vlug en vlot geleverd, niets op aan te merken.

De levering was er voor dat ik een bericht kreeg.Gelukkig was ik thuis

Vriendelijk, efficiënt!

Snelle en goede service

Biljartkeu besteld, dag erna geleverd. Beschadiging aan het foedraal. Mail gestuurd binnen een dag nieuwe geleverd en andere mee retour. Top

Supersnel.

Betaalbaar voor beginner en snel geleverd.

Binnen 1 etmaal alles prima verlopen

Binnen 24 uur had ik mijn besteld artikel in bezit. Verder heb ik geen opmerkingen. Ga zo door.

Webshop zoals die hoort te zijn.

Vlot bestelproces, goed betaalproces, en vlotjes geleverd.

Soepele en snelle service

Soepele en snelle service

alles goed geleverd in een keer

in het begin moeilijkheden gehad dat mijn bestelling nergens te vinden was in het systeem.later opnieuw besteld toen verliep alles probleemloos.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Heel positief ervaren!

Na dat ik mijn bestelling had geplaatst ontdek ik dat ik te kleine schaakstukken had besteld. De volgende dag gebeld om te vragen of ik de bestelling kon annuleren. Mijn bestelling werd meteen geannuleerd en ik heb een nieuwe bestelling gedaan. Ik heb een dag later mijn nieuwe bestelling in goede orde ontvangen en het door mij betaald bedrag van de eerste bestelling werd nog dezelfde dag op mijn rekening teruggestort. Prima service!!!

Betrouwbaar

Snelle levering, slordig ingepakt.

Topshop

Fijne mensen, goed advies, draait om kwaliteit en niet altijd per se om de verkoop. Daarom koop ik er graag. Ik zoek altijd naar het beste en niet naar het goedkoopste. Mvg, Michel

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Ik heb een tafeltennistafel besteld en kreeg door een inschrijving van mailing 5% korting. De tafel is snel overgedragen aan een vervoerder die maandagochtend al vroeg de tafel thuis heeft afgeleverd(gelukkig was de vrouw thuis) nog voordat ik had kunnen bellen voor de planning. De vervoerder bracht de tafel op een pallet en mij vrouw vroeg of ze deze gelijk weer mee konden nemen aangezien we geen pallet besteld hebben. Daar konden ze niet aan beginnen was het antwoord. Ik heb geen houtkachel helaas maar je zou zeggen dat het milieutechnisch beter zou zijn dat deze dingen hergebruikt zouden worden

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk

Bestelling van een sjoelbak verliep zeer prettig, met uitgestelde zicht periode van 2 maanden. Super bedrijf.

Prima kwaliteit, betrouwbaar en snel.

Had snel een nieuwe keu nodig en die kwam ook snel en heel goed verpakt. Prima service dus voor een mooie prijs.

te dure verzendkosten

Voor een biljarthandschoen die in een simpele envelop past en door de brievenbus bezorgd kan worden is ruim 9 euro exorbitant hoog

Goede service!

Snelle bezorging en netjes ingepakt Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Prima product, naar verwachting.

Geen reactie op klacht beschadigde doos pingpongtafel

Doos is serieus beschadigd bij afleveren van de pingpongtafel. Dit werd genoteerd op het papier dat we ondertekenden bij de levering. Ik heb dit alles, samen met foto's, gemeld zowel bij Buffalo als bij de transporteur, maar ik kreeg van niemand een reactie! De chauffeur van de transportfirma verstond zelfs geen Nederlands!

Ok

Bestelde een keu maar kreeg geen keuze voor het topeinde en nu heb ik een te groot topeinde voor 3band wat jammer is want ik had graag de kleinste gehad ipv de grootste

Top kwaliteit en snelle levering.

Onduidelijkheid over bestellingsstatus

Heb vrijdag besteld en ik kreeg maandag pas een bevestigingsmail. Hierdoor was het enige tijd onduidelijk of mijn bestelling was aangekomen

Snelle bezorging.

Goed product

Prima, snelle levering en ook bij vragen snelle reactie.

Snel, deskundig geholpen.

Jan Rebelstraat 10