snel en betrouwbaar

Prima bedrijf, snelle en betrouwbare levering. Goede producten

snelle levering (dartbord en pijlen)

Hier eindelijk het dartbord gevonden dat ik zocht. Onmiddellijk besteld en was 1 à 2 werkdagen hier (weet het niet meer juist).

Product wel op de site niet op voorraad

Product niet op voorraad

Niet prettig

Op de site staat dat alles er nog is maar daarna krijg je een mail dat het er niet meer is. Dit is jammer. Verder wel goede service en snel het bedrag weer terug!!!

Mooi spel. Super snel geleverd.

Mooi spel en ongelofelijk snel geleverd. Top service!

Slecht

Wij hadden een schommel besteld, enkel het stoeltje is aangekomen zonder houten palen. Wij zijn nu een week verder en ik krijg geen gehoor. Ook is er geen bevestigingsmail gestuurd van mijn bestelling en kan ik dus ook geen ordernummer doorgeven.

Super goede kwaliteit, daarom ook voor buffalo gekozen

Wegens het paasweekend in België was de levering 1 dag later Zou anders perfect op tijd geweest zijn Toch heel blij met de keutas Dank jullie De kerf ludo

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service, bestelling sneller dan verwacht ontvangen.

Snel bezorgd.

Tafeltennistafel goed en snel bezorgd.

Prima.

Alleen de handleiding zou wat beter kunnen.

Goede service dank daarvoor

Snel en perfect geleverd

Prima product, prettig contact en snelle levering

Het product was precies zoals omschreven en zoals het er op de foto uitzag. Toen ik na de bestelling om nadere informatie vroeg, heb ik die snel gekregen. Het contact was uitermate prettig. De bezorging was snel en conform de toezeggingen bij de bestelling.

De bestelling werd correct, op tijd en volgens afspraak afgeleverd

Goed en juist afgeleverd.

Buffalo is meer dan verkoop alleen

Online een tafeltennistafel outdoor besteld en betaald, maar al snel kwam een telefonische mededeling dat deze tafel tijdelijk niet beschikbaar was. Er werd naar een passende oplossing gezocht en na wat intern overleg, kon toch de bestelde tafel geleverd worden en met als extra service dat deze compleet werd aangeleverd en de montage door Buffalo geregeld werd. Ook een telefoontje vooraf aan de levering gaf nogmaals de extra service en de persoonlijke touch. Binnen een week stonden we in de tuin heerlijk een potje te tafeltennissen. Ik raad iedereen Buffalo aan!

kan niet beter

Wat een prachtig bedrijf met geweldig mooie tafels. Geslaagd voor een mooie dining pooltafel. Zeer klantvriendelijk geholpen door Arno en wat een geweldige service. Hoe heerlijk om thuis te kunnen poolen en dineren aan deze tafel. En ..........Corona proof. Blijf thuis!......is in dit geval zeker geen straf.

Klacht netjes afgehandeld, kwaliteit wordt onderzocht

Dag, Twee fitnessmaten van reebok besteld. De kwaliteit was helaas niet goed, ik heb mijn situatie omgeschreven en uitgelegd en er werd later actie ondernomen. Ze willen het graag onderzoeken en zullen beide matjes testen, dat kan ik zeker waarderen. Omdat het gaat ook om de veiligheid en het is belangrijk dat het voor zo’n product in order is. Heb het gevoel dat ze de kwaliteit van artikelen die verkocht op hun website worden belangrijk vinden en naar de klant luisteren. Alleen de klacht was wat later afgehandeld, kan natuurlijk door aantal redenen zijn, heb ik ook begrip voor.

bestelling ging makkelijk, levering goed geinformeerd en vlot

De website is inzichtelijk, daardoor makkelijk te bestellen, en de levering ging vlot.

Uitstekende ervaring met Arno. Topper

Arno gaf goed en eerlijk advies en heeft alles uitstekend geregeld. Ook degene die kwam installeren was uiterst vriendelijk en bekwaam

niet geheel tevreden

op de site staat vermeld "op voorraad" en " voor 15:00 besteld de volgende dag binnen. ik heb de keu Dominator S2 nr.3 besteld en betaald om 14:45. echter kwam deze na 3 dagen pas bij mij binnen. Hierover telefonisch contact gehad na 2 dagen en er was inderdaad iets mis gegaan. helaas kreeg ik na 3 dagen dan ook nog de 20 ounce en niet de 19 welke ik besteld had. Ik had de keu nodig dus heb hem niet meer omgeruild, omdat ik bang was dat het dan nog langer ging duren.

tevreden snel en klopt

zeer tevreden.

heel goed

snelle bezorging, goed verpakt en goeie prijsberekening. zeer tevreden

Geweldige service en prachtige producten!

Wat een fijn contact met Arno! Onze wens was een pooltafel in ons nieuwe huis. We hebben gekozen voor de Buffalo Harlem, wat een prachtige pool/dining table! Na fijn telefonisch contact hebben we de pooltafel in de showroom mogen bekijken (erg fijn omdat wij andere meubels op de tafel wilden aanpassen). Wij werden zeer hartelijk ontvangen door Arno, en kregen naast ‘onze tafel’ ook de rest van de showroom en collectie te zien, wat een prachtig bedrijf. Het voelde een beetje als een kind in een snoepfabriek... De leverdatum was keurig ingeschat en we werden zelfs tussendoor op de hoogte gehouden. Op de dag van levering/plaatsing was de monteur keurig op tijd. Een zeer vriendelijke vakman welke (net als Arno) passie heeft voor zijn vak en hobby. Inmiddels genieten wij dagelijks van heerlijke ontspannen poolwedstrijdjes met onze twee tieners. Wat zijn wij enorm blij met deze prachtige tafel en ons fijne contact met Buffalo! Dankbaar en blij raden wij iedereen aan om bij dit fijne bedrijf te kopen!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam