Snel geleverd door een allervriendelijkste vervoerder en veel plezier met lopen.

Mijn lang verlangde droom is uitgekomen. Ik kan uren wandelen tijdens regen zonder nat te worden en tegelijk tv kijken. Een fijn apparaat!

prima service, prettig contact, komen afspraken na

Buffalo levert uitstekende producten tegen goeie prijzen en bieden daarnaast een prima service. Afspraken worden goed nagekomen

Vriendelijke monteurs, prima werk verricht

Heel goede ervaring

Ondanks deze drukke tijd op tijd geleverd!!!!

Een dikke vette pluim voor de snelle bezorging!!! Tafel is echt super en mooi stevig!!! Super blij mee

op tijd en correct

Eerste bestelling, was dus wat afwachten Perfect verlopen. Site goed gestructureerd en flow makkelijk te volgen. Aanrader

Bezorging prima en levering. Product kan beter

Wij hebben een voetbaltafel gekocht voor een prijs waar je meer kwaliteit van zou verwachten. Zo vliegen de schroefjes heel snel uit de voetbalpoppetjes en zijn er binnen 3 weken al 5 poppetjes gebroken en inmiddels gelijmd, terwijl er normaal gespeeld wordt.

correct en snel

Voetbaltafel besteld, prima prijs en kwaliteit verhouding & snelle levering (binnen 2 werkdagen).

Super snel.

Ondanks de zeer drukke periode heeft Buffalo zijn woord kunnen houden en wed het biljard laken al de volgende dag geleverd. Helemaal super. We hebben de tijdens de kerst\\dagen heerlijk kunnen biljarten.

Zelfs rond kerst werd alles wat net besteld was keurig geleverd. Fijne jaarwisseling voor alle medewerkers van Buffalo en een gezond 2021

Teleurstellend

Product 1 was niet op voorraad, wat ik pas na 2 dagen te horen kreeg. Vervolgens gevraagd om product 2 die volgens de website wel leverbaar was, bleek deze later de dag ook niet leverbaar. Vervolgens wel extra producten besteld voor 10 euro voor gratis verzendkosten, wat ik uiteraard niet had besteld als ik wist dat product 1 niet leverbaar was. Daarnaast zou mevrouw mij opnieuw contacten nadat product 1 niet geleverd was met de vraag over product 2, hier moest ik helaas zelf weer achteraan. Kortom, niet tevreden.

Prefect

Overzichtelijke site, makkelijke bestelling en betaling en snelle levering.

Zoals beloofd binnen 3 dagen

Ondanks de drukte zo vlak vóór Kerstmis toch binnen de beloofde termijn ontvangen

Degelijke tafel en gemakkelijk om in elkaar te zetten

- keurig geleverd - alles compleet met handleiding - gemakkelijk om in elkaar te zetten - degelijke tafel

Good webshop for sport related goods

Good webshop for sport related goods

Binnen 3 dagen in huis

Snelle levering Goede afhandeling Uitvoering zoals beloofd

Goede service, betrouwbaar, vriendelijk. En de door ons bestelde producten zijn top!

Goede service, betrouwbaar, vriendelijk. De kinderen en ook wij, pappa en mamma, hebben veel plezier met de snel geleverde airhockey tafel.

Van t weekend besteld en gewoon voor de kerst in huis, top

Ik moet het doel nog uitpakken maar levering supersnel

Goed product en snel bezorgd!

Goede service, snelle levering

We hebben een airhockey tafel besteld, 1 tafel was niet goed en we kregen daarvoor een nieuwe, super service en zeer tevreden.

Besteld, en na een paar dagen (in deze drukke tijd) werd alles geleverd!

Geen klachten

Goeie en snelle service!

Goede service en wat we kregen was goed in elkaar te zetten!

Deels verkeerde producten geleverd, maar prima opgelost

Goede klantenservice. Reageert snel

Jan Rebelstraat 10