Niet best

Beste lezer, je vraagt om een beoordeling! Ik heb jullie gemaild over een kapotte pin! Ik heb een Bestway first frame pool via jullie gekocht en daarvan is een pin kapot. Het is mooi weer, maar helaas kunnen mijn kleinkinderen daardoor niet in het bad! Ik heb nog geen antwoord op mijn mail! Mijn beoordeling is dus niet positief. Groet Mieke Heukels

Perfect en snel !

Professioneel advies en prachtige show-room om alles uit te proberen.

Prima website met uitstekende levering

Prima website met uitgebreid aanbod, overzichtelijk en verder uitstekende service

Heel positief

Veel keus, makkelijk bestellen en snelle levering. Goed gedaan Buffalo.

Ik kende de webshop nog niet, maar ben zeer tevreden met de afhandeling. Snelle levering volgens verwachting. De bestelde opklap tafel voelt degelijk aan. En is gemakkelijk in te klspoen. Hij is nog niet gebruikt, maar dat gaan we komend weekend doen.

Duidelijke site, goede prijzen, snelle levering.

prima product

ik had wel een probleem met de hoge verzendkosten. leek mij achteraf voor een brievenbuspakje flink aan de hoge kant

Back gammon spel

Was al een tijdje op zoek na een mooie koffer trick track... Vaak waren de koffers net te klein of slechte kwaliteit maar deze mag er zijn. En was ook sneller dan verwacht afgeleverd. Ik ben er erg blij mee. Nu sparen voor de voetbal tafel.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van het juiste materiaal.

goede servies

goede servies

Interesting prices and lighting fast shipping perfect!

Read title

Snelle service, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit en makkelijk op te zetten.

Goede info en een snelle levering.

Service en product top!

Telefonisch contact gezocht om informatie in te winnen. Antwoord op mijn vragen gekregen, en meer. Tips over welke materialen en mogelijkheden tot andere spullen (behulpzaam, niet opdringerig). Deel ervan ook besteld. Binnen 1 a 2 dagen in huis. Zag er solide uit. Heel blij mee.

Perfect gelopen.

Leuk cadeau voor kinderen. Ook volledig beplakt (ogen). Stevig gebouwd. Niks mis mee.

Snel bezorgd, hele fijne klantenservice

Zeer fijne deskundige klantenservice. Namen rustig de tijd en keken meteen of alles goed was gegaan. Bestelling werd lekker snel geleverd. Ga hier zeker meer bestellen!

Zeer goede service

Top, werd keurig te woord gestaan over retour van een besteld produkt

Fijne keu om mee te spelen. Harde pommerans maakt krijten lastig.

Beste Buffalo team, Ik ben erg blij met de ontvangen keu. Hij speelt goed. Wel vindt ik dat voor 160 euro de tip hard en veel werk is om mooi te houden. Ik heb zo'n apparaatje om te prikken en schuren. Dat helpt wel wat en ik houdt hem ok, maar vindt het veel werk vs m'n snooker keu van 100 euro. Ik zal waarschijnlijk binnenkort een nieuwe pommerans moeten latee plaatsen. Misschien is het standaard, maar had daar meer van verwacht. Mvg, Bart Dekker 0650449616

Mooie producten zoals beschreven en op tijd geleverd.

Bestelling en verwerking prima! Track and trace via GLS een ramp.

Alles verloopt zeer vlot: vandaag besteld, morgen geleverd. Maar vanaf het moment dat het product in de vrachtwagen is geladen, is het gissen. De communicatie van GLS is een ramp.

Zeer goed service en levring.

Men heeft persoonlijke aandacht voor datgeen wat je hebt besteld. Dus ze denken goed met je mee zodat alles op de juiste wijze wordt geleverd en geïnstalleerd.

Top bedrijf altijd kwaliteit

Altijd goed en als je langs komt op locatie professionele hulp en begeleiding bij je keuze!

Wij hadden hier 2 Lifetime 6ft opvouwbare banken besteld. Prima service, en goede kwaliteit voor een scherpe prijs, super snelle levering.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, mooi doosje en stenen, past perfect

Uiterst tevreden, goede producten goede service ook mijn retour was goed verlopen. Super team bij Buffalo.nl.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam