Ik had mijn bestelling heel snel in huis. Daarna contact gehad met de klantenservice en ook daar heel snel en netjes reactie van ontvangen. Top service!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Alles goed gegaan door Buffalos. Alleen de leverancier had geen brief je in onze brievenbus gedaan.

Uitstekend prijs kwaliteit

Snel en makkelijk mijn wens gevonden voor een goede prijs en was Snel geleverd ook.

Volgende dag pakket in huis

Mooi product en goede levering

Mooi product en snelle en goede levering. Zelfs in sinterklaastijd nog de volgende dag binnen.

Perfecte service en levering

Het product was goed verpakt en kwam zeer snel aan

Zeer tevreden, groot assortiment en goede service

Wij waren opzoek naar een nieuw spel, omdat we nu veel thuis (corona) zitten. Bij BUFFALO heb je van A tot Z en voor een leuke prijs. Als je op de site kijkt kom je nog eens op ideeën. Zo hebben wij een roulette spel gekocht. Geen standaard spel!! Ook voor vragen is de klantenservice zeer goed bereikbaar. We hebben woensdag besteld en de volgende dag was het er al. Fantastisch !!!!!!!!!!!!!

Vlug en correct geleverd, tevreden.

Goede kwaliteit en verrassend snelle levering

Blij dat de tafel er supersnel was (al kwamen de extra balletjes enkele dagen later ;-)), toppie service en ook product !

goede en snelle service

Gekocht op black friday. Enkele dagen later geleverd. Bij transport was de verpakking helemaal langs de zijkant beschadigd. Gelukkig was er geen schade aan de tafel of onderdelen. Er ontbrak wel een onderdeel. Na contact met Buffalo werd het ontbrekende onderdeel snel opgestuurd. Uitsekende service van Buffalo . Transport zou beter kunnen.

Snel en verzorgd

Snel en verzorgd

Alles zoals het hoort!

Alles zoals het hoort!

geen klachten

geen klachten, zoals het hoort

What you see is what you get, en snel ook!

Snel geleverd, kwaliteit zoals te zien is in de foto

Fast and accurate delivery

Good quality product. Fast delivery Good Prices

Snelle levering en mooi product

Snel en netjes verpakt

Supersnel geleverd en goed verpakt. Artikel zoals beschrijving.

TOP

Mooie transparante website: duidelijke produktomschrijving Toegezegde levering: op en top uitgevoerd ondanks 5 december-drukte Emailcontact vanwege huisnummervermelding: vriendelijk en zonder probleem aangepast

prima service - vlotte levering

top !!

Prima geholpen eerlijk advies

Ben uitstekend geholpen en teruggebeld. Professioneel zoals men mij een eerlijk voorstel deed.

Perfect in orde

Donderdag avond een tafeltennistafel besteld. Maandag al aan huis geleverd. Pakket makkelijk te monteren.

Ontzettend goed

Voor een afspraak werd ik snel gebeld en de levering is mooi optijd. Goede uitleg over de airhockeytafel zelf en vriendelijk personeel. Ik raad het iedereen aan

Great prompt service

Ordered Pool bar cleaners and Basketball boards. The delivery was very prompt. The quality of product is also great! Highly recommended.

Prima sjoelbak voor een mooie prijs en snel geleverd!

Schnelle Lieferung gute Qualität!

Gute Qualität leider keine Lieferung direkt nach Deutschland.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam