Goed tot heel goed

Door de zeer snelle levering echt heel goed!

Product is conform kwalificaties

Nieuw dartbord besteld, smaller ijzerwerk, geen krammen meer. Levering conform aangegeven in track & trace. Maar door drukke tijden wel pas op de 4e dag na bestelling.

Groede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering

Groede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering. Product netjes verpakt.

Duidelijk en snelle service

geweldig

Zeer correcte en supersnelle service. Alles ontvangen zoals het hoort.

mooie services

Mijn kaarshouder werkt niet naar behoren. Na een berichtje aan Buffalo kreeg ik vlug een bericht terug dat GLS het pakketje terug komt ophalen en het geld wordt terug gestort. Hadden alle online bedrijven maar zo een service.

Goal ziet er degelijk en mooi uit

Goal ziet er degelijk en mooi uit. Verwacht dat de kinderen hier veel plezier aan gaan beleven. Hetgeen niet echt duidelijk is, is de instructie van het bevestigen van het net. Waar de constructie van de buizen er goed uitziet, heb ik wel wat twijfels bij het net.

Mooie sjoelbak snel geleverd

Sjoelbak van zeer goede kwaliteit, mooi afgewerkt, super glad en met goede stenen. Ondanks Corona volgende dag bezorgd, helemaal top.

Klasse.

Roeibank besteld, betaald, schriftelijke bevestiging, volgende dag geleverd. Gemonteerd en roeien maar. Werkt prima. In 1 woord: KLASSE.

Heel snel en vriendelijk geholpen. Eerlijk, correct, vriendelijk.

Afhandeling na niet complete levering was uitstekend

Na e-mail kreeg ik binnen 10 minuten antwoord met excuus en bestelde werd opnieuw verstuurd

Snelle levering, duidelijke site. Geen goede ervaring met levering.

Product. is neergezet in de schuur, terwijl er een zeer ruime carport er voor aanwezig is. Er zat geen briefje in de brievenbus waardoor ik niet wist dat het product er was en er zou voor getekend zijn. Terwijl ik niet aanwezig was!! Bezorging niet oké dus

Uitstekende kwaliteit en ziet er piekfijn uit

Goed werkende bak en mooie gladde schijven

Snelle levering, netjes gelijk bericht. Dik tevreden

Prima kwaliteit en snelle levering.

De levering werd uitgevoerd op de vooropgestelde datum en de kwaliteit van de tafeltennistafel is dik in orde.

Zoals op de foto

In twee dagen binnen super

Snel en keurig

Vandaag besteld, morgen in huis. keurig en net bezorgd.

Perfect geregeld.

Snelle bezorging en goede service.

Snelle levering en toen we een vraag hadden waar het antwoord niet direct gegeven kon worden, werden we keurig terug gebeld.

Goede service, snelle levering.

Goede service, snelle levering.

Positief

Supersnel geleverd

Baby foot

Info correct en bestelling goed verzorgd.

Zie voorgaande zin.

geen

prima in orde

Zeer correcte levering!!

Zeer correcte en snelle levering. Goeie communicatie

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam