Goede service en snelle levering

Ik had een fout gemaakt bij het bestellen en dit werd goed en snel opgelost. Het product werd vervolgens snel geleverd.

SUPER!!!!

Duidelijke communicatie, snel en netjes geleverd, puike kwaliteit

Prima levering; stipt en juist.

Besteld, bevestigd en gemakkelijk te volgen met stipte levering. Schommel is prima kwaliteit.

Ongelooflijk,Netschommel werd al na 1 dagje geleverd. Ik dacht dat het , zeker in deze rare tijden, minstens 2 weken zou duren. Onze kleindochter haar Paascadeau dus zeker op tijd ontvangen

ok

snelle levering , product voldoet aan de verwachting

Goed assortiment, goeie prijzen en supersnelle levering. Ik bevel dit bedrijf van harte aan

Kwaliteit en super snel

De tafeltennistafel is van zeer goede kwaliteit en super snel geleverd. Ik kan Buffalo zeker aanraden.

Problemen gehad met een zadel. Is keurig opgelost.

Het zadel van mijn hometrainer was beschadigd. Men heeft dat opgepakt en een nieuw zadel gestuurd.

Goede communicatie, net emailcontact,behulpzaam

Keurig geholpen,email contact ook !

Goede midi tennistafel

Best goede tennistafel, goede kwaliteit .

Snel versturen bestelling, vertraagde levering

Na bestelling is de tafeltennistafel snel verstuurd (door Buffalo). Helaas ging het met de eigenlijke levering minder snel (ging via een ander bedrijf). We kregen een bericht dat het dinsdag geleverd zou worden (via mail en een soort track&trace) in een periode van 2 uur. Later die dag stond op die pagina "geen levering i.o.m klant", maar wij waren daar niet bij betrokken. We hebben buffalo gebeld (en ze belden zelf ook), blijkbaar was er iets misgegaan (en de melding klopte niet). De volgende dag was de volgende poging, toen kwam er een vrachtwagen langs, maar helaas was de verpakking beschadigd (ook kras op tafel) dus die is teruggegaan. Via contact met Buffalo is er snel een nieuwe tafel verstuurd, die - weer via hetzelfde bedrijf - de volgende dag al werd geleverd; we kregen weer bericht dat het in een periode van 2 uur zou komen. Maar helaas, later die dag zagen we dat er op de track&trace pagina "manco" stond, en later "niet geleverd i.o.m klant". Weer gebeld met buffalo. De volgende dag is de tafel in goede staat geleverd. In principe goede medewerking gehad van Buffalo. Blijkbaar is het voor de vervoerder niet altijd goed te regelen dat te leveren materiaal volgens door hunzelf aangegeven tijden geleverd kan worden. Ik had er geen probleem mee gehad als er op de aankondiging gewoon "woensdag" en "vrijdag" had gestaan: nu verwachtte ik de levering op "dinsdag" en "donderdag" en in beide gevallen ging dat niet door.

Product met mankementen

Wij ontvingen onze roeitrainer Cambridge 2 met een sensor die niet werkte en een gebroken connector in de sensorkabel. Wij hebben deze gebreken zelf moeten repareren.

Goede levering op tijd

Klantvriendelijk

Meer dan correcte service

Vlot en snel

Vlot besteld en betaald, en redelijk snel en heel netjes geleverd.

korrekt

Netjes aan de deur afgezet.

Goede en snelle levering

goede en snelle levering

vlotte afhandeling

heeft even geduurd voordat het object weer in voorraad was. maar toen werd alles vlot afgehandeld. volgende dag al in huis!

uitstekend

zeer goed

Overtreft mijn verwachtingen.

Ik heb helemaal niets aan te merken op mijn aankoop, alles verliep perfect naadloos, enkel een telefoontje kort voordat mijn bestelling geleverd wordt, zou nog een verbetering kunnen zijn. Puik werk!

snelle levering, goed product

Duidelijke site, snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Prima product

Snelle levering Mooie bank