Duidelijke website met goede productomschrijving. Ik heb een loopband aangeschaft en ben er zeer tevreden over de kwaliteit van de loopband en de snelheid van de levering. Ook het ingeschakelde vervoersbedrijf kwam zijn afspraken goed na.

Top kwaliteit en snel ontvangen

Voor de eerste x bij besteld binnen 3 dagen had ik het al binnen top

Correct en snelle levering.

Duidelijke site en snelle en correcte afhandeling en levering.

snelle levering & goede service

Wij bedanken Buffalo voor de goede service, het tijdig en kosteloos nazenden van (tijdens verzenden/uitpakken) beschadigd onderdeel na ontvangst van onze bestelling (via Bol.com) van de Winner tafelvoetbal, welke we nu met veel plezier gebruiken!

Levering goed, omschrijving ineenzetten onvoldoend

Levering was correct en op tijd. Ineen zetten moet je technicus voor zijn gelukkig een kennis kon het. Programmeren is een opgave niet fijn

2 keer 100% tevreden.

Had eerst een buffalo sport tafel gekocht. Heel mooi en vlot geleverd. Heb ik alleen in elkaar gezet. Maar na een aantal, best fanatieke, potjes de conclusie getrokken dat het te licht is. De tafel schuift vrij makkelijk onder een gladde ondergrond. Had erna betere ervaring met de robuustere stadium uitvoering. Die bleef in ieder geval op de plek staan. Ik had er een kleed onder kunnen doen maar wilde toch ook een stevigere hebben. De sport, met telescoop stangen, heb ik door verkocht aan een jong gezin met 2 kinderen die er meer plezier aan zullen hebben. De telescoop stangen scheelt wel iets in ruimte. Maar goed, de big brother. Blijkt toch weer een stap hoger dan de stadium. Die had ik nooit alleen in elkaar kunnen zetten. Dus rustig met z'n tweeën in 2 uur in elkaar gezet. Wel goed opletten dat je eerst "los" de, massief zware, stangen voorziet van de juiste rubber onderdelen, poppetjes een vooral op de juiste plekken aanbrengt. Let op de plekken van de gaatjes waar o.a. de handvatten moeten komen omdat je die desgewenst ook op de stangen vast kan schroeven. De bekershouders zijn leuk maar ga ze maar beter niet gebruiken. Ik heb het niet direct waterpas gezet. In het begin bleef de bal soms toch nog onbereikbaar tussen 2 stangen hangen. Nu heeft het een vaste plek en heb ik middels de verstelbare voeten wat getest door de 4 ballen van beide kanten in het spel te beetje om te kijken of er een "uit of thuis" voordeel uit zou komen. De stangen ingesmeerd met de meegeleverde olie. Wauw! Super soepel. Het voelt ook echt professioneel. Ik ben er reuze blij mee en trots op. Heb een "challenge" filmpje van gemaakt en naar potentiële tegenstanders gestuurd. Hier ga ik nog heel lang plezier aan beleven.

Un beau coffret

Acheté pour mettre les pièces d'un échiquier DGT. C'est OK, même si c'est un peu juste comme taille (par rapport à ces pièces spécifiques bien sûr).

Goede dienstverlening

Heel correcte en snelle service

Duidelijk en snelle levering

Op de site is het makkelijk zoeken: duidelijk en overzichtelijk. Omschrijving is duidelijk van de artikelen, waarbij je ook enige achtergrond info geboden wordt. Artikelen komen 100% overeen met de afbeeldingen die je aantreft op de website. 1 kleine opmerking: ik heb een schaakbord met verzwaarde schaakstukken gekocht. Echter merk ik daar (de verzwaarde stukken) weinig van bij het schaken. Nu weet ik niet of mijn verwachtingen hieromtrent te hoog waren, of dat het begrip "verzwaarde" gewoon niet zo veel voorstelt. Ondanks de enorme drukte bij de pakket diensten rond de feestdagen, had ik de bestelde goederen gewoon een dag later in huis. Prima geregeld dus!

Prima keu, precies wat ik nodig had

Makkelijk en snel geleverd

Makkelijk en snel geleverd

Snel verzonden

Voelen degelijk aan. Mijn enige opmerking is dat ze wel wat krom zijn, de ene meer dan de ander, maar ja ik zocht 120cm keus en die zijn er niet zo heel veel met een metalen tip.

Mijn zoon is erg blij met zijn Basketbal. De bal is niet te zwaar en hij ligt lekker in de hand door het soort rubber. Snel geleverd, dus erg tevreden

Makkelijk bestellen

Goede en snelle levering ook goed verpakt en bestelde is naar tevredenheid

Supersnelle levering

Dartbord eerder geleverd dan vermeld op de site, super ...

Snelle.levering! Top!

Top site. Snelle levering in drukke kerstperiode!

Snelle levering, uitstekend kwaliteit

Misschien een idee om in de mail te vernoemen wat er besteld is ?? Dit is dan makkelijker terug koppelen. Ik wist echt niet meer waar het om ging. Inmiddels na veel moeite achterhaald dat het waarschijnlijk om backgammon gaat? De rest van vernoemde zoals zwembad schommels en pooltafels zei mij namelijk niks. Backgammon is in goede staat ontvangen, zat keurig verpakt en werd snel en op tijd geleverd.

Snelle verzending. Topprodukten!!!

Zeer snelle verzending zelfs tijdens de drukke feestdagen!!! Top!!!

Mooi tafelvoetbaltafel Big Brother

De voetbaltafel ziet er mooi uit en is degelijk. Het in elkaar zetten vraagt behoorlijk wat tijd en is niet altijd even duidelijk in de beschrijving. Een tip: werk met kleuren. De kleinkinderen hebben er al veel plezier aan beleefd.

Mooi product voor lage prijs

2 Keu's besteld aan een budget prijs. Verassend dat de kwaliteit beter was dan verwacht. Levering is vlot verlopen, ondanks de Corona tijden.

goede kwaliteit

prima service en goede producten

Leuke producten en duidelijke en correcte service

Ook een heel snelle levering!

Besteld, betaald, maar niet geleverd.

Na bestelen en betalen heb ik na paar dagen de volgende bericht gekregen; "Goedemiddag, Tot onze spijt moeten wij je melden dat de door jou bestelde DGT 2010 schaakklok niet leverbaar blijkt te zijn....bla bla bla... P. K." (Ik schijf de naam van de betrokkene niet voluit wegens privacy.) Natuurlijk is de teleurstelling groot, omdat de verjardagskado niet op tijd gegeven kon worden. Zeer slechte zaak. Als je op je website een artikel te koop zet, moet je er zeker zijn van dat je het in huis hebt.

My first experience went quite well

I ordered a swing chair with Buffalo.nl which I searched on internet. The package arrived even earlier than expected and the quality is exactly as presented. Good job!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam