Voordelige artikelen, super snel verzonden

Meerdere artikelen besteld, de volgende dag in huis.

snelle korrekte levering

maandag besteld , dinsdag geleverd , sneller kan niet .

Snelle levering, tevreden met product, komt goed overeen met omschrijving

geleverd vlgs afspraak

Biljartlaken keurig en op tijd geleverd, een aandachtpuntje voor de kwaliteitscontrole bij de producent / leverancier. Check op foutjes, aan de zijde van het doek zat een foutje, midden in het doek was het fataal geweest, nu niet, zelfs niet hinderlijk. je komt er ook pas achter als het doek er deels al op ligt.

Super snel binnen!

De site werkte goed en wij konden snel vinden wat wij zochten. Erg fijn dat er gratis verzenden is boven de €20. Product op vrijdag besteld en zaterdag al in huis.

Goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering

2 Tafeltennistafels met bijbehoren gekocht en bij kleinkinderen laten bezorgen. Prima bestelprocedure, vlotte levering, aangename prijs en goede tafels. Aanrader!

ik heb vorige week besteld en krijg noch steeds geen melding van de bezorg dienst kreeg van jullie snel een melding dat alles in orde was bedankt

Vandaag besteld, morgen thuis. Top

Goede service snelle bezorging

De eerste bestelling bij Buffalo was gewoonweg perfect. Houden zo!

Ver

Verjaardagscadeau besteld op vrijdag voor 15.00 zodat dit de andere dag geleverd zou worden. Helaas is het maandag er nog niet. Dus online shop Buffalo doet niet wat ze beloven! Jammer

Prima service en snelle levering.

Dit was mijn eerste bestelling bij Buffalo. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de vorderingen van mijn bestelling en wanneer deze geleverd zou gaan worden. 3 dagen later was mijn bestelling volgens planning binnen. Net verpakt en met de pakbon erbij. Ik zou zeker nogmaals bij Buffalo bestellen!

Snelle levering,en prima prijzen voor geleverde goederen

Ben een tevreden klant

Prima geregeld

Zoals beloofd Snel Helemaal naar mijn wens

Prima.

Het bestelde tafeltje werd mooi op tijd geleverd en voldoet aan onze verwachting.

Super snelle levering

Perfecte service en levering

Perfecte service en levering

Mooie website

Duidelijke Website en prijs kwaliteit ook goed!

Super snelle levering

Ga zeker weer eens bestellen.

simpel en gemakkelijk shoppen

kleinzoon wil graag een boxzak met handschoenen en laat de site zien, opa nog effe betalen en klaar is BOAZ

Super service, snelle levering!

Ik heb nu 2x een bestelling geplaatst bij Buffalo en beide keren was het zeer snel binnen (de dag erna al). De 2e keer ging er even iets mis, maar dat is perfect opgelost!

Afgelopen zomer een tafeltennistafel gekocht en deze wilde voorzien van een mooie hoes, zodat deze zo nu en dan buiten kon blijven staan. Na een paar maandjes begon deze hoes te scheuren. Mailtje gestuurd naar Buffalo of deze nog te repareren was. Er werd gevraagd om een foto en na het zien van de foto is er vanuit Buffalo geheel gratis een nieuwe toegestuurd. Nogmaals bedankt voor deze goede service!

zeer goede klantenservice

Zeer goed, kan iedereen de firma Buffalo aanbevelen Sjoelbak die was stuk, en per mail zeer snel met de klantenservice Mevrouw Marit van Buffalo geregeld dat ze de sjoelbak weer op kwamen halen, en het verschuldigd bedrag gecrediteerd werd. Uitstekend en snel, en vriendelijk mailverkeer ervaren!

Snelle en nette levering.

Na mijn bestelling ,werd ik keurig geïnformeerd over het moment van levering.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam