Levering ok maar uitvoering voor mij niet geschikt.

Levering was snel genoeg maar kwam er achter dat dit een ding is wat je moet uitproberen. De bovenste stang met rollen zit te laag als je je knieen er onder wilt hebben, lukt gewoonweg niet, en te hoog als je je benen over de rollen wilt hebben, bovenbenen te ver vrij van de bank. In ieder geval in mijn geval als je wat groter bent. Was bij Buffalo geen probleem om het retour te zenden, kost je verzendkosten, maar opslaan heeft ook geen zin.

Goed geregeld, goede kwaliteit

Vandaag besteld overmorgen thuis

Goede service, helaas dat de flyers op basis van 300stuk gelijk 75 per de zelfde is, en mis ik de variaties zoals zovele setjes verschillend, helaas is het erg eentonig, en ook niet mijn smaak ,

Super leuke tafel, zware kwaliteit.

Goed afgewerkte mini tafeltennistafel voor thuisplezier. Gedwongen worden om gecontroleerd je ballen te slaan. Eerlijk ontspannend voor thuiswerkers.....goed in te klappen en neemt weinig ruimte in.

Levering tot aan de kwaliteit product in 1 woord toppie !!!

Hier worden we blij van!

Tafeltennistafel besteld! Levering ging super snel, bedankt.

Correct en snel.

Goede afhandeling, en verzending.

Mijn pakket op tijd ontvangen en ik heb erg veel plezier van mijn dartpijlen

Helemaal Prima!

Helemaal Prima! Snel. Duidelijk en supersterk materiaal.

zeer goeie prijs en snel geleverd

Beste prijs heb ik hier gevonden en kreeg nog eens 5% welkomskorting en gratis levering wat ook nog supersnel ging. Top!

Prima levering, zeer goede service

Mijn hometrainer werd snel geleverd. Helaas was er een probleem met de computer. Gemeld bij Buffalo en volgende dag al bericht terug. Er wordt een nieuwe computer geleverd. Deze heb ik inmiddels ook ontvang. Super goede service.

Bestellen bij de bron= beste & goede service

Wanneer resellers weleens nee verkopen kan het Buffalo zelf nog wel leveren blijkt uit ervaring. Daarnaast heeft Buffalo een uitstekende klantenservice die begrijpt hoe je de klant merk-trouw houdt. Speeltafels en accessoires bestellen wij daarom bij de bron, bij Buffalo!

Snel en netjes geleverd

Zeer goed verpakt.... Exact wat er van te verwachten valt.

Snelle levering en makkelijk besteld!!

Goed, snel en gemakkelijk. Ruim aanbid en prima shop!

Erg tevreden!

Ontzettend snelle levering!

Helemaal tevreden!

Van bestelling tot levering tevreden. Mooie tafel, goede kwaliteit, praktisch en goede prijs kwaliteit verhouding.

Super service en netjes geholpen

Volgens afspraak gemaakt en nette mensen

Great experience

Great experience in ordering, shipping, and great voetbaltafel !

Vlotte levering, vlotte communicatie

De pingpongtafel die wij besteld hadden vertoonde lichte schade, doch er werd ons de mogelijkheid geboden een nieuwe te krijgen of een korting te krijgen, gezien de schade geen effect zou hebben op het spel en niet opvallend was. Hierover werd vlot gecommuniceerd. We opteerden voor de korting en die stond binnen no-time op de rekening. Natuurlijk zou het nog prettiger zijn geweest als het item in perfecte staat was geweest.

Prima snelle levering en prima product!

Erg tevreden over de geleverde service.

top en snel

top

Schaakstukken in doos zijn snel geleverd en ontvanger is er zeer blij mee

Prima website om schaakstukken te bestellen!

Bestelling is goed gegaan, product valt tegen

Bestelling is goed gegaan, echter het product valt tegen. Betreft een roulettespel waarvan de schijf niet goed draait.

Prima spullen voor een prima prijs

Snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam