunnen terugzenden dit alles zonder kosten en de automatische software update uit gezet Top service van het 123inkt.nl team Dank

Snelle levering en ruime keuze.

Ik ben blij met de snelle levering en mijn keuze was snel gemaakt omdat mijn benodigde product goed was aangegeven.

Positieve verassing

Had een order geplaatst voor merk cartridges, werd even later gebeld door een medewerker hierover. Ik plaatste de order voor de originele cartridges omdat ik wat negatieve ervaringen had met huismerken en een totale noob ben op het gebied van resetten etc. Schijnbaar is er iets veranderd wat betreft de chips op de cartridges en zou het nu wel moeten werken. Ik was sceptisch maar de medewerker had een zeer duidelijk verhaal dus de bestelling werd omgezet. Dit scheelt mij behoorlijk wat geld en ik hoop dat het ook echt gaat werken! Ik vertrouw er wel op, mocht het fout gaan dan meld ik het ook! ;-) Ik vind het in ieder geval prima klantenservice!

Snelle, correcte bezorging.

Snelle, correcte bezorging.

56 Nieuw Walden

Nederhorst den berg 1394 PC

Om 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Kiyoh anmeldelser