kreeg naar wens accuraat en snel wat ik bestelde

ze zeggen wat ze doen en je krijgt wat je ziet, top bestelsysteem en top aflevering

prima voor elkaar.

Is goed in orde levering en product

Super snelle levering en goed verzorgd

Super blij met de levering en alle items die ik gekocht heb. Alles voldoet aan de verwachtingen. Super fijn bedrijf

Perfecte service

Nette prijs. Fijn bedrijf

levering volgens afspraak

persoonlijk contact prettig

Geweldig, super goeie en vriendelijke service!

Raad vragen? Geen probleem, Iets nodig maar je twijfelt in je keuze? Arno helpt je met alles. Alle leveringen altijd netjes in orde, mooi op tijd ook. Pool / Snooker perfect geïnstalleerd, op uur en dag zoals afgesproken. (Was een verrassing - verjaardag cadeau, en meer dan geslaagd!!) Dus ook een dikke dankjewel aan de plaatser!!

Snelle levering en precies als in de beschrijving stond

besteld, netjes ontvangen en het past prima

Ik heb onderdelen voor mijn step besteld. Ze waren er snel en ze pasten precies. Heerlijk, zo kan ik weer lekker ouderwets steppen. Bedankt

goede kwaliteit prijsverhouding en snel geleverd

goede kwaliteits prijs verhouding en snel geleverd

Zeer snelle levering, prima communicatie, kwalteitsvol materiaal.

Zeer snelle levering, prima communicatie, kwaliteitsvol materiaal (outdoor tafeltennis Cornilleau 400M).

Snel en correct

In 24 uur gratis geleverd

heel mooie ervaring

Heel snelle service,mijn bestelling de dag daarna ontvangen ,prima

Geweldige service

Toen het aangekochte artikel beschadigd bleek te zijn door transport werd er zonder aarzeling een vervangend artikel geleverd. De volgende dag zelfs!!! Petra en de rest van Buffalo BEDANKT!!!!!

Goede snelle service

Al vaak backgammon borden besteld en altijd goede service

Snelle levering.

Eerlijk en top service

Uitstekend geholpen , iedere keer weer. Het gaat niet altijd alleen maar om de verkoop ! hoge 'gun' factor dus echte aanrader....

mooi product voor een goede prijs

een snelle levering

zeer goede hulp en uitleg

bij het reviseren van een airhockeytafel werd ik zeer goed geïnformeerd en technisch ondersteunt

Netjes en op tijd geleverd

Zandbak is keurig in orde en snel geleverd.

Zeer snelle levering

Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Prima kwaliteit sloelbak en snel geleverd

Prima bedrijf en alles naar wens verlopen. Keurige kwaliteit sjoelbak. Buffalo fun

ben zeer tevreden

had enkele artikelen besteld werd deels snel geleverd ander deel later tgv koeriers bedrijf na vraag zeer goed opgevolgd en opgelost ook zeer klantvriendelijk te woord gestaan

Goede service en snelle levering

Ik had een fout gemaakt bij het bestellen en dit werd goed en snel opgelost. Het product werd vervolgens snel geleverd.

SUPER!!!!

Duidelijke communicatie, snel en netjes geleverd, puike kwaliteit

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam