Vertrouwelijk winkel

Ben zeer tevreden van de bestelling

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering! Aan te raden

Uitstekende ervaring

Snelle levering en artikel voldoet aan verwachting

ze pakken reactie's goed op

IK had op zondag een cadeau besteld voor mijn kleinzoon, maar hoorde een paar uur later dat hij dat al had gekregen. direct een mail gestuurd dat ik deze bestelling niet door wilde gaan. Op maandag een mail dat ze het hadden kunnen tegenhouden en mij zouden crediteren, omdat ik al had betaald per ideal. Hier wacht ik nog op maar verder alles zeer soepel opgepakt.

Snel geleverd, super tevreden

Prima product info. Goeie prijs. Snel geleverd. Helemaal tevreden

De site is duidelijk, het werd snel bezorgt (terwijl ik ondertussen goed op de hoogte werd gehouden wat de status van mijn bestelling was) en het product is van goede kwaliteit voor een nette prijs.

Alles perfect en zoals gezegd (levertijd) afgeleverd! Hier bestel ik zeker terug

Mooi product, goede prijs en vlot geleverd.

Duidelijke website, goede beschrijving van het product. Foto's zouden wat duidelijker kunnen.

Goed geholpen door medewerkster

Ik kon bestelde artikel ophalen in het magazijn,verder prima maar alleen dat het niet goed was aangegeven waar de ingang was,15 minuten gezocht naar loods 22. Anders zou het 5 sterren zijn!

goeie service

Het geleverde dartboard komt overeen met wat beschreven stond. De levering was heel snel (waarvoor dank). Prijs was iets lager in vergelijking met andere websites.

prima service

prima info vooraf over de levering en vervolgens ook op die tijd afgeleverd door een vriendelijke bezorger

top

zeer vlugge levering

Uitstekend!

Volgende dag al de bestelling in huis. De afgeleverde goederen zijn van uitstel kwaliteit

Top materiaal voor een Top prijs

Duidelijke website en snelle levering

ik ben tevreden

Ik ben tevreden over het artikel en de bezorging

Buffalo top, bezorgservice gls een drama

Bal besteld bij Buffalo, alles ging goed totdat gls het pakket moest bezorgen. Pakket is nooit aangekomen, maar er is wel voor getekend voor aflevering! Contact gezocht met gls en Buffalo waar het is gebleven, van gls nog steeds niets gehoord (bijna een week al) maar met de mevrouw van Buffalo direct contact! Ook zij hebben navraag gedaan bij gls en niets gehoord! De mevrouw van Buffalo belde de andere dag weer terug en bood gelijk aan om een nieuwe bal te sturen! Dus Buffalo top!! Gls een drama!!

Bij Buffalo goede service !!

Bij buffalo is alles goed verlopen . Bij het leveren door GLS is het wat minder geweest , het pakketje had precies ergens ondergestoken waardoor het bestelde artikel, het doosje ervan beschadigd was. Maar voor de rest was alles in orde.

Snel bezorgd onbeschadigd alleen jammer dat ik de korting misliep voor eerste bestelling

Jammer dat ik de korting voor eerste bestelling misliep mijn kennis geadviseerd en had wel de korting

Goed geholpen aan de telefoon

Goed geholpen aan de telefoon en zeer snelle levering van onderdelen.

Super snelle levering!

Perfect! Hele snelle levering van onze tafeltennistafel en zeer vriendelijke klantenservice. Zou er zeker weer bestellen.

uitstekend

ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle levering, duidelijke communicatie

leuke mensen aan de telefoon

Helaas slechte levering door vervoersbedrijf. Misschien een optie om hier aandacht aan te geven

Bestelde product was incompleet.

Onze bestelling voor Sinterklaas was niet compleet, kinderen helaas teleurgesteld. Na enige communicatie over en weer perfect opgelost.

Correcte mensen

Goed afgehandeld.

Geen bericht meer na bestelling tafeltennistafel; goed opgelost

we hebben vrijdag 17 december een outdoortafeltennistafel gekocht, en een overzicht van onze bestelling ontvangen. Daarna echter niets meer gehoord hierover.... Na één belletje einde dag anderhalve week later, heeft de dame het aan de telefoon meteen opgelost, order was blijven hangen ivm vertraagde betaling. De volgende dag geleverd, goed opgelost!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam