Loste de problemen bij de transporteur snel en adequaat op.

Goed product

Prima snelle levering en acceptabele prijs

Prima prijzen en vooral snelle levering

Besteld en krijg achteraf een mail dat het toch niet op voorraad is

Kan beter

Chauffeur was op de bezorgdag het pakket vergeten in te laden. Volgende dag moest ik meehelpen om pakket uit de auto te halen. Dat is toch niet de bedoeling? Ik ben 71 en wil niet meer sjouwen. Tafeltennistafel zelf is een flinke klus om in elkaar te zetten. Uiteindelijk gelukt.

Prima service met snelle levering

Goede prijs voor mooie tafeltennistafel met snelle levering

matig tevreden over de kaliteit van het product

De chroomlaag van een van de stangen schilfert ervan af. Dus daar zijn we niet zo blij mee

U vraagt en zij draaien . Het was super in orde en snel ook . Dank aan het Buffalo team .

Goede items, nette prijzen, top service

Al veel hier gehaald en altijd top!!

Gewoon goed

Snelle levering, geleverd conform verwachtingen, top!

Top tafel

Goede service, eenvoudig in elkaar te zetten en heel veel plezier nu

Snelle levering en montage!

'Hufterproof' voetbaltafel! Makkelijk te bestellen, snelle levering en top montage.

Vlotte levering

Ook in deze corona(tijd) is mijn fitness apparaat op tijd geleverd. De levering was vlot en goed. Zal dus nog meer sportartikelen bestellen hier en dit bedrijf zekers aanbevelen.

Bestelling snel en in orde geleverd!

Bestelde een andere kleur

Teleurgesteld zag ik de kleur van de bestelde dumbbells, Cadeau voor mijn man, hard roze ipv zwart. Geen drama maar erg jammer!

top

top

Snelle correcte levering en afhandeling

Zeer snelle en correcte afhandeling

Keurig netjes afgeleverd

Zeer goede service

2 producten besteld. 1 zeer snel geleverd ander niet voorradig en zeer snel gecrediteerd.

Prima levering communicatie

Prima afhandeling

Prima afhandeling van de aankopen en een keurig antwoord gekregen op een mail over startkorting

Super snelle service en top klantenservice

Zeer eenvoudige webshop, goed overzicht(elijk). En hele goede en snelle klantenservice, Jasmijn heeft correct en snel gereageerd toen afleveradres niet goed was gegaan tijdens het bestelproces, grote klasse ! En niet geheel onbelangrijk: het geleverde product voldoet aan alle verwachtingen en productomschrijving.

Zeer goed.

Correcte en snelle levering, zeer tevreden

Prima lampenkap

Zag deze lampenkap op jullie site die ongeveer €12 goedkoper was met gratis verzending als toegift. Snelle levering ondanks Corona. Schemerlamp weer top!!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam