biljartenballen.

had drie losse biljartballen bestel en gekregen. ik dacht ze wel in een doosje zaten, maar ze zaten gewoon in zakjes Groetjes Eddie

Goed, snel en scherpe prijs

Gewoon hier bestellen.

Gewoon top en snelle levering

Makkelijk online bestellen en afrekenen. Snelle levering.

Prima service snelle levering

Goede en snelle service

Fair geprijsde producten, vlotte levering

Tafeltennistafel met toebehoren aangeschaft. Vlot geleverd. Veel speelplezier.

Ben zeer tevreden

Alles wat wordt gezegt, is ook waar gemaakt

Doos Tafeltennistafel bij bezorging kapot

Bij bezorging van de tafeltennistafel bleek de doos kapot. De bezorger deed het af alsof het allemaal wel meeviel op een luchtige toon. Erg jammer zo, zoek een andere bezorger die we snapt dat een klant niet een kapotte doos wil waarbij het de vraag is of het product erin nog heel is.

Goede service komt goed aan ben er blij mee had eerst de tafel besteld die zag er goed uit toen de 2 bankjes ervan keurig

Een beetje teleurstellend.

Vlug een reactie van de firma gekregen dat de basketbalpaal power dunk terug beschikbaar is. Vlugge en vlotte levering. De paal zelf echter een beetje teleurstellend. Na enkele weken druipt er uit de hoeken een roestig vocht op onze pas aangelegde terrastegels. Door onze vlugge handelen gelukkig niet al te veel schade aan de tegels. De hoeken nu afgeplakt met tape, maar dit zou toch niet mogen. Een mail gestuurd om dit te melden maar tot op heden (nu toch reeds een 2-tal weken) nog geen reactie van de firma ontvangen. Had hier toch graag een oplossing voor gekregen.

Zaken doen zoals het hoort

Bestelling en levering. Vlotter kan niet

Strak bestellen en strak leveren.

Prima site. Duidelijk. Makkelijk bestellen en afleveren gaat naadloos.

Snelle service, maar zeer slechte bereikbaarheid

Wielen van tafeltennis tafel ontbraken. Hierover gebeld, ik zou teruggebeld worden. Duidelijk aangegeven dat ze (ivm werk) op een ander adres geleverd moesten. Ik werd niet teruggebeld. In mail dan maar het juiste adres aangegeven in de hoop dat het goed komt, want telefonisch is Buffalo niet te bereiken. Krijg mail terug met de mededeling dat ze op het fóute adres bezorgd gaan worden. Mail dus blijkbaar niet eens gelezen!! Weer gebeld, weer niet bereikbaar... Hierop weer mail gestuurd met het juiste adres nogmaals: geen reactie meer gehad. Wielen godzijdank toch aangekomen op het foute adres terwijl ik uiteraard niet thuis was. Ongeveer 6x proberen te bellen, steeds geen gehoor. Communicatie is dus niet de sterkste kant van Buffalo.

Uitstekend advies en service!!!!!

Zie boven.

Snelle service, gebrekkige bezorging

De tafeltennistafel werd na de bestelling snel bezorgd en was goed verpakt. Helaas werd de tafel door één persoon bezorgd die de tafel niet kon tillen en ook geen karretje oid bij zich had. Ik moest zelf voor een oplossing zorgen (het ging om het vervoer van 4 meter van de vrachtauto naar de deur gelijkvloers).

Ruime keuze en goede service

Via Buffalo.nl een nieuwe Keu gekocht. Ze hebben een erg ruim aanbod en leveren een goede service. Ik had een joint-protector besteld welke niet bij de keu past, uit zichzelf hebben ze mij hierop geattendeerd en dat bedrag retour gestuurd. Ook de productkennis welke ze hebben is erg goed!

Mooi materiaal en snel geleverd voor een goede prijs

Fijne website, duidelijke koopinstructie, vlot geleverd en goed verpakt met instructie tbv de veiligheid en gebruik.

Alles vlot en goed verlopen. Mooi materiaal.

vlot goede prijs

tafeltennistafel voor buiten gekocht en snelle levering met hele vriendelijke behulpzame chauffeur en een prachtige tafel voor een prima prijs. in elkaar zetten is even een klus maar te doen en we zijn blij met tafel.

Content

Super Service. Als er iets niet was of vertraging met de coronatijden wordt er altijd heel vriendelijke gemailt dat alles inorde komt en je kon ook heel goed volgen waar het pakketje is. Met vriendelijke groeten

Vlotte levering zelfs in tijden van corona. Top service

Vlotte levering zelfs in tijden van corona. Top service

Goede communicatie en snelle levering.

Zie boven

Goed, snel en betrouwbaar

Goede levering en volgens planning

Vlot en netjes

Ondanks dat er op de site stond geen levering in het weekend heb ik het toch zaterdag ontvangen ? Dat noem ik service.

Prima v.w.b.aflevering en prima bad, voor weinig geld.

Prima v.w.b.aflevering en prima bad, voor weinig geld. Wij zijn er blij mee.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam