Pluspunten

mr veen-brom heeft mij zeer goed bijgestaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede inzet voor de klant en zijn belang. Transparant t.a.v. urenbesteding, correcte document handling. Kundig.

Wat meer helderheid geven t.a.v. te verwachten response tijd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Goede onderlinge verstandhouding, fijne samenwerking. - Goede inleving in de klant

- Er werd aangegeven om 15 min voor aanvang bij het gerechtsgebouw aanwezig te zijn. Als punt van verbetering zou ik het fijn gevonden hebben als ze zelf dan ook die tijd aanwezig zouden zijn geweest.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben perfect geholpen bij het behartigen van mijn zaak. Naast goede inhoudelijke juridische hulp heeft Swart Legal me ook continu op de hoogte gehouden van ontwikkelingen en me een service geboden die ik van tevoren niet had kunnen verwachten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige sfeer. Heldere uitleg. Gedegen kennis van zaken. Goed bereikbaar, zowel qua communicatie als vervoer.

• Kennis & Vakmanschap

Taalfouten in conceptbrieven, dat verwacht je niet, erg storend

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelheid van handelen, heldere communicatie,

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer professioneel, pro actieve communicatie en duidelijke strategie. Altijd beschikbaar en zeker een steunpilaar tijdens een moeilijke situatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk Toegankelijk Kennis van zaken

Afspraken op tijd nakomen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Swart Legal: Ook (juist) voor uitzendkrachten! Na een gerezen conflict met de grootste werkgever van Nederland, wist ik dat ik de beste arbeidsrechtspecialist in de arm moest nemen. Omdat ik een flexwerker ben moest deze specialist een uitmuntende kennis hebben inzake de Wet werk en zekerheid (Wwz) en de CAO voor uitzendkrachten. Ik ben uiteindelijk bij VAAN lid mr. Marco Swart terecht gekomen. Na een zeer prettig kennismakingsgesprek is wederzijds besloten dat Swart Legal mijn belangen zou gaan behartigen in dit conflict. En dat is met verve gedaan! De juridische afdeling van de tegenpartij heeft alles uit de kast getrokken om het proces te traineren, echter hebben ze Swart Legal er niet van kunnen weerhouden om het geschil in mijn voordeel te doen beslissen. De juridische kennis en het doorzettingsvermogen van Marco Swart zijn prijzenswaardig. Tevens heeft Marco mij geattendeerd op een paar zaken die speelden met het UWV. Ook hierin is hij zeer kundig te noemen. Wat ik ook als zeer prettig heb ervaren is dat geschreven stukken in onderling overleg werden opgemaakt en alvorens het werd verstuurd voor controle ter inzage werden gemaild. In eerste instantie vond ik de onderlinge communicatie ietwat traag. Echter had ik het mailtje met daarin de toegangscode voor het klantenportaal, welke Swart Legal mij in het begin al had gestuurd helemaal over het hoofd gezien. In het klantenportaal zijn namelijk alle stukken en de voortgang van de zaak in te zien, erg handig en snel dus!

Tip: Meer kenbaarheid geven aan jullie uitstekende kennis op het gebied van wet- en regelgeving met betrekking tot uitzendkrachten en gedetacheerden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Knelpunten worden snel herkend en er wordt meteen op in gespeeld. Wij zijn erg tevreden over de gang van zaken!

Communicatie hetzij per email, hetzij telefonisch kan nog wel verbetering gebruiken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Deskundig - goede ondersteuning - goede adviezen.

ingewikkelde route naar het kantoorpand.

Pluspunten

Zeer tevreden over het resultaat. Met gedegen vakkennis en dito handelswijze heeft Dhr Swart het tot een goed einde gebracht. Erg toegankelijk, menselijk en fijne manier van omgang.

Communicatie kan beter. Vooral langzaam met reageren of onduidelijk wanneer je een reactie kan verwachten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

No nonsens met een persoonlijke benadering. Zeer doordachte aanpak.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer tevreden over de wijze hoe Marco Swart ons heeft bijgestaan!

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verstand van zaken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Directe contact met Marco. Vakbekwaamheid. Flexibiliteit. Capaciteit.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

kundig, zet koers uit, denkt mee, ook buiten de verantwoordelijkheid

hooguit zou de snelheid in reactie soms sneller kunnen, maar kwaliteit boven snelheid :)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles werd goed en duidelijk gecommuniceerd en goed overlegd. Ze staan ook echt voor hun cliënten klaar en doen echt hun best het mooiste resultaat te halen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uitstekende en proactieve samenwerken met goed resultaat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb Swart Legal leren kennen als een heel betrokken en meedenkend kantoor met een heel persoonlijk karakter. De focus ligt ook echt op het leveren van toegevoegde waarde, en tijd wordt efficiënt besteed, zowel van mij alswel van Swart. Het voelt echt dat het kantoor loyaal is aan de klant.

4 stars: good service, well treated

Positive

Very professional support in clarifying the consequences and appropriate steps to prevent a legal dispute. For me as a non-Dutch employee working under Netherland law a trustworthy source of information and advice

• Staff/employees

191 Aalsterweg

Eindhoven 5644 RA

085-0201010

Über Swart Legal

Vertrouwde en Vakkundige Advocaten en Mediators voor Arbeidsrecht, Ontslagrecht, Contractenrecht en Aansprakelijkheidsrecht. Knokken voor de Beste Resultaten doe je met Swart Advocaten!

Kiyoh Bewertungen