Telefonisch goed geadviseerd, bestelling daarna binnen 24 uur geleverd en dat een dag voor kerst!

GOED

zeer snelle levering

Mooie sjoelbak in mooie zwart wit uitvoering en snelle levering

Helemaal top

Snel geleverd en een prachty tafeltennistafel

GLS heeft gefaald.

De 19e december besteld met als bedoeling pakje onder de kerstboom. Pas gisteren geleverd de 27ste. Tevreden van jullie product maar teleurgesteld in GLS.

Alles prima!

Goed geleverd, goede updates verzending.

Keurige snelle service

Vriendelijke helpdesk en snelle service

Goede prijs kwaliteit

Snel gelevetd

Helaas bleek de bestelde tafeltennistafel gebarsten, maar na een telefoontje en excuses werd de tafel de volgende dag omgeruild. Nu hebben we een prachtige tafel. Heel fijn dat het zo snel en behulpzaam werd opgelost

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering. Ik vind de website ook overzichtelijk.

snel!

snelle en correcte verwerking!

goede snelle service

als ik iets bestel dan heb ik het binnen 2 dagen al in huis.

Er was iets niet in orde met de bestelling, maar super snel en netjes opgelost. Heel blij last minute alles in huis! Top

Een aanrader

Goede prijzen, overzichtelijke website en snelle levering ondanks de drukte door de feestdagen.

prachtig

uitstekende service, dit kan niet beter.

overzichtelijke site en snelle verzending

alles vlotjes verlopen en zeer snelle verzending!

Producten goed, levering zeer slecht

Producten opzichzelf waren prima. Ik zou aanraden om van GLS over te stappen naar een andere pakket vervoerder. Ik aarzel om meer bij jullie te bestellen als GLS de levering gaat doen.

Tijdige stipte bezorging

Heel goede ervaring

Alles top geleverd en lekker op tijd.

Was op zoek naar dart benodigdheden en bij Buffalo vond ik deze aan een scherpe prijs.

GLS als bezorger...

Altijd goede ervaring met PostNL, DHL etc. Maar GLS geeft wel de mogelijkheid om pakketje voor de deur te zetten maar levert het alsnog bij mijn buurvrouw af. Ik geef niet voor niks aan dat het voor de deur geplaatst mag worden......

Perfect product

Ik ben met dit webshop verheugd. Alles perfect.

De poppetjes van mijn voetbaltafel pasten vanwege een gietfout niet om de stangen heen. Contact opgenomen en direct nieuwe toegestuurd gekregen.

Snel

Snelle levering. Goed stevig en mooi verpakt. Zeker volgende keer buffalo

Mijn bestelling was maar 1 stuk van geleverd. Een mailtje gestuurd snel antwoord gekregen dat mijn bestelling in 2 zendingen was en de dag erna was alles in huis.

Snelle levering, goede service

Bij transport bleek 1 pomerans kapot gegaan. Die werd per omgaande nagezonden. Een goede service.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam