Voldoen aan belofte

In de ochtend besteld de volgende dag bezorgd. Top

Snelle levering en goede communicatie via email

Pingpongtafel besteld en die was heel erg snel binnen. Ik had nog wat vragen en die werden goed en snel beantwoord via email.

Overzichtelijke website en zeer goede service zal jullie aanraden waar ik jan

Zeer nette after-sale service

Per telefoon contact opgenomen door Buffalo om een issue op te lossen. Nogmaals, erg goeie after-sale

Prima product

Prima schaak- dam en backgammonbord met goede afmetingen en zeer degelijke kwaliteit. Ook de meegeleverde stukken zijn goed. Voor de prijs is het een geweldig bord. Het enige jammere is dat het bord erg compact is ingepakt met weinig demping. Hierdoor zijn de hoeken tijdens transport vrijwel onbeschermd en is het bord licht beschadigd. Desalniettemin getuigt het ook van degelijke kwaliteit dat de schade beperkt is gebleven.

Communicatie verliep soepel.

Correcte levering.

Slecht!

Pokerdoos besteld helaas kapot en sluit niet goed. Kleine kortingscode gekregen of terug sturen voor een nieuwe. Doos waar die in geleverd was was al kapot, dus niet meer te doen. Erg teleurstellend.

Prima kwaliteit, snelle levering en prima after-sales!

Wij hebben voor op de groep in onze instelling een sjoelbak besteld. De levering was snel. De kwaliteit van de sjoelbak uitstekend. Vragen aan het bedrijf ná de verkoop en levering werden op een keurige klantvriendelijke wijze behandeld. Petje af!

zeer tevreden zeer snelle levering en goed verpakt

zeer goede ervaring beveel het andere mensen aan

Prima snelle levering en goede prijs/ kwaliteit verhouding

Heb extension en mini butt voor snookerkeu besteld. Voor goede prijs en snel in huis. Top!!

min puntje pakket bij de buren afgegeven terwijl DHL aangeeft dat het bij mij is afgeleverd

Uitstekende klantenservice en snelle afhandeling

Erg goed geholpen en er werd perfect meegedacht, ook toen de bestelling wat lastiger was dan normaliter het geval zal zijn. Ik werd erg goed geholpen door Jasmijn, dank.

Goede kwaliteit/prijs, duidelijke communicatie en snelle verzending.

snel en efficiënt

snel en efficiënt

Supersnel en netjes geleverd

Mooie duidelijke website. Artikelen die ik besteld heb zijn keurig en snel geleverd helemaal top

De service en aflevering was goed.

Zeer snelle levering top

Als doe hetzelver bestelde like onderdelen voor het maken van een Pool en ben zeer blij met het resultaat dank u Buffalo team ik had graag een sticker als embleem er op geplakt maar hoe kan ik deze krijgen?

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering van een tafeltennistafel

Zeer aangename ervaring en dito service.

Een kleine fout in mijn levering werd zeer snel rechtgezet met een persoonlijke boodschap. Zeer tevreden.

Mooie pokerset, zou zeker hier opnieuw kopen.

Snelle levering en mooie pokerset

Op tijd geleverd.

Mooie producten tegen een goede prijs.

Na mijn bestelling duurde het even voor het duidelijk was wanneer ik de bestelling zou ontvangen, maar na een belletje was dit duidelijk. De artikelen werden keurig verpakt geleverd en voldoen aan de beschrijving.

mooie stevige tafeltennistafel, goede kwaliteit

Snelle levering met een goede kwaliteit tafel. Bezorging kan echter beter. Werd door 1 persoon geleverd die hem niet uit de vrachtwagen kon tillen. Hij had hier hulp bij nodig van ons. Hier valt wat te verbeteren.

Good quality and sturdy - good value for money

Good quality table - already hours of joy.

gewoon prima zoals het hoort ga zo door

prettige website en prima op tijd geleverd als je een vraag hebt dan reageren ze direct.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam