Prima product en snel geleverd.

Vlug verzonden

Doos was geopend bij levering, volledig open getrokken! Maar was intact!

Supertevreden en snel

Zeer vriendelijke klantenservice , goede producten en snelle levering ! TOP

Snelle levering, aanrader!

Donderdagmiddag bestelde ik een dartbord, surround en led ring en vrijdagochtend om 10 uur al ontvangen! Erg blij mee. Nadeel was dat er die dag weinig meer uitgevoerd is, op darten na uiteraard ;-).

Goed, sommige artikelen wat moeilijk te vinden Verder goed

Snelle levering, goed product

Had de bestelling binnen 2 dagen in huis. Producten waren goed, prijs was echt prima.

Goede kwaliteits pingpongtafel

Goede kwaliteitstafel. Makkelijk te monteren. Heb wel veel schroeven en moeren over. Maar liever te veel dan te weinig.

super

Snelle levering.

Zandbak werd erg snel geleverd, perfect verpakt

Bestellen, verwerking en aflevering zijn prima in orde bij dit bedrijf. Geen enkele klacht.

Mooie speeltafel, snelle levering

Erg tevreden over onze aankoop, een tafeltennistafel. Mooie kwaliteit, solide en na het spelen eenvoudig en ruimtebesparend op te brengen.

Goede tafel, veel werk om te monteren

De tafeltennis tafel van Buffalo bevalt prima. Het was niet moeilijk, maar wel tijdrovend om de tafel te monteren. Bij de levering waren de dozen (zeer) nat en beschadigd. De producten waren nog goed.

dik ok

alles vlug geleverd

Snel en volg afspraak

Snelle levering goed product duidelijke montage instructie

Snel beZorgd

Eerste maal besteld bij buffalo.nl,zeer tevreden en snelle levering,zal zekers en vast nog bestellen.

Mooi snel

Supergoed

Prachtig alles op tijd

Snel geleverd!

Producten werden snel geleverd en zagen er precies zo uit als op het plaatje.

Duidelijke website

Super snel geleverd

Product was zoals ik het verwachtte.

Goede Service

Ik heb voor de kerst 2 yogamatjes besteld van Reebok. De levering was al binnen 2 dagen waar ik superblij mee was, aangezien ik een personal trainer ben en ivm lockdown de matjes op korte termijn nodig had. Echter waren de matjes niet geschikt voor intensieve trainingen waardoor deze snel kapot gingen. Ik heb contact opgenomen via de mail en zij hebben mij binnen een dag een mail teruggestuurd. Het bedrag werd teruggeboekt en zij adviseerde mij een nieuw product die wel geschikt is.

Goed geregeld

Overzichtelijk side. Alles besteld en volgende dag in huis .

Fantastisch!

Goede prijzen en bij levering handige tips om zo lang mogelijk plezier te kunnen hebben van de speeltafels. Het persoonlijke contact is erg prettig en zijn erg flexibel in de leverings afspraken.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam