Product naar waarde

Op tijd geleverd. Product voldoet. Prijs oke.

Vlotte levering

Zeer slecht

Verkopen spullen die niet leverbaar zijn het zijn oplichters bah

super

snelle levering zie er goed uit

Heel fijn

Comfortabel

Goed product, snelle levering

Product werd geleverd op de beloofde dag en is goeie sjoelbak

Mooi product en snelle levering

Tafeloetbalspel gekocht wat al heel snel geleverd werd. Goede communicatie over de levering en het product bleek zoals gehoopt, mooi en stevig. Makkelijk in elkaar te zetten.

Snelle en correcte levering, kwaliteitsmateriaal

Toestel was al deels in elkaar gezet. Snelle en correcte levering.

Prima service en levering

Snelle levering mooie tafel!

Gewoon goed

Betrokken en bereikbare medewerkers

Voorlopig is het ja, maar

Het product op zich is in orde, de vijsjes of moeren zitten los en als je ze wil vastdraaien draaien ze vierkant, dikkere moeren heeft geen zin want je kan ze gewoon niet bestellen, graag uw oplossing hiervoor

Super goede service

Snelle reactie op mijn mail. Zeer vriendelijk contact. Erg goede service. Wij zijn zeer tevreden.

Goede levering

Het geleverde is goed

Product beschadigd geleverd, geen contact mogelijk

Een tafeltennistafel besteld. Na levering de tafel gemonteerd. En opgemerkt dat er een barst zit in 1 blad. Hierover gemaild met buffalo. Eerste dag een reactie gehad dat er nagekeken zou worden of ze een blas op voorraad hadden of dat het besteld zou moeten worden. Sindsdien geen reactie meer vernomen. Zelfs na twee mailtjes erna nog steeds geen reactie gehad van buffalo.

Niet geheel tevreden

Dartbord met kast gekocht met verkeerde ophanginstructie of verkeerde ophangmaterialen. Geleverde whiteboardmarker doet het niet. Levering was prima in orde

Prima. Zelfs misgelopen korting van de nieuwsbrief kreeg ik terug gestort. Top service. Nette prijzen. Mogelijke verbeterpunten: - een aantal artikelen waren niet op voorraad - het assortiment is beperkt (bijvoorbeeld wel tennisballen maar geen rackets) - zou handig zijn als je erop gewezen wordt dat het handig kan zijn om gelijk karabijnhaken bij een schommelzitje mee te bestellen. - snelheid bestelling

correct geleverd, ook snelle nalevering van kapot onderdeel

2 sets biljartballen besteld en een nieuwe triangel. De triangel bleek gebroken in de doos te zitten. Dit heb ik per mail gemeld. Dit is verder zonder problemen afgehandeld, na een paar dagen alsnog een nieuwe triangel ontvangen.

Snelle reactie via mail en snelle levering

Per mail vriendelijke reactie en goed advies ontvangen. Levering was erg snel.

Perfecte levering

Bestelling geleverd volgens afspraak wat de kinderen leuk vonden.

Goede vlotte levering

De bestelde schommel snel ontvangen. Bij het opzette miste we de bevestiging van de vlag. Hierin geprobeerd contact op te nemen ivm missende item alleen helaas nog geen reactie terug mogen ontvangen. Nu hebben we een schommel zonder vlag. Wat de kinderen eigenlijk het leukste item vonden bij het opzetten. Inmiddels is er mail contact geweest en wordt het keurig opgelost! Dank voor de service

Misleading information in the website

The articles are listed in the website with "Order before X and it'll be delivered next working day" I did order before that time and it was only dispatched few days later and it was actually delivered on the 5th working day after ordering.

• Would you recommend us? No

Perfecte service!!

mijn dochter had een tafeltennistafel besteld, helaas niet meer voorradig, keurig gebeld door iemand van de klantenservice die ons een andere tafel had aangeboden die wel direct op voorraad was. Super service!!

Geen levering, geen informatie

Op 18/5 besteld. Helaas nog niets ontvangen en ook geen informatie over vertraging of levermoment gekregen.ik ben dan ook verbaasd over de vraag deze enquete in te vullen en had eerder een antwoord op mijn nail verwacht. Ben erg teleurgesteld. Kan nog geen beoordeling nog over het product geven.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam