Geweldige service

Op zich kan je niet zoveel fout doen met een standaard bestelling op de website. Maar als het fout gaat, dan moet je je kwaliteiten laten zien. Onze levering ging fout. De bezorger liet de tafeltennistafel ergens vallen. De doos was kapot, maar op eerste gezicht geen beschadigingen. Zijn opmerking dat 'als er schade was we maar even foto's moesten maken en contact opnemen met Buffalo', bleek niet correct te zijn. ALTIJD doos openmaken met bezorger. Dat had ons veel gedoe gescheeld. Klacht over defect werd direct opgepakt en volgende dag hadden we een nieuwe tafel en was de oude opgehaald. Zonder gedoe en gezeur. Grote dank voor de snelheid, service en het oplossendvermogen. Jasmijn was de topper van de dag!

Goede verzorgd en keurig afgeleverd

Makkelijk besteld en snelle levering. Zeer tevreden.

Nog nooit zo snel een product aangekregen

het is 3 maal mis gegaan bij levering maar het contact met Buffalo was steeds vriendelijk en het werd zeer snel opgelost doe zo voort

Expertise

geweldig. Prachtig product. Werkt uitstekend. Ik zal jullie altijd aanraden.

zeer snelle levering

zwembadpomp gekocht, snel kunnen leveren!

Niks op aan te merken, alles netjes en binnen paar dagen geleverd.

Betrouwbaar en prima klantenservice

Mijn vragen waren snel beantwoord.

Prima service en aflevering producten

Goede service en aflevering van bestelde producten verloopt vlot.

Gewoon goed dus!

Al weken op zoek naar een tafeltennistafel. Nergens te krijgen in de Covid-tijd. Langzaam aan zie je wat voorraadjes. Buffalo is een van de weinigen die ze weer snel hadden en voor echt de beste prijs! Inclusief leveren aan huis. Zo'n doos is zwaar en groot. Enige nadeeltje was dat de bezorger alleen was, mijn vrouw moest ff mee sjouwen. Allemaal gelukt, netjes in onze tuin afgezet. En dat binnen enkele dagen. Kids spelen iedere dag een potje tafeltennis.

Goed en goedkoop

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Een fijne midi tafeltennistafel van Buffalo

Een midi tafeltennistafel van Buffalo gekocht. Snel geleverd, goed verpakt. Heel geschikt voor klein behuisden. Een fijne tafel, zeker voor kinderen, maar ook voor de speler die de beperkte lengte van de tafel geen probleem vindt. Eenvoudig uit te zetten en weer op te bergen.

Niet zo goed

Niet zo goed paar x bellen kwam het product na 11 dagen eindelijk binnen !! Te laat voor onze kleindochter die was al op vakantie!! Erg jammer onze verrassing viel hierdoor in duigen

Afdekzeil helaas niet weersbestendig

Ik heb inmiddels twee Plum afdekzeilen verbruikt. De eerste ging na een zomer kapot, de tweede het jaar daarna en nu de derde die op de zandbak gaat. Het lijkt erop dat dit product niet zon bestendig is. Om nu elk jaar voor ruim 25 euro een nieuw dekzeil te bestellen gaat mij te ver en is verre van milieuvriendelijk. Jammer dat het geen duurzaam product is.

Bestelling en levering top!

Het bestelproces en levering is uitstekend verlopen.

Fast delivery and great product!

Thanks for the super speedy delivery. Family very happy with surprise purchase. The table tennis table will stay with us for many many years.

Onze tafeltennistafel werd volgens afspraak de volgende dag bezorgd. Goed verpakt en zorgvuldig afgeleverd door het transportbedrijf.

Zeer goede service

Service en product ok.

prima.

goed.

Snelle levering,vriendelijke chauffeur. Mooie tafeltennistafel zeer stevig. Lage prijs.

Top producten en een snelle service

Afspraken worden nagekomen

Het duurt soms wat langer en moet je er een belletje aan wagen maar is de service erna dan ook uitstekend te noemen.

Levering volgens afspraak, product voldoet aan de verwachtingen

Zeer positief

Jan Rebelstraat 10