Snelle en goede levering van onze tafeltennistafel

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, duidelijke communicatie

Gewoon goed!

snel geleverd en goed verpakt

reebok stap netjes geleverd en zoals op site aangegeven met tube en dvd als je de blauwe neemt. prima

Prima webshop

Prima webshop. Alleen jammer dat jullie gebruik maken van de slechte bezorgservice GLS. Pakketje een dag later in huis en niet op de afgesproken tijd afgeleverd waardoor ik niet (meer) thuis was. Dit is voor mij een reden om de volgende keer ergens anders te bestellen (die laat leveren door PostNL of DHL).

Helemaal goed

Het bestellen ging heel gemakkelijk. We hadden het pakket snel in huis en mijn zoontje is helemaal weg van de mooie wigwam!

Matig door levering

Levering 2 dagen te laat, je wordt ook niet opgebeld dat het niet bezorgd wordt waardoor je voor niks thuis zit te wachten. En de bezorgdienst gaat niet zorgvuldig om met de vracht.

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Goede communicatie. Tevreden klant dus.

Snel en correct

Snel bezorgd goed verpakt

Slechtste ervaring ooit online winlelen

Bestelling 6 dagen onderweg en dan grote schade en dan hebben ze ineens niet meer in voorraad

Zeer teleurstellend

Pogingen om dit bedrijf te bereiken zijn vruchteloos. Op e-mails werd niet gereageerd. Herhaaldelijk proberen te bellen. Ingesproken op Voicemail, geen reactie terug. Dit was nog voorafgaande aan de levering. Bij levering bleek er een andere tafel geleverd te zijn dan besteld. Aangezien we het diezelfde dag nodig hadden om cadeau te geven hebben we het hier maar bij laten zitten. Het product op zich lijkt overigens van goede kwaliteit.

Snelle levering en goed product.

Snelle levering en goed product.

Toezegging worden helemaal waargemaskt

Bestelling en levering uitstekend verzorgd. Een serieuze service afdeling. Vragen worden direct correct beantwoord. Inrichting van de site voor bestelling kan wat handiger worden opgezet. Voor de rest zeer tevreden.

Tafeltennis tafel compleet Niet beschadigd Afspraak bezorging netjes .optijd. Geen opmerkingen.

Doen wat ze beloven!

Tafeltennistafel keurig op tijd bezorgd.

Betrouwbaar

Komt afspraak na en goed product

Keurig klantenservice.

Uitstekend geholpen en probleem is netjes opgelost.

je recommande

tres bien et rapide

Super snelle en nette service

Snel verzonden en netjes op de hoogte gehouden mbt transport.

Hele goede en vriendelijke customer service.

Was huisnummer vergeten, werd hierover keurig gebeld, goed geregeld!

Kort naar krachtig: makkelijk en snelle nezorging

Duidelijke mail terug na het plaatsen van mijn bestelling. Afspraak voor bezorging ook duidelijk. Het vervoersbedrijf die onze bestelling bracht was vriendelijk. Dus alles prima naar wens

Heel vriendelijk

Vriendelijk vlotte service

Goede levering,prima kwaliteit

Product is prima

Tafeltennistafel is goed in elkaar te zetten. Kwaliteit is super. Bezorging was waardeloos. Tafel is echt zwaar en werd door een kleine mevrouw bezorgd. Die mevrouw kon de tafel niet tillen en er was geen liftje of iets anders in haar bus. Uiteindelijk hebben de buren de tafel met ons uit de bus moeten tillen. Echt schandalig.

Fantastische tafel

Prachtig formaat voor thuis, makkelijk inklapbaar....

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam