Levering conform de afspraken

Goede en behulpzame koerier

Snel en duidelijk

Het pakketje was gemakkelijk te bestellen en snel geleverd met een duidelijk tijdstip van bezorgen. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Prima webshop. Makkelijk bestellen en snel bezorgd!!

Prima webshop. Makkelijk bestellen en snel bezorgd!!

niet tevreden

Helaas waren we niet tevreden over de tafel maar was er geen enkele mogelijkheid om na de termijn van een maand nog te kijken naar een oplossing. Door veel thuiswerken was er niet de mogelijkheid om deze goed te testen, ons werd gemeld: "Dan hadden jullie maar beter naar de foto's moeten kijken". Erg teleurstellend. Nu alsnog extra kosten moeten maken voor aanpassingen aan de huidige tafel.

Super goede service.

Heel goed!!

Niks op aan te merken!

Prima, product is zoals omschreven. Levering binnen 1-2 werkdagen. Top!

Top website, en een knappe service prijs kwaliteit is prachtig

snelle bezorging

Ik heb goede ervaring,omdat -zoals belooft- werd een groot pacet erg snel geleverd...

Mooie step

Mooie step geleverd, snelle afhandeling

Prima geregeld.doen wat ze beloven.

Niets op aan te merken, mijn bestelling werd reeds de volgende dag bezorgd in België.

goed product, snelle levering, goed advies en bovendien vriendelijke verkoper

zie boven

top service

goed advies, super service en ook nog eens goede prijs en snelle levering... tien met een griffel !!

Prijs-kwalieit ok, snelle levering

Fijne handschoen

Snelle levering en chauffeur die goed helpt!

Blij met de bestelling, het gemak, de snelle levering en een chauffeur die helpt met bij de deur zetten van geleverde product. Top!

snelle levering , artikel correspondeert aan de uitleg

ze zijn niet te pakken aan telefoon maar de service op zich is prima. we bestelden een buffalo ping pong tafel ; perfect maar zie dat je goed plannetjes kan lezen en een beetje technisch onderbouwt bent .

Snel verstuurd, voldoende kwaliteit, met productafwujkingen

Spullen snel geleverd. Alleen niet het product gekregen wat we besteld hadden maar een variant. Kwalitatief ook gewoon ok, maar het bestelde product is ook op voorraad: waarom die niet verzonden?

Is goed en prima kwaliteit

Ben tevreden over de artikelen

Opeens niet leverbaar

Een zandbak besteld. Netjes op zitten wachten.. want vandaag voor 15.00 besteld, volgende dag uit voorraad leverbaar.. dus ik dacht met 3 dagen is de zandbak wel in huis. Na 7 dagen niks.. geen mailtje.. niks.. dus ik dacht, ze zijn gewoon laat.. Na zelf te hebben gemaild Na die 7 dagen, eerst geen reactie.. de volgende dag weer gemaild. Het antwoord. Het product is niet leverbaar, ons excuses.. 10%korting.. kan gebeuren natuurlijk! Maar mail of bel je klant even op! Kleine moeite.. Na eigen initiatief moet ik hier achterkomen. Ik vind dat heel erg jammer en zou niet snel weer hier bestellen hierdoor.

Werkt prima maar voelt goedkoop aan

Ik heb een opklapbare buffalo astrodisk gekocht, hij is niet heel stevig, veel spaanplaat en gestampt hout, zie er verder wel mooi uit. De disk is wat licht en vliegt er snel uit. Hij doet het verder prima maar toch vind ik de prijs kwaliteitsverhouding een beetje scheef. Daarbij is het doel te klein, je kan nauwelijks een goal maken als iemand zijn pusher vlak voor het goal houdt, het zou beter zijn om het doel een stuk groter te maken of een kleinere en zwaardere puk aan te bieden, maar dat laatste heeft zeker niet mijn voorkeur.

Goed en snel bezorgd

Bestelling snel bezorgd en netjes verpakt wat ik heb Bestelling was ook gekregen dankjewel Buffallo

Gemakkelijk

De bestelling, betaling en levering verliepen naar wens

Ik ben heel tevreden met het service van Buffalo.

Contact via mail was niet ok

Contact via mail werd abrupt afgebroken, zelfs na aandringen kreeg ik geen reactie meer. Het ging wel om speciale bestelling (stock was op) maar de mevrouw gaf de indruk er nog te hebben, vroeg of het een voetbaltafel van Buffalo was, vroeg of ik de tafel bij hen had gekocht, vroeg dan hoeveel poppetjes ik wou, en dan ... niets meer.

Fijne en stevige schommel

Duidelijke instructies en makkelijk in elkaar te zetten. Steviger dan gedacht. Erg tevreden over de schommel!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam