Perfecte klantenservice

Schaakset ontvangen die beschimmeld was. Meteen nieuwe ontvangen alleen bleek het een productieprobleem. Zelf schoon gemaakt en nog korting ontvangen van Buffalo, heel netjes opgelost dus.

Top service en snelle levering

Keurig geholpen, snel antwoord en onze tafeltennistafel weer voorzien van nieuwe onderdelen dankzij goede medewerkers

Snelle en goede service

Zeer vlotte levering. Ook zeer tevreden over de kwaliteit van het product.

Duidelijke site

Makkelijk bestellen en snel thuis

Super. Zou hen zeker aanbevelen

Snelle levering en alles was compleet.

De beloofde levertijd met twee werkdagen overschreden

Dubbelloop de levertijd werkt met twee werkdagen overschreden

Prima product voor een goede prijs. Levertijd ook zoals beloofd. Kortom prima!

Goede en snelle service

Bestelling was er snel en netjes afgeleverd

Mooi product en goede levertijd!

We zijn tevreden met onze aankoop. Het is precies wat we verwacht hadden.

het advies moet nog wel worden uitgewerkt

verkeerd product nageleverd

Hoe moeilijk is het om het foute product door een goed nieuw exemplaar te vervangen

In de showroom te Amsterdam prima geholpen. Het product voldoet prima gelet op de prijs/prestatie. De afwerking zou iets netter kunnen.

Bestelling achteraf niet leverbaar, géén enkel bericht gehad!?

Product stond als direct leverbaar geadverteerd (binnen 24uur) was achteraf niet leverbaar, na zelf enkele e-mails te sturen met vragen zonder enkel tegenbericht het aankoop bedrag terug gestort gekregen,, klantvriendelijkheid i.c.m communicatie is hen waarschijnlijk onbekend!,

Geen gezeur met een verkeerd besteld artikel

Had een artikel verkeerd besteld Stuurde het terug zonder problemen Een dag later de goede artikelen ontvangen Snelle reactie snelle verzending

Foute onderdelen meegeleverd en defect: geen reactie meer

Ik bestelde een Cornilleau 500X waarvan de meegeleverde schroeven niet overeen stemmen met de handleiding. Het zelf in- en uitklappend net werkt slecht en vereist telkens een manuele ingreep. Ik bracht Buffalo. nl hiervan op de hoogte maar wacht tot op heden (drie weken na aankoop) nog steeds op actie op reactie. Bedroevende kwaliteit van de tafeltennistafel en van de klantenservice.

Uitstekend!!! Een voorbeeld voor velen.

Ik heb gebruik gemaakt van de service van buffalo om op een locatie een poolbiljart op te halen en af te breken en deze vervolgens bij mij thuis te laten plaatsen. Resultaat uitstekend. Wat met name bijzonder is de uitstekende communicatie. Het is duidelijk wat wanneer gaat plaatsvinden en de communicatie is steeds correct. De medewerkers waren pas net weg en zelfs toen ging gelijk de telefoon om te vragen of de service naar wens was. Echt complimenten en als ik weer iets zoek kom ik zeker bij jullie.

prima kwaliteit, snel geleverd

de bovenstaande stelling somt alles op

Netjes en snel geleverd

Levering zoals op de site omschreven.

Alles snel en soepel verlopen!

Zie boven

Topservice!

Top service!

Bestelling geplaatst. Alles goed afgehandeld en geleverd.

Ik kocht een tafeltennistafel die net niet in huis paste. Daarom toch maar retourneren. Het contact hierover met Buffalo verliep erg prettig. Ze dachten goed mee.

Te late levering

bestelling was snel gedaan alleen de levering duurt langer dan men zegt. Na diverse malen bellen toch nog bezorgt en kinderen blij.

Tafeltennistafel besteld bij Buffalo. Snelle correcte levering. Zeer tevreden dus.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam