Goede klantenservice

Groot aanbod aan schaakspul. Werd gebeld door Buffalo dat mijn schaakbord niet op voorraad was. Alles werd snel gectediteerd.

Snelle levering maar geen kado..

Helaas geen optie voor ingepakt als kado en product kwam iets beschadigd aan voor een spel is dat hinderlijk en niet zo leuk geven..

Duidelijke website, snelle levering

(zware) doos werd gratis en onbeschadigd geleverd

Zeer goede kwaliteit en perfecte service

Bij de bestelling van een tafeltennis tafel direct de service er bij geboekt dat de tafel in elkaar wordt gezet. Tot mijn verbazing hadden ze dit al gedaan en stond hij per direct klaar! Fijne persoonlijke communicatie.

Snelle bezorging netjes verpakt

zeer goed

Afspraak gemaakt datum verzending. Bestelde gereserveerd voor ons en op de afgesproken dag verstuurd. Zijn blij met het product. Ziet eruit zoals op het plaatje. Top!

Snelle bezorging

Snelle levering van artikel in zeer goede staat.

Helemaal zoals voorzien

Productinformatie was accuraat en volledig. Levering perfect zoals gepland.

Sympatiek bedrijf

Correct en vlot afhandelen

Bijzondere ervaring.

Een hele mooie airhockeytafel, met uiteindelijk een tevreden oplossing.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

Zie titel.

Goede info, geen problemen

op basis van goede omschrijvingen een snooker Keu uitgezocht. Heel tevreden.

Snelle levering maar niet geheel volgens protocol vd verpakking

Tafeltennistafel werd liggend op pallet bezorgd, terwijl duidelijk op de doos staat dat dit niet de bedoeling is.

Heel snelle service

Koopwaar was zoals vermeldt op de website.

uitmuntend

onze ervaring is echt super. Na een korte telefoontje wist de verkoper precies wat we wilde . We hadden na 10 min al een afspraak wanneer de monteur hem kon plaatsen. Dat in deze tijd dat het super druk is had die een zzper geregeld die bij ons langs kwam. Deze ervaren man heeft de pool tafel snel en vakkundig geplaats precies zo als we het wilde. Ook de dartboord werd gelijk mee genomen

Product voldoet maar

2 poten van de tafel waren beschadigd De voorgeboorde gaten om de plaat van het speelveld vast te zetten zaten te ver van de rand waardoor het hout nu bol staat Er is kleurverschil tussen de lange randen en de korte randen van de tafel

Sinterklaaskado niet bezorgd

Het Sinterklaaskado dat opa en oma wilden geven werd maar niet bezorgd. We zagen uiteindelijk op de track and trace dat het adres verkeerd overgenomen is van de factuur op het pakket waardoor opa en oma de kleinkids helaas niet konden verrassen met de schaak en damset. Echt super jammer. De winkel was vrijdagmiddag ook niet meer bereikbaar(voicemail ingesproken) waardoor er ook geen nieuwe set verstuurd kon worden. Maandag na het weekend na verschillende keren gebeld eindelijk contact gekregen. Inmiddels bleek het pakket bij iemand anders afgeleverd te zijnaad (was eerst teruggestuurd naar het depot). Zeer onduidelijk allemaal en 1 medewerker was zeer laconiek. Ik bestel hier nooit meer.

minden rendben,köszönöm

Gyorsan,és hatékonyan reagáltak az én hibám kiküszöbölésére,és ezt külön köszönöm.

Makkelijke site en goede bezorging

Werkt prima om online te winkelen.

Goede en snelle service

Gewoon goed wat je mag verwachten!

Prima product snelle levering

Product zoals omschreven en snel geleverd.

Goeie kwaliteit en snelle levering

De schommel was de volgende dag al in huis, duidelijke gebruiksaanwijzing en we hebben er veel plezier van.

Keurig

Goed geregeld