Product snel binnen, goede service.

Ik had dit product al eerder besteld, dus wist wat ik kon verwachten. Ik ben echter niet vergeten hoe super ik de vorige keer ben geholpen. Kreeg een vakman aan de lijn, die met me meedacht over een technisch, specifiek probleem. Extra service dus, bovenop mijn bestelling.

komen afspraken na en snelle levering

Fijne organisatie en de levering was sneller dan verwacht

prima in orde mijn bestelling werd binnen de afgesproken tijd afgeleverd prima in orde

Goedkope prijs maar product kwam beschadigd aan.

Het product dat ik heb gekocht was goedkoop. Het kwam op tijd aan maar de tafeltennis balletjes waren wel beschadigd toen ze aankwamen.

Service na review is top!Kwaliteit 3/4 tafeltennis tafel laat te wensen over

23/7. Buffalo heeft contact opgenomen met mij naar aanleiding van mijn review hieronder. Na foto's te hebben gestuurd, is ook bij hen de conclusie dat er sprake qas van transportschade en hebben ze me aangeboden de tafel te ruilen. Aangezien ik deze zelf al had gerepareerd, hebben ze me daarom een financiele compensatie gegeven (op eigen initiatief). Dat vind ik netjes, vandaar mijn aangepaste review. 10/5 Doos bij levering beschadigd, deel van het frame was losgekomen van het blad. Het vermoeden is dat het transport niet zachtzinnig is verlopen. Heb het frame opnieuw geschroefd en verlijmd anders bleef het niet meer zitten. De kinderen hebben er nu wel plezier van.

Goede service en snelle levering volgens afspraak

Super snelle levering en alles ok.

Super goed bestel zeker weer.

Volgens afspraak en snel geleverd, goed ingepakt. Volledig tevreden !

Biljardballen besteld, binnen 4 dagen binnen, keurig verpakt!

Uitstekend!

Tafeltennistafel. Netjes geleverd. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Prijs/kwaliteit prima. Zou niet weten wat verbeterd zou kunnen worden...

Goed contact, snel geleverd

fijn en snel contact via de mail gehad. Snel geleverd. Top!

Goeie prijzen

Goeie prijzen, geleverd op tijd, produkt nog niet getest vanwegen dit prachtig Nederlandse weer (zwembad gekocht, nou, zwemmen kan ik ook op straat)

Goede site, duidelijke comms en snelle levering

Heb hier een zwembad gekocht tegen een nette prijs! Goede service en werd goed geïnformeerd over de verzending. Zeer tevreden!

Had een tafeltennistafel besteld en betaald die niet op voorraad was. Ik was netje snel gebeld en gemaild dat iets mis is gegaan in het systeem en vroegen of ik geld terug wou of bestellling door wou laten gaan. Ik heb het door laten gaan en is snel en intact geleverd, echt een heeele mooie tafel en heb er veel plezier mee. Ze waren erg aardig aan de telefoon en de service is erg goed en snel. Het enige wat jammer was is dat er verkeerde onderdelen geleverd waren, gemaild naar hun en ze hebben heel snel de juiste onderdelen nageleverd. Toppie gewoon echt!!!

Top en Snel geleverd

In deze tijd nog een zwembad voor een redelijk normale prijs bij Buffalo.nl kunnen kopen. Overige winkels vragen minimaal het dubbele als het niet meer is. Verder snel geleverd voor deze tijd. Kortom top service.

Goed product, snelle levering

Glijbaan gekocht die over mijn opzet zwembad te zetten is. Werkt echt super, de kids hebben er enorm veel plezier van

Etui voor keu besteld 2 dagen later perfect op tijd binnen

zoals ik zei, product goed , levering zoals afgesproken. Zoals het hoort te gaan.

Prima materiaal, transport onvoldoende

Het geleverde materiaal is dik in orde. Wij hebben een tafeltennistafel met toebehoren gekocht. Op de doos van de tafel staat dat het absoluut niet op een europallet vervoerd mag worden, maar zo wordt het wel geleverd. Dat is jammer, want als het te lang half op zo'n pallet ligt is de dure tafel snel krom.

Bestelling en het leveren ging snel en vlekkeloos. Netjes gebeld een uur voor levering. Dat is pas service!

Snel, goede service en als er iets is, lossen ze het goed op!

Opblaasbaar zwembad werd snel, maar met een lek bezorgd. Na telefonisch overleg hadden we twee dagen al een nieuwe. Klasse!

Outdoor tafeltennistafel voor de zomer

Ons voornemen om deze zomer thuis te kunnen pingpongen in de achtertuin is geslaagd door Buffalo! In Frankrijk hadden we vorig jaar al een paar tafels uitgeprobeerd en wilden perse een Cornilleau Outdoor tafeltennistafel. We kwamen uit bij Buffalo omdat alle andere winkels/webshops dit merk niet op tijd konden leveren ( geen voorraad ). Buffalo had deze tafel wel op voorraad en heeft hem tijd geleverd voor de (school)vakantie en we hebben hem zelf in elkaar gezet. ( je kunt dit ook laten doen door Buffalo overigens ). We hebben er veel plezier van. We zijn erg tevreden over de service vanuit Buffalo (en de korting!). Tip: gebruik Buffalo “Voorraadmelding” en hou je e-mail in de gaten. Ref: TAFELTENNISTAFEL / PINGPONGTAFEL OUTDOOR 300S CROSSOVER Blauw

Verkeerde onderdeel ontvangen.

Verkeerde onderdeel ontvangen, vervolgens reactie gehad dat het bestelde onderdeel niet op voorraad was. Snel contact dat dan weer wel.

Prima levering

Snelle en correcte levering

top

goede klim schommel benodigdheden prijs kwaliteit goed

Superservice! Persoonlijk, snel en netjes.

Mijn gewenste product was niet op voorraad maar na een mail kreeg ik meteen antwoord met de verwachte leverdatum. Toen het product weer op voorraad was, kreeg ik zowel persoonlijk bericht als de automatische alert die ik had ingesteld. Meteen besteld, snel en netjes geleverd. Heel blij mee!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam