Waar voor mijn geld

Mooie sjoelbak!

Snelle levering en product komt overeen met omschrijving.

Top product

Op tijd uur verwittigd tijdstip levering.

Fantastisch.

Snelle en goede levering van een topproduct. Chauffeur heeft netjes van tevoren gebeld en geholpen om het binnen te zetten. Top.

Goed. Efficiente communicatie.

Snelle actie voor bestelling in NL. Wacht nog op spullen uit Frankrijk.

In minder dan 24u bezorgd

Ondanks een bezoek aan de showroom momenteel alleen op afspraak mogelijk is, doet dat weinig af aan de ( snelle ) service!

Goede prijs kwaliteit en service

Buffalo Glory aangeschaft, mooie stabiele tafel die nog vele jaren meegaat! Enkele dagen voor Black Friday aangeschaft en na kort contact de extra korting alsnog achteraf gekregen. Chapeau!

Prima levering keurig op tijd

Duidelijke website en bij levering de verpakking in de veranda gezet. Dank hiervoor. Alles goed verpakt en komplete bestelling geleverd.

Prima spul snelle levering

Alles ging vlot en geen problemen gehad.

Pakketje kwam snel aan zoals beloofd en communicatie (bevestigingsbrief etc.) was ook goed!

Snelle levering, goed product

Besteld, betaald, geleverd, goed geïnformeerd, stevig product, waar voor je geld. Ik ben blij!

Prijs en snelheid was goed. Aflevering veel minder.

Ik kocht een pingpongtafel. Prijs was goed (korting) en snelle levering (2 dagen na bestelling). De aflevering helaas veel minder. Transpalette heeft mijn dorpel beschadigd. Transporteur is niet bereikbaar (mails komen altijd terug). Hoewel expliciet op de doos stond dat de tafel rechtop en *niet op een europallet* mocht vervoerd worden, werd tafel toch zo vervoerd & afgeleverd. Had graag een perfect score gegeven, maar aflevering kon beter.

Overzichtelijk correct en snel geleverd

Prima zaken doen met dit bedrijf

Erg goed precies geleverd zoals beloofd

Ondanks de drukte geleverd volgens afspraak

top

Snel besteld, snel bezorgd

Het was makkelijk om de sjoelbak te bestellen. Ook de bezorging kwam op het aangegeven moment. Fijn. mooie kwaliteit

PRIMA !

PRIMA !

geweldige klantenservice !!

Enkele weken geleden heb ik een pooltafel besteld. Deze werd één week later reeds geleverd en door professionele biljartbouwers (correct & snel) opgezet. Om dit allemaal te verwezenlijken in één week tijd en dan nog naar België, in deze rare tijden van Corona, is zeker niet vanzelfsprekend ! Tevens werd ik zeer goed geholpen, in mijn keuze, door Date van de klantenservice. Hartelijk dank.

Deskundig advies, goede tips en ontzettend klantvriendelijk!

Ik ben tevreden over de levering en het geleverde

Het product dat ik gekocht heb ziet er uit zoals ik had verwacht. Ik denk dat het robuust genoeg is voor mijn fitness oefeningen. Mijn review mag je niet publiekelijk plaatsen op een website ofzo.

Snelle levering!

Het pakket werdt dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag nog geleverd!

Snel geleverd en voor mijn product het voordeligste

Super snelle levering, goed verpakt en voordelig

Heel goede service!

Jan Rebelstraat 10